اشرف حکیمی حکیم زیاش در دیدار مقابل کرواسی به رکورد محمد الدعایه در تعداد حضور جام جهانی رسیدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
علیرضا اشرف با انتشار یک توییت کنایه‌آمیز صحبت‌های تندی علیه رقیب کرد.
معاون هوانوردی و امور فرودگاهی فرودگاه بین‌المللی پیام گفت: پروازها از مبدا نجف اشرف به این فرودگاه و بالعکس با هدف خدمات رسانی به زائران از امروز (شنبه سی و یکم تیرماه) آغاز می‌شود.
آستانه اشرفیه- مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان با اشاره به اینکه حریق به خرم مطهر سید جلال الدین اشرف آسیب نرسانده است، گفت: علت حادثه در دست بررسی است.
اشرف بروجردی فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: به نظرم آن مقصودی که تدوین‌گران لایحه حجاب و عفاف در نظر دارند، به نتیجه نخواهد رسید اگر قرار بر این است که یک جامعه متین، آرام و فارغ از تنش داشته باشیم، مهم این است که به مردم کاری نداشته باشیم، مردم خودشان آرام آرام اصولی که اکثریت جامعه نسبت به آن پذیرش دارند را رعایت می‌کنند.
اشرف صبحی، وزیر ورزش و جوانان مصر می‌گوید آنچه در فروش باشگاه الاهلی شایعه شده صحت ندارد.
اشرف حکیمی و ایوان پریشیچ امشب در ورزشگاه سن سیرو خواهند بود تا بازی هم‌تیمی‌های سابقشان در اینتر را برابر میلان از نزدیک تماشا کنند.
پس از شکایت رسمی از اشرف حکیمی به اتهام تجاوز و شهادت یکی از شاهدان علیه او، پرونده‌ای قضایی برای ستاره مراکشی پی‌اس‌جی تشکیل شد.
پس از شکایت رسمی از اشرف حکیمی به اتهام تجاوز و شهادت یکی از شاهدان علیه او، پرونده ای قضایی برای ستاره مراکشی پی اس جی تشکیل شد.
ناصر الخلیفی، رئیس باشگاه پاری سن ژرمن، کسب جایزه بازیکن سال فیفا توسط لیونل مسی را تبریک گفت و از حضور سه نماینده پی‌اس‌جی در تیم منتخب فیفا به عنوان یک افتخار یاد کرد.
نماینده جدید مرکزپزشکی حج وزیارت در عراق امروز یکشنبه نهم بهمن ماه با حضور در ساختمان کنسولی شهر نجف اشرف با حجت الاسلام والمسلمین کاظمی مازندرانی دیدار کردند.
کیلیان امباپه و اشرف حکیمی، دو ستاره پاری سن ژرمن، چند روز پیش از سرمربی‌شان مرخصی‌ای گرفتند تا یک هفته استراحت کرده و خستگی جام جهانی قطر را به فراموشی بسپارند. این دو دوست صمیمی بلافاصله راهی آمریکا شدند و امروز تصاویر جدیدی از آن‌ها منتشر شد که دو ستاره پی‌اس‌جی را در خیابان‌های نیویورک نشان می‌داد.
کیلیان امباپه و اشرف حکیمی که در آمریکا به سر می‌برند با صورتهای پوشیده در خیابانهای نیویورک قدم زده و عکسی یادگاری گرفتند که مورد توجه قرار گرفته است.
مدیربرنامه اشرف حکیمی جدایی موکلش را تکذیب و اعلام کرد او در پاریس خوشحال است.
فرانسه بدون گلزنی امباپه توانست مراکش را شکست دهد و راهی فینال رقابت‌های جام‌جهانی شود.
تقابل کیلیان امباپه و اشرف حکیمی در نیمه نهایی جام جهانی 2022 به یکی از اتفاقات جذاب این دیدار تبدیل شده است.
تقابل کیلیان امباپه و اشرف حکیمی در نیمه نهایی جام جهانی 2022 به یکی از اتفاقات جذاب این دیدار تبدیل شده است.
اشرف حکیمی، مدافع مراکشی پاری سن ژرمن، علاقه دارد دوباره لباس اینتر را به تن کند.
لوئیس انریکه امروز روی نام سرخیو راموس قلم قرمز کشید و کاپیتان سابق اسپانیا در جام جهانی حاضر نخواهد بود. اشرف حکیمی به این تصمیم او واکنش منفی نشان داد.
وزیر کشور عراق و معاون فرمانده ستاد عملیات مشترک عراق از موفقیت آمیز بودن طرح امنیتی ویژه سالروز وفات پیامبر اکرم (ص) خبر دادند.
انتشار یک ویدیو از کیلیان امباپه و اشرف حکیمی نشان می دهد که ستاره فرانسوی از دوست صمیمی خود به خاطر اینکه به او در جریان بازی پاس نداده، عصبانی است.
با محل استقرار تیم‌ها و مراکز درمانی هلال‌احمر در نجف اشرف آشنا شوید.
رئیس جمهوری سابق افغانستان گفت: ترامپ در ابتدا گفت که استراتژی‌اش درباره افغانستان و جنوب آسیا بر اساس یک توافق مبتنی بر شرایط است. قرار بود این توافق مشروط باشد. اما هیچ یک از شرایط اصلی رعایت نشد.
از ۴۹ میلیون نفر سهامدار سهام عدالت هنوز حدود یک میلیون و ۹۰۰ هزار نفر موفق نشده اند که سود سهام عدالت خود را دریافت کنند. چرا سود سهام عدالت برای این افراد واریز نمی‌شود و چگونه می‌توان سود سهام عدالت را گرفت؟
یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: طبق یک نظرسنجی که صورت گرفته میزان ناموفق بودن و نامطلوب بودن مدیریت دولت سیزدهم در سطح جامعه ۶۷ درصد را نشان داده و این خودش یک نشانه است که مردم احساس و اطمینان آرامش در دوره یکسال گذشته نداشته‌اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ