علیرضا بیرانوند با وجود مصدومیت شدید به آغاز لیگ بیست و سوم خواهد رسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه پرسپولیس از پوستر این تیم برای دیدار امروز مقابل تراکتور رونمایی کرد.
عیسی آل‌کثیر، مهاجم جدید باشگاه سپاهان غایب بزرگ این تیم در مقابل تراکتور بود.
عکسی از چهره جدید حسین فریدون، برادر حسن روحانی که محکومیت زندان دارد با مو وریش بلند در فضای مجازی پر بادید شد. به گفته سخنگوی قوه قضائیه «حسین فریدون، اردیبشهت ۱۴۰۲ با تشخیص پزشک با مرکز درمانی خارج از زندان اعزام شد و بستری و در حال درمان است.»
حتی رفتن رنگ و رو از ویدئوهای کم تعداد قدیمی باعث نمی‌شود، که تکنیک عجیب و غریب ناصر محمدخانی از ذهن هواداران پرسپولیس پاک بشود.
یکی از نمونه‌های معروف گونه‌های ماهی صورت انسانی، ماهی ماشه‌ای است. الگوی مشخص صورت آن، با چشمانی که در نزدیکی بالای سر قرار گرفته اند، ظاهر یک چهره انسان را در نیم رخ می‌دهد. گونه‌های دیگر، مانند «زاویه‌ماهی» و «طوطی‌ماهی»، الگو‌های صورت مشابهی را نشان می‌دهند که تداعی‌های انسان‌سازی را برمی‌انگیزد.
هواداران زن استقلال چهره ویژه نخستین تمرین این تیم بودند.
نیروی محرک بی ۴۰ با فاصله ۲.۵ متری دو محور عقب و جلو از یک موتور ۱.۵ لیتری چهار سلیندر تامین می‌شد و از طریق جعبه دنده ۴ سرعته دستی به چرخ‌ها منتقل می‌شد.
شاید ریچارلیسون عجیب‌ترین و بدترین تتو را در بین بازیکنان لیگ برتر داشته باشد. او عکس چهره خودش را بین نیمار و رونالدو روی پشتش زده است.
یکی از نقاط مبهم عملکرد کادر فنی استقلال در شهرآورد عدم استفاده از تعویض پنجم بود.
سعید معروف دیشب چهره متفاوتی را از خود به نمایش گذاشت؛ عجیب و ناآشنا
تصویری از چهره متفاوت هادی چوپان منتشر شد که بسیار برای کاربران عجیب به نظر می‌رسید.
تصویری از چهره متفاوت هادی چوپان منتشر شد که بسیار برای کاربران عجیب به نظر می‌رسید.
جورجینا رودریگرز مدل مشهور جهانی با منتشر کردن تصویری متفاوت و عجیب از خودش در اینستاگرام از چهره طبیعی و بدون آرایش خود رونمایی کرده است.
رنار که شایعات زیادی درخصوص جدایی او از عربستان و پیوستنش به تیم ملی زنان فرانسه به گوش می‌رسد، به مانند همیشه، چهره‌ای کاملا جدی و خشمگین داشت و از اینکه تیمش در زمین خودی سه مرتبه دروازه اش باز شده، عصبانی بود.
نسترن مقیمی بدون‌ شک مغموم‌ترین چهره در بین حاضرین در سالن هتل المپیک تهران در مراسم برترین‌های سال فوتسال ایران بود.
بهاره رهنما در پست تازه‌اش، چهره‌ای جدید از خودش به نمایش گذاشته که خیلی متفاوت است
آرات حسینی، ستاره ‌آینده‌دار فوتبال ایران رسما به تیم لیگ برتری پیوست.
سرمربی پرسپولیس بابت برد بزرگ تیمش در اصفهان کاملا سرمست است و این را می‌توان از تصاویر منتشر شده از او در تمرین امروز مشاهده کرد.
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با بیان اینکه کمیته انتصابات که شامل ۹ نفر بودند، در وزارت علوم تشکیل شده است، گفت: البته ممکن است در انتخابات بهترین‌ها انتخاب نشده باشد، اما تمام تلاش خود را برای انتخاب افراد مومن، انقلابی و عالم انجام دادیم.
اروین انگاپت، فوق ستاره فرانسوی با ظاهری جدید در ترکیب مودنا مشاهده شد.
یک پروژه پژوهشی هشدار می‌دهد که استفاده بیش از حد از فناوری می‌تواند ناهنجاری‌هایی در بدن ما ایجاد کند. پژوهشگران با یک طراح سه‌بعدی برای ساختن تصاویری از «انسان آینده» همکاری کردند که مشکلات مربوط به فناوری را در استفاده روزانه از آن نشان می‌دهد. پژوهشگران نام این مدل سه بعدی را میندی (Mindy) گذاشتند.
یحیی گل‌محمدی این روزها با ظاهری کاملا متفاوت با گذشته، در تمرین پرسپولیس حاضر می‌شود.
کریستیانو رونالدو ستاره تیم ملی فوتبال پرتغال در جریان دیدار تیمش مقابل جمهوری چک دچار مصدومیت شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ