پپ گواردیولا در صورت قطعی شدن جدایی کایل واکر، قصد دارد اشرف حکیمی را جایگزین کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اشرف بروجردی فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: به نظرم آن مقصودی که تدوین‌گران لایحه حجاب و عفاف در نظر دارند، به نتیجه نخواهد رسید اگر قرار بر این است که یک جامعه متین، آرام و فارغ از تنش داشته باشیم، مهم این است که به مردم کاری نداشته باشیم، مردم خودشان آرام آرام اصولی که اکثریت جامعه نسبت به آن پذیرش دارند را رعایت می‌کنند.
همسر اشرف حکیمی که در آستانه جدایی از او است، گفت موقعی با این بازیکن آشنا شده که بازیکن پی‌اس‌جی درآمدی نداشته است.
ستاره مراکشی پاری سن ژرمن با اخراج در دقیقه 20 مسابقه برابر لوریان دست گالتیه را در پوست گردو گذاشت.
مادر اشرف حکیمی، مراکشی ستاره پاری سن ژرمن، به جدایی پسرش از هبه ابوک واکنش نشان داد.
هبه ابوک، همسر اشرف حکیمی، روز گذشته رسما اعلام کرد که تصمیم به جدایی از ستاره تیم ملی مراکش گرفته‌ است.
اشرف حکیمی به یکی از دوستان صمیمی‌اش گفته است که برای او تله گذاشتند و اتهام تجاوز اخیر به او کاملا بی‌اساس است.
پس از شکایت رسمی از اشرف حکیمی به اتهام تجاوز و شهادت یکی از شاهدان علیه او، پرونده‌ای قضایی برای ستاره مراکشی پی‌اس‌جی تشکیل شد.
پس از شکایت رسمی از اشرف حکیمی به اتهام تجاوز و شهادت یکی از شاهدان علیه او، پرونده ای قضایی برای ستاره مراکشی پی اس جی تشکیل شد.
اشرف حکیمی، ستاره مراکشی پی‌اس‌جی، آسوده خاطر است و اطمینان دارد که از اتهام تعرض جنسی تبرئه خواهد شد.
یکی از سندهای که تلویزیون ملی ایتالیا نشر کرده، سند دریافت پول به ارزش ۱۱۰ میلیون و ۴۷۸ هزار دلار از مطلق ماجد القحطانی،‌ نماینده قطر است که اجمل احمدی، نماینده خاص اشرف غنی، در تاریخ ۷ جولای ۲۰۲۱ امضا کرده است.
پمپئو در کتاب جدید خود اشرف غنی را یک "شیاد به تمام معنی" خواند که به شخصه بر تمایلش بر ماندن در راس قدرت متمرکز بود و مانعی جدی بر سر راه مذاکرات صلح به شمار می‌رفت.
اشرف حکیمی حکیم زیاش در دیدار مقابل کرواسی به رکورد محمد الدعایه در تعداد حضور جام جهانی رسیدند.
لوئیس انریکه امروز روی نام سرخیو راموس قلم قرمز کشید و کاپیتان سابق اسپانیا در جام جهانی حاضر نخواهد بود. اشرف حکیمی به این تصمیم او واکنش منفی نشان داد.
اصفهان- سرپرست هیئت باستان شناسی تپه اشرف گفت: کاوش‌های باستان‌شناسی در تپه اشرف با سنگ‌اندازی‌های اداره میراث فرهنگی و تغییر شهردار اصفهان متوقف شد و اکنون در وضعیت اسفناکی رها شده است.
اشرف حکیمی، ستاره مراکشی پاری سن ژرمن، معتقد است که اخبار مربوط به تصمیم کیلیان امباپه از این باشگاه شایعه است.
نایب رئیس فدراسیون قایقرانی با مثبت ارزیابی کردن برگزاری کاپ یک روئینگ آسیا گفت: زمان این دیدارها با تائید کنفدراسیون آسیا بود و تغییر زمانش برای ما مهیا نبود.
اشرف حکیمی، ستاره پاری سن ژرمن، می‌گوید از این که لیونل مسی به درخواست او برای دریافت توپ توجه نکرده ناراحت نیست.
حرکت عجیب اشرف حکیمی در دقایق پایانی دیدار پی‌اس‌جی- موناکو نزدیک بود به یک جنجال بزرگ منجر شود.
اشرف غنی در گفتگویی اعلام کرد که حاضر نیست به افغانستان تحت سلطه طالبان بازگردد.
غنی همچنین اتهاماتی مبنی بر اینکه وی هنگام فرار با سایر مقاماتش در هلیکوپتر، ده‌ها میلیون دلار پول نقد را با خود برد، رد کرد.
رئیس جمهوری سابق افغانستان گفت: ترامپ در ابتدا گفت که استراتژی‌اش درباره افغانستان و جنوب آسیا بر اساس یک توافق مبتنی بر شرایط است. قرار بود این توافق مشروط باشد. اما هیچ یک از شرایط اصلی رعایت نشد.
او در این مصاحبه با داود جنبش، در حالی که پرچم سه رنگ دولت پیشین افغانستان در پشت سرش قرار دارد، تاکید می‌کند هبت‌الله آخوندزاده رهبر طالبان اقتدار ملا عمر، رهبر پیشین طالبان را «ندارد».
از ۴۹ میلیون نفر سهامدار سهام عدالت هنوز حدود یک میلیون و ۹۰۰ هزار نفر موفق نشده اند که سود سهام عدالت خود را دریافت کنند. چرا سود سهام عدالت برای این افراد واریز نمی‌شود و چگونه می‌توان سود سهام عدالت را گرفت؟
یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: طبق یک نظرسنجی که صورت گرفته میزان ناموفق بودن و نامطلوب بودن مدیریت دولت سیزدهم در سطح جامعه ۶۷ درصد را نشان داده و این خودش یک نشانه است که مردم احساس و اطمینان آرامش در دوره یکسال گذشته نداشته‌اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ