باشگاه فنرباغچه ترکیه رسما اعلام کرد ادین ژکو مهاجم سابق اینتر را با امضای قراردادی دو ساله به خدمت گرفته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پس از کناره‌گیری امین پایمرد از سِمَت مربیگری تیم فولاد زرند، مربی جدید این باشگاه مشخص شد
امین اسماعیل‌نژاد ستاره والیبال ایران به همان چیزی که دلش می‌خواست رسید.
اکانت رسمی لیگ قهرمانان آسیا اعلام کرد که عبدالله المعیوف دروازه بان الهلال از سال ۲۰۱۲ تاکنون بیشترین کلین شیت را در لیگ قهرمانان آسیا داشته است. دروازه بان الهلال با ۲۵ کلین شیت، خالد عیسی اماراتی و کلود امین قطری با امتیاز ۱۸ کلین شین در رده‌های بعدی قرار گرفتند. علیرضا بیرانوند نیز با ۱۵ کلین شیت در رتبه سوم قرار دارد.
ادن هازارد به صورت رسمی از حضور در تیم ملی فوتبال بلژیک کناره‌گیری کرد.
بازیکنی که بر خلاف تمام مدارک رسمی و ارائه شده و حتی تست تراکم استخوان غیرمجاز تشخیص داده شده بود و به واسطه حضورش در بازی های استقلال از این تیم امتیاز کم شده بود، به تیم ملی نونهالان ایران دعوت شد.
السد قطر با انتشار یک ویدیو به طور رسمی از امین حزباوی رونمایی کرد.
شعبه بانک ملت در شرکت پالایش گاز بیدبلند خلیج فارس به عنوان بزرگ ترین قطب گازی غرب آسیا با حضور مدیران ارشد دو مجموعه، به صورت رسمی گشایش یافت.
شعبه بانک ملت در شرکت پالایش گاز بیدبلند خلیج فارس به عنوان بزرگ ترین قطب گازی غرب آسیا با حضور مدیران ارشد دو مجموعه، به صورت رسمی گشایش یافت.
به نظر نمی‌رسد ادن هازارد فردا هم شانسی برای بازی مقابل بارسلونا داشته باشد. او هرگز در یک ال‌کلاسیکوی رسمی به میدان نرفته است.
صفحه رسمی اینستاگرام فدراسیون جهانی والیبال ویدئویی کوتاه از امین اسماعیل نژاد را به اشتراک گذاشت.
امین نوروزی پزشک سابق باشگاه استقلال به عنوان یکی از پزشکان رسمی فدراسیون جهانی وزنه برداری انتخاب شد.
سامان صیدی یا همان سامان یاسین، ۲۴ سال دارد؛ متولد ۷ مهر ۱۳۷۷. او روز دهم مهرماه، یعنی ۳ روز بعد از تولدش در منزل خود بازداشت و به زندان اوین منتقل شد. پرونده سامان صیدی در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب به ریاست قاضی صلواتی مورد رسیدگی قرار گرفت. خبرگزاری میزان، رسانه رسمی قوه قضائیه اتهام او را به این شرح اعلام کرد: «وی به محاربه از طریق کشیدن کلت کمری و شلیک ۳ تیر، اجتماع و تبانی به قصد ارتکاب جرم علیه امنیت کشور متهم است.»
ادن هازارد، ستاره بلژیکی، اعلام کرد که دیگر قصد پوشیدن پیراهن تیم ملی این کشور را ندارد.
گروه حقوق بین‌المللی شرق با انتشار ویدئو‌هایی که به زبان‌های رسمی مسابقات جام جهانی ترجمه شده است، به شفاف‌سازی در خصوص برخی از مسائل حقوقی مرتبط با جام جهانی فوتبال قطر می‌پردازد.
نباید تصور کرد، اگر مثلا برای فوت خانم مهسا امینی یا آتش سوزی در زندان اوین با صدور چند سطر بیانیه رسمی، می‌توان به همه شبهات و شایعات و ابهامات پاسخ داد، در واقع چنین اطلاع رسانی‌هایی نه از نوع انجام تکلیف بلکه فقط برای رفع تکلیف و ادعای انجام تکلیف است.
نباید فراموش کنیم که اکنون زمانی است که سواد ارتباطی و رسانه ای در جوامع به طور شگرفی دچار تغییر شده و نباید تصور کرد که اگر مثلا برای فوت خانم مهسا امینی یا آتش سوزی در زندان اوین با صدور چند سطر بیانیه رسمی می توان به همه شبهات و شایعات و ابهامات پاسخ داد.در واقع باید متذکر شد که چنین اطلاع رسانی هایی نه از نوع انجام تکلیف بلکه فقط برای رفع تکلیف و ادعای انجام تکلیف است که صورت می گیرد.
ویدئویی منتشر شده که گفته می‌شود مربوط به زندان اوین است. اما تاکنون هیچ مقام رسمی توضیحی در این رابطه نداده است.
تقریبا تمام توئیت‌هایی که تا چندی پیش بنام رئیسی منتشر می‌شد را اغلب خبرگزاری‌های رسمی کشور و سایت‌های حامی رئیسی و سایر رسانه‌ها، بازنشر دادند و این روند با تکذیب و توضیحی از سوی تیم رسانه‌ای «پاستور» مواجه نشد و همگی با سکوت بدرقه شدند و براین اساس، از سوی افکارعمومی به عنوان نظر شخص ابراهیم رئیسی ارزیابی می‌شدند و ملاک عمل تیصمیم سازان و تصمیم گیران دولتی قرار می‌گرفتند. اکنون، این ضرورت احساس می‌شود که تیم رسانه‌ای و سایر مسئولان ذیربط دولت سیزدهم درباره تکذیب دیرهنگام خود و ادمین و ادمین‌هایی که حداقل یک سال به جای رئیس جمهور توئیت می‌زدند، توضیح دهند و شفاف سازی کنند.
فدراسیون جهانی والیبال نظرسنجی جالبی را در صفحه رسمی خود در اینستاگرام مطرح کرده است.
برند ردمی در چند روز گذشته از ورود گوشی هوشمند ردمی K50 اکستریم ادیشن به چین خبر داده بود. دیروز، این شرکت تایید کرد که این دستگاه امروز (۱۱ آگوست) در چین رونمایی خواهد شد و پس از معرفی این دستگاه احتمالا با نام ردمی K50 اولترا معرفی می‌شود.
گوشی هوشمند ردمی K50 اکستریم ادیشن به زودی در چین رونمایی خواهد شد. تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ به کار رفته در این دستگاه آن را به یکی از قدرتمندترین گوشی‌های هوشمند بازار تبدیل خواهد کرد.
صفحه رسمی لیگ ملت‌های والیبال چند ویدئو از بهترین لحظات امین اسماعیل نژاد در این مسابقات به اشتراک گذاشته است.
باشگاه نیوکاسل قرارداد ادی هاو، سرمربی ۴۴ ساله و انگلیسی خود را به صورت بلند مدت تمدید کرد.
باشگاه نیوکاسل قرارداد ادی هاو، سرمربی ۴۴ ساله و انگلیسی خود را به صورت بلند مدت تمدید کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ