این پهپاد در ارتفاع یک کیلومتری از زمین در هوا پرواز می کند و می تواند مسافت ده کیلومتری را طی کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حلقه ارتباط این نوع از مخدر‌ها و گیاه افدرا، جایی بیرون افغانستان و گاه در کشور‌هایی بسیار دورتر از منطقه خاورمیانه قرار دارند که این گیاه را وارد می‌کنند و بعد طی فرایندی از آن مخدر‌هایی مانند شیشه می‌سازند. چرخه اقتصادی کاملی که موجب شده، گروه‌های بزرگی از کشاورزان در همسایه شرقی ایران به کشت اومان روی بیاورند و با همراهی نسبی طالبان روبه رو شوند.
ما باید سفارت افغانستان در تهران را از طالبان پس بگیریم، هیچ نماینده از این گروه را در ایران نپذیریم، گلوگاه‌های تجارت آن‌ها در ایران را ببندیم، تسهیلاتی که در چابهار و مناطق مرزی برای طالبان به وجود آمده است قطع شوند و در سطح بین‌المللی نیز فشارهائی به آن‌ها وارد کنیم تا مجبور شوند به قوانین بین‌المللی تن بدهند. مردم افغانستان آماده مقابله با طالبان هستند و اگر مورد حمایت قرار گیرند قطعاً خودشان فتنه طالبان را از افغانستان و کل منطقه ریشه‌کن خواهند کرد.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در واکنش به شرط گذاری اصلاح طلبان برای حضور در انتخابات مجلس گفت: آقای حجاریان برای آمدن شما حاکمیت شرط می گذارد، نه آنکه شما برای حاکمیت شرط بگذارید. اگر خواستید وارد انتخابات شوید یکسری شرط و شروط است، اینها را بپذیرید بعد تشریف بیاورید.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در واکنش به شرط گذاری اصلاح طلبان برای حضور در انتخابات مجلس گفت: آقای حجاریان برای آمدن شما حاکمیت شرط می گذارد، نه آنکه شما برای حاکمیت شرط بگذارید. اگر خواستید وارد انتخابات شوید یکسری شرط و شروط است، اینها را بپذیرید بعد تشریف بیاورید.
هماهنگ‌کننده ویژه سازمان ملل در امور افغانستان وارد کابل شد و با دین‌محمد حنیف سرپرست وزارت اقتصاد دولت موقت طالبان دیدار کرد.
فیلم منتشر شده از هجوم افغانستانی‌های از مرز گذشته برای سوار شدن در صندوق عقب خودرو‌ها بازتاب گسترده‌ای در شبکه‌های داشته است. در این ویدئو که در شبکه‌های اجتماعی فراگیر شده، تعداد زیادی از مهاجران افغانستانی که از مرز‌ها عبور کرده و وارد ایران شده اند در استان کرمان در حال سوار شدن به صندوق عقب خودرو‌ها هستند.
متقی همچنین ادعا کرد: خشکسالی در افغانستان و منطقه جریان دارد که نباید از نظر دور داشت. بر اساس آخرین گزارش سازمان بین‌المللی نجات، افغانستان سومین کشور آسیب‌پذیر از تغییرات اقلیم در سطح جهان است و بیشترین اثر مخرب تغییرات اقلیم بر منابع آبی کشور وارد شده است.
امیرعبداللهیان: باید هیئت فنی از وزارت نیروی ما به طور مشترک با طرف افغانستانی از سد کجکی بازدید کنند و میزان آب را بسنجند و بر مبنای آن اعلام کنند که آیا در صورت رهاسازی آب این آب به منطقه سیستان وارد می‌شود یا نمی‌شود.
بعد از فرمان طالبان برای منع فعالیت زنان در نهاد‌های سازمان ملل متحد، این سازمان بین‌المللی در حال بازنگری در فعالیت‌های خود در افغانستان است. یکی از اهداف نشست دوحه، بررسی نحوه عملکرد دفتر سازمان ملل متحد در کابل (یوناما) بعد از تصمیم جدید طالبان است.
هیئتی به سرپرستی وزیر دفاع پاکستان به منظور دیدار با مقامات طالبان وارد کابل شد و با معاون نخست‌ وزیر طالبان گفتگو کرد.
ما از درون باید قوی بشویم و قدرت درون ساز باشد چرا که پیوستگی ملت و دولت قدرت ما است؛ حل مشکلات مردم نقطه قوت کشور است. با این وجود صد‌ها شبکه تلویزیونی و ماهواره‌ای با همراهی سلطنت طلبان و منافقان که میلیارد‌ها دلار توسط آل سعود خرج آن‌ها شد در حوادث اخیر شکست خوردند.
با وجودی‌که امروز کم‌آبی و تلاش کشور‌ها برای تامین منافع خود در این حوزه به یکی از اولویت‌های سیاست خارجی هر کشوری تبدیل شده است، اما به نظر می‌رسد در ایران در حوزه دیپلماتیک توجه خاصی به این موضوع نمی‌شود و پیگیری‌ها و نگرانی‌ها بیشتر از جانب رسانه‌ها یا استادان و فعالان محیط‌زیست است. به طور کلی یکی از مقولاتی که دستگاه سیاست خارجی ایران کمتر نسبت به آن فعال بوده مساله تغییرات اقلیمی است که تاثیر مستقیمی روی ماجرای آب می‌گذارد.
چهار مهندس ایرانی که برای ارزیابی فنی خط آهن خواف- هرات وارد استان هرات شده و در مسیر بازگشت در میان برف گیر افتاده بودند با یک فروند بالگرد وزارت دفاع طالبان نجات داده شدند.
یک هیئت پاکستانی به ریاست وزیر دولت در امور خارجه به منظور گفتگو با مقامات دولت موقت طالبان در افغانستان وارد کابل شد.
چهار تن از نیرو‌های طالبان که به‌تازگی برای جنگ با جبهه مقاومت به پنجشیر رفته‌اند، روز جمعه وارد آرامگاه احمدشاه مسعود شدند و سنگ مزار او را شکستند.
عناصر طالبان در بدخشان به دانشجویان دختر بدون برقع، اجازه وارد شدن به دانشگاه را ندادند. برخی دختران که اصرار به وارد شدن به دانشگاه داشتند، توسط طالبان مورد ضرب و شتم قرار گرفتند.
سید حسن مرتضوی معاون سفارت جمهوری اسلامی ایران در کابل در ادامه سفر خود به شمال افغانستان وارد مزارشریف مرکز ولایت بلخ شد.
... همچنان‌ که درگذشت غمبار مرحومه امینی در این مقطع را صرفاً دستاویزی برای پروژه و توطئه بزرگِ طراحی شده برای تحریک اقشاری از مردم، وارد کردن گروهک‌های تروریستی و تکفیری به صحنه، انجام خرابکاری و کشته‌سازی در چارچوب «مدل صهیونیستی حداکثر خشونت» قرار دادند.
همچنان‌که درگذشت غمبار مرحومه امینی در این مقطع را صرفاً دستاویزی برای پروژه و توطئه‌ بزرگِ طراحی شده برای تحریک اقشاری از مردم، وارد کردن گروهک‌های تروریستی و تکفیری به صحنه، انجام خرابکاری و کشته‌سازی در چارچوب «مدل صهیونیستی حداکثر خشونت» قرار دادند.
همچنان‌که درگذشت غمبار مرحومه امینی در این مقطع را صرفاً دستاویزی برای پروژه و توطئه‌ بزرگِ طراحی شده برای تحریک اقشاری از مردم، وارد کردن گروهک‌های تروریستی و تکفیری به صحنه، انجام خرابکاری و کشته‌سازی در چارچوب «مدل صهیونیستی حداکثر خشونت» قرار دادند.
احمد تقی، سخنگوی وزارت تحصیلات عالی طالبان گفت: ۳۵ برنامه درسی دانشگاهی در حال حاضر نهایی شده است و یک برنامه درسی دانشگاهی واحد در سراسر افغانستان ایجاد خواهد شد.
سخنگوی پلیس ننگرهار و فرمانده پلیس لعلپور که از اعضای طالبان هستند برای ارائه گزارش خسارات سیل تا کمر وارد آب شدند.
وزیر دفاع طالبان بر این باور است که پاکستان به پهپادهای آمریکا اجازه داده تا از طریق حریم هوایی این کشور، وارد افغانستان شوند.
۱۲۰ دانشجو صبح پنج‌شنبه وارد فرودگاه شدند و از تمام پنج بازرسی فرودگاه گذشتند و حتی مهر خروج هم در پاسپورتشان ثبت شد، اما در نهایت به این دختران اجازه سوار شدن به هواییمای خطوط هوایی آریانا افغانستان داده نشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ