باشگاه پیکان با مربی پیشین تیم ملی ایران وارد مذاکره شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دستیار عطایی در تیم ملی والیبال گفت: در چند روز مانده به مسابقات قهرمانی آسیا کاری از دستم برنمی‌آمد و بهترین تصمیم تشکیل تیم "ب" و سر و سامان گرفتن بازیکنان بود.
دستیار وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در امور راهبردی با بیان اینکه گرامیداشت ۲۶ مرداد به عنوان قدردانی از سربازان در عرصه دفاعی کشور است، گفت: ما همیشه حس مقابله با دشمن را حفظ کردیم، به همین علت است که امنیت را گدایی نمی‌کنیم‌.
دستیار وزیر خارجه ایران با دبیرکل حزب‌الله لبنان دیدار و گفت‌وگو کرد.
شعبانیان اظهار کرد: در سال‌های پس از جنگ و در این ۴۴ سال بعد از انقلاب پیشرفت‌های بسیار زیادی در عرصه‌های دفاعی شاهد بودیم؛ برای مثال در عرصه هوایی هوایپما کوثر، یاسین، صاعقه، آذرخش و در عرصه مسافربری هوایپما سیمرغ بال‌گشایی شده‌اند و به زودی نیز شاهد راه‌اندازی هوایپمای ۱۰۰ نفره به دستور ریاست جمهور هستیم.
با حکمی از سوی رئیس بنیاد ملی نخبگان، «دستیار ویژه رئیس بنیاد در امور مستعدان و آینده‌سازان» منصوب شد.
درباره دو خبرنگار خانم من با رئیس کل دادگستری استان تهران و آقای صلواتی هم صحبت کردم، اما دادگاه غیرعلنی بود و، چون من از قوه دیگری بودم، نتوانستم در دادگاه حضور داشته باشم.
گوگل تصمیم دارد نرم افزار دستیار مجازی خود را مجهز به ویژگی های هوش مصنوعی مولد کند که مشابه آن در چت بات های بارد و چت جی پی تی وجود دارد.
دستیار سیاسی و رسانه‌ای رییس مجلس در پیامی توییتری به خبر سایت حسن روحانی واکنش نشان داد.
در حاشیه بازی پرسپولیس - مس رفسنجان، یحیی گل‌محمدی برخورد جالبی با سرمربی جدید مس رفسنجان داشت.
یک موش خرما از فرو رفتن در یک لوله استیل هیچ هراسی ندارد؛ حتی اگر مسیری طولانی به سمت مقصدی نامعلوم پیش رویش باشد. به علاوه، این راه‌حل سبز برای حل یک مشکل فنی بود و همه از این ایده استقبال کردند.»
«یوری اوشاکوف» دستیار رئیس‌جمهور روسیه امروز به‌تشریح ابعاد مختلف نشست روسیه و آفریقا در اجلاس سن‌پترزبورگ پرداخت.
ژوزه مورایس تمرین روز شنبه سپاهان را با جدیت خاصی زیر نظر گرفت.
سسما که در فولاد و نساجی نیز سابقه همکاری با نکونام را دارد، به عنوان عضو جدید کادرفنی در کنار نکونام حضور خواهد داشت.
یک مربی پرتغالی به کادر فنی تیم اتحاد کلبا امارات اضافه شد.
یک شرکت دانش بنیان با به کارگیری هوش مصنوعی توانسته محصول دانش بنیان «دستیار هوشمند نظارت تصویری» را با قابلیت مانیتورینگ طراحی و راه اندازی کند.
دستیار وزیر امور خارجه نوشت: به صحنه آمدن پولی با پشتوانه طلا توسط بریکس که مورد حمایت ۴۱ کشور با اقتصاد‌های بزرگ و تاثیرگذار است دلار و یورو را تضعیف خواهد کرد و به سود کشور‌هایی مانند ایران خواهد شد.
وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار ایگور لویتین دستیار رئیس جمهور روسیه با ایشان، روابط دو کشور را مثبت و ممتاز خواند.
دستیار ویژه رئیس‌جمهوری روسیه با دبیر شورای عالی امنیت ملی دیدار و درباره توافقات دو کشور در حوزه‌های مختلف اقتصادی و مالی گفتگو کرد.
احسان قاضی، از پیشکسوتان فوتبال مسجدسلیمان معاون ورزشی نفت مسجد سلیمان شد.
دستیار برانکو ایوانکوویچ در تیم ملی فوتبال عمان با بیان اینکه هدف این تیم حضور در جام جهانی ۲۰۲۶ و موفقیت در جام ملتهای آسیا است، گفت: کاری که فدراسیون ایران انجام داد زشت بود.
برانکو ایوانکوویچ سرمربی اسبق تیم‌ملی فوتبال ایران و باشگاه‌ پرسپولیس، امروز در مراسم تدفین چیرو بلاژویچ استاد خود حضور پیدا کرد. برانکو که با کروات مشکی در این مراسم عزاداری خود را نشان داد، اولین بار بعنوان دستیار بلاژ در ایران آفتابی شد و بعداز اخراج او جایش را گرفت.
برانکو ایوانکوویچ سرمربی اسبق تیم‌ملی فوتبال ایران و باشگاه‌ پرسپولیس، امروز در مراسم تدفین چیرو بلاژویچ استاد خود حضور پیدا کرد. برانکو که با کروات مشکی در این مراسم عزاداری خود را نشان داد، اولین بار بعنوان دستیار بلاژ در ایران آفتابی شد و بعداز اخراج او جایش را گرفت.
سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران بار دیگر از «میروسلاو بلاژویچ» تمجید کرد و گفت: او دنبال دستیار جدید نمی‌رفت و همیشه منتظر بازگشت من بود.
دستیار سابق برانکو در پرسپولیس به تشریح مثالی جالب در مورد لژیونرها پرداخته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ