اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تراکتور با یک مدافع راست جدید دیدار مقابل پرسپولیس را آغاز می‌کند.
با اعلام سازمان لیگ فوتبال بازیکنان جدید تراکتور حق بازی در لیست این تیم را ندارند.
سردار اسعد بختیاری تا زمانی که به دستور رضاشاه دستگیر شود، در این خانه زندگی می‌کرد. حسین پژمان بختیاری هم مدتی همین‌جا زندگی کرده و بدون اغراق می‌توان گفت خاطرات تلخ او از این خانه بیشتر از خاطرات شیرینش است. شاید آه پژمان یقه سردار اسعد را گرفت که سبب شد این عمارت سال۱۳۰۷ از سوی دولت مصادره شود.
ملی‌پوش ایرانی پالما امیدوار به کسب پیروزی و صعودشان به فینال لیگا فوتسال اسپانیا است.
نماینده مجلس درباره حقابه هیرمند گفت: یقه آنان که در برابر طالبان بی‌عرضه‌گی کردند، می‌گیریم.
نماینده مجلس درباره حقابه هیرمند گفت: یقه آنان که در برابر طالبان بی‌عرضه‌گی کردند، می‌گیریم.
نیمه اول بازی بایرن مونیخ و منچسترسیتی با یک درگیری به پایان رسید.
کرباسچی: یک وقتی آقای ظریف گفتند برجام این است که ما مسئله هسته‌ای را پیش ببریم و با سایر کشورها مسائل‌مان را حل کنیم، آن‌زمان خیلی شدید مورد انتقاد گرفتند ولی خُب الآن می‌گوییم مسائل منطقه‌ای را می‌خواهیم حل کنیم تا بعد زمینه فراهم شود تا بتوانیم با آمریکا با دست پرتری کارمان را پیش ببریم. می‌خواهم بگویم در این طرف ما به‌عنوان اصلاح طلب و منتقد نباید فکر کنیم اگر ما بیاییم همه چیز را می‌توانیم دگرگون کنیم، این‌گونه نیست.
تیم فوتبال استقلال برای رسیدن به رده دوم جدول لیگ بیست و دوم باید از سد تیمی بگذرند که یک آبی‌پوش سابق هدایت این تیم را برعهده دارد. فولاد اما می‌تواند مرهمی بر زخم عمیق پرسپولیس باشد.
دو دیدار روز نخست هفته بیست و دوم رقابتهای لیگ برتر می تواند صدر جدول را دچار تغییر کند به شرط آنکه پرسپولیس زیر چرخ های تراکتور گیر نکند و هوادار هم یقه تیم صدرنشین را بگیرد.
دیدار الهلال عربستان و فولاد ایران پس از سوت پایان، درگیری و جنجال‌هایی را به همراه داشت.
در آخرین لحظات دیدار آرسنال و اورتون که با شکست شاگردان آرتتا به پایان رسید اولکساندر زینچنکو و نیل موپای درحالیکه هر دو از توپ دور بودند با هم درگیر شدند.
تیم ملی فوتبال بلژیک در دومین دیدار خود در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر برابر مراکش شکست خورد تا صعودش به مرحله بعد پیچیده شود.
تحلیلگر مسائل سیاسی گفت: آقای رئیسی چون بلد نیست بنابراین نمی داند یقه چه کسی را در کجا باید بگیرد یا چه کسی باید درباره چه موضوعی به او گزارش بدهد، لذا دائم با مسائل شعاری و دستوری برخورد می کند.
فیفا در نامه‌ای به استقلال اعلام کرده در صورتی که تا تاریخ ۷ آبان پول پین پرداخت نشود اقدامات لازم از جمله بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالات صورت می‌گیرد.
رحمتی یقه استقلال را گرفت، پرسپولیس درصدر تنها شد
فولاد ۱۰ امتیازی شد و به رده چهارم رسید اما شانس نزدیک شدن به گل‌گهر ۱۲ امتیازی که این هفته مقابل استقلال شکست خورد را از دست داد
امام جمعه مشهد گفت: اگر مبانی ایدئولوژیک نظام برای مردم توجیه نشده باشد، طبیعی است که با هر قانون و واجب شرعی مخالفت خواهد شد. اگر مبانی نظام در دانشگاه تثبیت شود، پرتو آن جامعه را فرا خواهد گرفت.
سرمربی تیم فوتبال لیورپول در پایان مسابقه با منچستر برخورد گرمی با ستاره پرتغالی این تیم داشت.
نیوکاسل یقه منچسترسیتی را گرفت
دروازه‌بان تیم گل گهر معتقد است که تراکتور امسال می‌تواند یقه خیلی از حریفان را بگیرد.
الکساندر میتروویچ، مهاجم صرب فولام، که هفته پیش دو بار دروازه لیورپول را باز کرده بود در مقابل ولوز عملکردی ضعیف داشت.
سفیر چین در سوریه از آغاز روند رو به رشد مشارکت کشورش در بازسازی سوریه خبر داد، در عین حال دمشق 100 دستگاه اتوبوس دیگر به عنوان کمک از طرف چینی دریافت کرد.
پدیده مشهد یقه فولاد و نکونام را گرفت

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ