تیمهای مختلف ورزشی باشگاه بارسلونا در این فصل درخشان ظاهر شده و با فتح 19 جام بهترین نتیجه تاریخ این باشگاه در ورزش اسپانیا را رقم زدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با وجود اینکه سرویس ابرهای عمومی امنیت داده‌های کسب‌وکارها را تا حد قابل‌قبولی تامین می‌کنند، اما حساسیت برخی نهادها و کسب‌وکارها بر داده‌های‌شان، همچنین تمایل آن‌ها به داشتن منابع سخت‌افزاری اختصاصی، منجر به توسعه و پیاده‌سازی سرویس ابرهای خصوصی شد.
تبریز - مدیرعامل باشگاه مس سونگون ورزقان با بین اینکه سعی داریم یک سازمان عقلایی در شمالغرب کشور جاری سازیم، گفت: به دنبال حکمرانی مطلوب در ورزش هستیم.
عضو شورای عالی فضای مجازی با بیان اینکه ساختار حکمرانی فضای مجازی در کشور یکپارچگی ندارد گفت: در تهیه سیاست‌های کلی برنامه هفتم توسعه اصلاً با شورای عالی فضای مجازی مشورت نشده است.
رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اصناف، فرماندهان عرصه اقتصادی کشور هستند که از جان و مالشان برای امنیت و عزت کشور مایه گذاشته‌اند، گفت: حکمرانی در عرصه اقتصاد باید مردمی‌سازی شود.
قالیباف گفت: امروز در حوزه حکمرانی نیازمند تحول هستیم، حکمرانی نو به معنای حرکت مبتنی بر حقانیت انقلاب اسلامی، اصالت جمهوری اسلامی و ایمان و باور به نظریه ولایت فقیه و نظام جمهوری اسلامی است
آئین گشایش نخستین دوره حکمرانی بیمهبا حضور رئیس دانشگاه تهران، رئیس کل و اعضای هیأت عامل بیمه مرکزی در دانشکده حکمرانی دانشگاه تهران برگزار شد.
لایحه برنامه هفتم توسعه، در فصل نهم به موضوع آب و چالش‌های موجود در حوزه آب کشور و راهکارهای برون رفت را مورد توجه قرار داده است.
رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی گفت: با مردمی‌سازی می‌توانیم به یک رشد مداوم و پایدار در کشور برسیم.
چهارچوب، تشکیلات یا ساختار «حکمرانی» یا مجموعه نظامات بروکراتیک یک کشور، بر اساس مؤلفه‌ها ومقتضیات متعدد و حتی حافظه‌ی تاریخی یک ملت، و برای دستیابی به اهداف و کارکردهایی مشخص طراحی شده است.
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه حکمرانی برآمده از انقلاب اسلامی الگویی بی‌بدیل است، گفت: انقلاب شکوهمند اسلامی بزرگترین نقطه عطف تاریخ ایران پس از پذیرش اسلام بود.
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: مهارت محور کردن آموزش عزمی فرابخشی می‌خواهد و نیاز به قانونی داریم تا دانشجویان مهارت محور و جذب فعالیت در صنایع شوند.
رئیس مجلس در تشریح برخی ابعاد شخصیتی و مدیریتی شهید سلیمانی به بیان نکات مهمی درباره اغتشاشات اخیر و لزوم نوسازی حکمرانی مبتنی بر مردم و محترم دانستن مردم پرداخت.
جنگ اوکراین بیش از هر پدیده دیگری، وابستگی حکمرانی قاره سبز به آمریکا را آشکار کرد تا جایی‌که هم‌اکنون مقامات و نمایندگان کشورهای اروپایی آشکارا اعتراض می‌کنند که اروپا بازنده این جنگ است.
قالیباف گفت: تا زمانی که ما مسئولان صادقانه و حکیمانه و مجاهدانه نسبت به وعده‌هایی که داده‌ایم تلاش کنیم، و مردم این تلاش و علاقه به خدمت را ببینند ما را تحمل خواهند کرد.
قبول ندارم که ایده «حکمرانی نو» در جامعه شنیده شده باشد و مردم مشتاق جزئیاتش باشند که این برنامه جدید آقای قالیباف چه می‌خواهد بکند و چه طور مملکت را می‌خواهد نجات دهد / از حدود ۱۰ ماه پیش، یعنی آذرماه سال گذشته کلیدواژه «حکمرانی نو» توسط آقای قالیباف بارها در سخنرانی های مختلف طرح شد ولی جالب است که تازه در همین بحران اخیر شنیده شد
رئیس اندیشکده مرآت گفت: در دنیا گفتمان ارتباطات با رویکرد حکمرانی اجتماعی باب شده است که جریانات اجتماعی دنیا را دنبال می‌کند.
سخنگوی صنعت برق در برنامه «پایش» با عنوان «تعریف الگوی مصرف استاندارد و راهکارهای رسیدن به آن» گفت: خوشبختانه سال گذشته بدون خاموشی، با مشارکت مردم و هماهنگی خوب وزارت نفت و نیرو سپری شد.
قالیباف همچنین یادآور شد: «تولیدکنندگان در تابستان با کمبود برق و در زمستان با کمبود گاز روبه رو هستند، از همین رو به وزارت نیرو نیز گفتیم در صرفه جویی و نوع مصرف و تنظیم توزیع گاز و برق نباید به گونه ای عمل کنیم که از آن جا که صدای تولید دیرتر در می آید آن را حذف کنیم زیرا آثار و تبعات آن بسیار سنگین است، در واقع ظلم به السویه عدل است.»
رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی گفت: برای تحقق حکمرانی مردمی باید انگیزه مشارکت مردم در حکمرانی را تقویت کنیم.
دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا گفت: روش حکمرانی نظام سلطه، استفاده از زور و نظامی‌گری و اقتدارگرایانه با امپریالیسم رسانه‌ای و تسلط بر فضای مجازی و افکار عمومی است، در حالی که جبهه مقاومت، اقتدار مردم پایه، بسیج عمومی ملت‌ها، مردم سالاری و و عدالت اجتماعی و اقتصادی را دنبال می‌کند.
رئیس مجلس شورای اسلامی، ضمن تبریک روز پزشک به جامعه پزشکی کشور، گفت: حکمرانی در حوزه سلامت باید به درستی مدیریت شود.
معاون پارلمانی رئیس جمهور با بیان اینکه حکمرانی خوب نیازمند قانون مناسب و جامع است گفت: اگر روند قانون گذاری درست انجام نشود در مسیر اجرا مرتب نیازمند اصلاحیه خواهیم بود.
امروز قصد داریم تا به بررسی سهام ثشاهد به لحاظ تکنیکالی بپردازیم. این تحلیل صرفا یک پیش بینی از روند احتمالی نماد ثشاهد در روزهای آینده بورس است.
همایش «حکمرانی مردمی در گفتمان عدالت و جمهوریت» که از سوی مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری با حضور محمدصادق خیاطیان رییس مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری، احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی، احمد وحیدی وزیر کشور، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ