مراسم خاکسپاری پدر سهراب بختیاری‌زاده، ستاره سابق استقلال و تیم ملی، صبح امروز برگزار شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به شکل عجیبی در مراسم خاکسپاری پدر پیام نیازمند خبری از هیچ یک از مسئولان فدراسیون نبود!
محمدرضا ساکت، مدیرعامل سپاهان در مراسم خاکسپاری محمدرضا نیازمند حاضر شد.
محمد کنعانی‌زادگان ستاره جنوبی تیم فوتبال پرسپولیس خودش را به آبادان رساند تا در مراسم خاکسپاری عجمی‌پور شرکت کند.
سیزده نفر از جمله ۹ کودک پس از تیراندازی یک سرباز به مردم در مراسم خاکسپاری پسرش در روستایی در جمهوری دموکراتیک کنگو کشته شدند.
سیدمحمدرضا حسینی، بازیکن تیم فوتبال سپاهان، در مراسم خاکسپاری حسین نوری، فعال رسانه‌ای استان اصفهان حاضر شد.
سازمان بهشت زهرا (س) در اطلاعیه‌ای نحوه تغییر ساعت مراسم خاکسپاری و ترحیم در سالروز ارتحال امام خمینی (ره) را اعلام کرد.
سازمان بهشت زهرا (س) در اطلاعیه‌ای نحوه تغییر ساعت مراسم خاکسپاری و ترحیم در سالروز ارتحال امام خمینی(ره) را اعلام کرد.
صبح امروز مراسم خاکسپاری پدر فرهاد صنیعی فر، مالک سابق باشگاه نساجی در امامزاده صالح برگزار شد. علی دایی یکی از حاضرین این مراسم بود.
مراسم تشییع و خاکسپاری پهلوان خلیل عقاب، با حضور هادی چوپان برگزار شد.
تصویری از حضور محمدعلی زم، روحانی مشهور و پدر روح الله زم با کت و شلوار در مراسم تشییع و تدفین پیکر زنده یاد کیومرث پوراحمد در شبکه‌های اجتماعی پربازدید شده است. بر اساس تصویری که خبرگزاری مهر منتشر کرده فردی که در سمت راست تصویر عینک دودی بر چشم دارد، محمدعلی زم است.
مراسم تشییع پیکر صلاح الزواوی، سفیر سابق فلسطین در تهران، چهارشنبه ۳ اسفند با حضور سفیر فلسطین و سفیران مقیم تهران و سایر مقامات کشورمان در قطعه نام آوران بهشت زهرا برگزار شد. صلاح الزواوی روز دوشنبه در ۸۶ سالگی در یکی از بیمارستان‌های تهران درگذشت. در این مراسم سلام الزواوی سفیر فلسطین در تهران و دختر صلاح الزواوی نیز حضور داشت. حجت‌الاسلام حسن اختری، رییس کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین ریاست جمهوری، تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه و تعدادی از سفیران خارجی مقیم تهران در این مراسم حضور داشتند. در این مراسم، پیام حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان به مناسبت درگذشت صلاح الزواوی توسط سخنگوی وزارت خارجه قرائت شد.
جمعی از خانواده های فلسطینی با برگزاری تجمعی خواستار تحویل پیکر شهدا از سوی رژیم صهیونیستی به آنها شدند.
اسطوره فوتبال آلمان اعلام کرد که نمی تواند در مراسم خاکسپاری پله شرکت کند.
صبح امروز مراسم خاکسپاری مرحوم مجید پروین، مربی اسبق رده‌های سنی باشگاه پرسپولیس برگزار شد.
اعتماد نوشت: ۲۹ آبان ماه سال جاری پسر ۱۶ ساله‌ای به نام «کاروان قادرشکری» اهل پیرانشهر واقع در آذربایجان غربی با ضرب گلوله کشته شد. در پیرانشهر بعد از مراسم خاکسپاری این نوجوان، اعتراضات و درگیری‌هایی شکل گرفت. لحظه‌ای که جسد کاروان در بیمارستان به خانواده‌اش تحویل داده شد تصویری از مادر او که سرش را روی جسد فرزندش گذاشته بود و گریه می‌کرد به ثبت رسید. این عکس واکنش‌های زیادی را از سوی افکار عمومی به همراه داشت.
مراسم تشییع و خاکسپاری ملکه الیزابت دوم برگزار شد. پیکر او بعد از مراسم نیایش در کلیسای وستمینستر، در خیابان‌های مرکزی لندن تشییع شد و بعد به کاخ وینزور در جنوب شرق انگلیس منتقل شد تا در کنار پدر، مادر و خواهرش به خاک سپرده شود. هزاران نفر در خیابان‌های لندن و وینزور شاهد این مراسم بودند و صد‌ها مهمان خارجی هم در این مراسم حضور داشتند.
به جای ولیعهد سعودی، شاهزاده «ترکی الفیصل» در مراسم تشییع جنازه الیزابت دوم شرکت خواهد کرد.
نخست‌وزیر کانادا نوشت: «کانادا به حمایت از احیای حاکمیت تمامیت ارضی و استقلال اوکراین متعهد است و همچنین به پاسخگو کردن رژیم روسیه بابت تهاجم غیرقانونی‌اش. من در این باره عصر امروز با دنیس شیمیهال نخست‌وزیر اوکراین حرف زدم».
بایدن قرار است دفتر یادبود الیزابت دوم را امضا کرده و امروز -یکشنبه- در کاخ باکینگهام با «چارلز سوم» پادشاه جدید انگلیس دیدار کند.
ویدیویی که مشاهده می‌کنید از دقایق ابتدایی مراسم خاکسپاری مهسا امینی بامداد امروز در زادگاهش سقز ثبت شده است.
رسانه ها از عدم دعوت «دونالد ترامپ» رئیس‌ جمهور پیشین آمریکا به مراسم خاکسپاری ملکه انگلیس خبر می دهند.
دامغان- طبق اعلام فرماندهی انتظامی دامفان، مراسم تشییع پیکر شهید محمد جواد رحیمی که روز گذشته در بیمارستان ولایت دامغان به شهادت رسید، در این شهر برگزار می‌شود.
شیراز - رئیس قوه قضائیه به مناسبت برگزاری مراسم تشییع و خاکسپاری سردار شهید عبد الله اسکندری پیام تسلیتی صادر کرد.
شیراز - حجت الاسلام ابراهیم رئیسی به مناسبت برگزاری مراسم تشییع و خاک سپاری سردار شهید عبد الله اسکندری پیامی صادر کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ