فرمانده انتظامی شهرستان کرمان با اشاره به وقوع قتل علیرضا شهریارپناه دروازه‌بان تیم فوتبال امید مس کرمان از شناسایی و دستگیری عامل این قتل در صحنه خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شوش- دادستان شوش گفت: در پی قتل ۲ نفر با اسلحه گرم در شهر حر، دستور قضائی برای دستگیری متهم صادر و پس از یک ساعت دستگیر و اسلحه به‌کار رفته در قتل کشف و ضبط شد.
پلیس در حین بازرسی خانه لتبی، مجموعه‌ای از یادداشت‌های دست‌نویس را پیدا کرد که به‌طور مثال روی یکی از آن‌ها نوشته شده بود: «من شیطانم، من این کار را کردم.»
اونا سیمون، دروازه بان اتلتیکو بیلبائو، از ورود دوربین های فیلمبرداری به داخل رختکن انتقاد کرد.
در حالی که چندین دهه از عمر فناوری لیزر می‌گذرد، این پرتو‌های پرانرژی آن‌قدر گرمای اضافی تولید می‌کنند که هنوز کسی نتوانسته سلاح موفقی از آن بسازد. سیستم خنک‌کننده جدید چینی از گازی استفاده می‌کند که از طریق سلاح می‌وزد تا گرمای اضافی را از بین ببرد.
در یک رژیم غذایی نرمال، توصیه می‌شود بادام را در طول هفته به میزان یک سوم فنجان میل کنید. چربی غیراشباع تک سالم موجود در بادام، به کاهش سطح کلسترول خون و کاهش التهاب شریانی کمک می‌کند که در نهایت باعث کاهش فشار داخل رگ‌ها می‌شود.
باشگاه چلسی برای خرید مایکل اولیسه با کریستال پالاس وارد مذاکره شده است.
مه‌آلودگی ذهنی اینگونه بر حافظه تاثیر می‌گذارد که مثلا به فروشگاه می‌رویم و به یاد نمی‌آوریم چه می‌خواستیم بخریم. علاوه بر این، توانایی تعریف کردن یک موضوع یا شرکت در مکالمه با به یادآوردن آنچه پیشتر گفته‌ایم نیز تحت تاثیر قرار می‌گیرد.
معاون جرایم جنایی آگاهی پایتخت، از دستگیری پسر ۱۹ ساله به دلیل قتل مرد افغان در جنوب شهر تهران خبر داد.
فرمانده انتظامی شهرستان کرمان اظهار داشت: قاتل که با یکی از اعضای خانواده شهریاری پناه دچار مشکل شده بوده بعد از درگیری سه تیر به پا‌های وی شلیک می‌کند. شهریاری پناه به دلیل اصابت تیر به یکی از رگ‌های پایش دچار خونریزی شدید شده و به بیمارستان منتقل می‌شود. متاسفانه به دلیل خونریزی شدید دروازه بان تیم امید مس در بیمارستان جان خود را از دست می‌دهد.
قاتل دروازه‌بان مس کرمان دستگیر شد
دروازه‌بان مس کرمان با شلیک به قتل رسید
در اتفاقی باورنکردنی دروازه‌بان جوان تیم امید مس کرمان با شلیک گلوله به قتل رسید.
مایک مانیان، دروازه‌بان میلان، با وجود ارائه عملکرد قابل توجه برابر اینتر نتوانست مانع از حذف تیمش در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا شود.
کریستین آبیاتی، دروازه‌بان سابق میلان، در آستانه دربی برگشت دلامدونینا در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان با ستایش از دروازه‌بان روسونری او را قابل مقایسه با تیبو کورتوا دانست.
حضور دروازه‌بان آلومینیوم اراک در فهرست تیم ملی از نکات قابل توجه است.
الدعایه معتقد است که دروازه‌بان مراکش نه تنها در بازی با اسپانیا بلکه در همه بازی‌ها مرد اول تیمش بوده است.
سامورایی که در جام بیست‌ودوم به کابوس تیم‌های بزرگ اروپا تبدیل شده بود، سرانجام در ضربات پنالتی مغلوب کرواسی و دروازه‌بان پنالتی گیرش شد و نتوانست رویای رسیدن به جمع هشت تیم برتر جام را به واقعیت بدل سازد.
در سراسر بازی فینال، تکنیک و سرعت بازی تیمی ایران بر حریف، چربش قابل ملاحظه‌ای داشت، اما دفاع فشرده ژاپن، درخشش دروازه‌بان این تیم و اشتباهات فردی عجیب بازیکنان ایران، برد را تقدیم رقیب خوش شانس کرد.
در سراسر بازی تکنیک و سرعت بازی تیمی ایران بر حریف ، چربش قابل ملاحظه‌ای داشت اما دفاع فشرده ژاپن ، درخشش دروازه‌بان این تیم و اشتباهات فردی عجیب بازیکنان ایران ، برد را تقدیم رقیب خوش شانس کرد.
پیام نیازمند حتی در آن روزهای ابتدایی حضورش در لیگ برتر هم دروازه‌بانی مطمئن و قابل اعتماد نشان داد.
کاپیتان تیم فوتبال استقلال در دیدار تیم ملی ایران برابر سنگال مرد شماره یک زمین بود و نمایش قابل قبولی داشت.
شاگردان کی‌روش پس از نمایش قابل قبول شب گذشته امروز به ریکاوری و تمرین در سالن وزنه پرداختند.
شاگردان کی‌روش پس از نمایش قابل قبول شب گذشته امروز به ریکاوری و تمرین در سالن وزنه پرداختند.
قتل جنجالی دروازه‌بان تیم ملی ایران با لباس پلیس!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ