استفانوس سیتسیپاس و دنیل مدودف، مردان شماره پنج و سه تنیس جهان امروز در تنیس هاله آلمان به مصاف حریفان می‌روند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پرسپولیس و تراکتور با مدافعانی رو به روی هم صف‌آرایی می‌کنند که همه آنها مدعی دعوت شدن به تیم ملی هستند.
پرسپولیس بدون تغییر نسبت به بازی آلومینیوم مقابل تراکتور صف‌آرایی خواهد کرد.
در جبهه اصلاحات شاهد چندین نگاه متضاد هستیم؛ از طرفداران خاتمی تا مخالفان کارگزارانی او و البته طیف سعید حجاریان که پشت خاتمی پنهان می‌شوند تا عملکرد رادیکال خود را پیش ببرند.
پس از آنکه بخش نخست لایحه اصلاحات قضایی، بدون توافق با مخالفان در کنست رژیم صهیونیستی به تصویب رسید، برخی از اعضای حزب لیکود با ادامه این روند مخالفت کردند.
اسلوونی با تمام ستاره‌های خود مقابل بهترین تیم قاره آسیا صف‌آرایی خواهد کرد.
منابع محلی در حومه استان دیرالزور از استقرار اشغالگران آمریکایی و نیروهای کرد وابسته به آنها در این مناطق خبر دادند.
مربی تیم ملی والیبال ایران گفت: ژاپن یکی از آماده‌ترین تیم‌های حال حاضر جهان است. بازی والیبال خوبی ارائه می‌دهد و برابر حریفان عالی صف‌آرایی می‌کند.
محسن کریمی، معاون امور بین‌الملل بانک مرکزی، درخصوص برنامه‌های اجلاس پایاپای آسیایی بیان کرد که ظرفیت خوبی برای دلارزدایی در اتحادیه پایاپای آسیایی شناسایی شده است، خوشبختانه دبیرخانه اتحادیه در بانک مرکزی ایران است و از سال گذشته در اجلاس پنجاه این اتحادیه مصوب شد که جمهوری اسلامی ایران میزبان اجلاس پنجاه و یکم این اتحادیه باشد.
در دور جدیدی از اعتراضات مردمی علیه قانون اصلاح بازنشستگی در فرانسه، پلیس در شهر پاریس در برابر معترضان صف‌آرایی کرد.
تیم‌ملی واترپلوی مردان ایران امروز عازم برلین می‌شود تا ماجراجویی خود را بدون حضور الکساندر چیریچ صربستانی در لیگ جهانی واترپلو با صف‌آرایی مقابل رومانی، نیوزلند و قزاقستان آغاز کند.
در خط خبری‌ای که ایرنا دنبال می‌کند، با استفاده از سخنان رهبری مبنی بر «همکاری، همدلی و هم‌افزایی سه قوه» و همچنین «خودداری مردم و مسوولان از درگیر شدن و سرگرم شدن به حاشیه‌ها» سعی دارد تا از استیضاح وزیر صمت جلوگیری کند. برخی نمایندگان هم همسو با خط خبری ایرنا، خواهان منتفی شدن طرح استیضاح فاطمی امین شده‌اند. کمال حسین‌پور نماینده سردشت در گفتگو با خبرگزاری دولت گفته «باتوجه به رهنمود رهبر معظم انقلاب، مساله استیضاح وزیر صمت منتفی است.»
هوادار تهران این روزها خود را آماده مصاف بسیار حساس با استقلال تهران می‌کند.
هوادار در شرایطی که تعداد زیادی از بازیکنان و کادرفنی‌اش سابقه حضور در استقلال را دارند در این بازی حساس مقابل آبی‌ها صف‌آرایی خواهد کرد.
صف‌آرایی جدید، جلیلی‌ها را برای انتخاباتی پرشور آماده می‌کند تا قبل از هر صف‌بندی سیاسی، سربازان جبهه جلیلی‌ها در جای خود قرار گیرند. جلیلی که به‌خوبی دریافته شناخت و هدایت افکارعمومی، رمز موفقیت پیروزی در انتخابات است، با چشم‌انداز انتخابات مجلس ۱۴۰۲، افراد موسوم به «دولت در سایه» خود را در صداوسیما سازماندهی کرده است. چه آن‌که ابزاری قدرتمند هم‌چون صداوسیما در اختیار جناح سیاسی خاص هم‌چون برادران جلیلی، به ابزاری مهم برای آن‌ها تبدیل خواهد شد تا برای اولین بار از پله‌های ساختمان پارک وی به بهارستان بروند.
ترکیب اصلی تیم ملی زنان ایران برای صف‌آرایی برابر میانمار مشخص شد.
نساجی و پیکان از دقایقی پیش رو به روی هم صف‌آرایی کرده‌اند.
طلایی‌پوشان اصفهان برای پایان نیم‌فصل با پیروزی برابر مس صف‌آرایی کردند.
تیم فوتبال نساجی به عنوان قهرمان دوره گذشته مسابقات در مرحله یک شانزدهم نهایی مقابل فجرسپاسی صف‌آرایی خواهد کرد.
در آخرین بازی از شب دوم جام جهانی، تیم‌های ملی آمریکا و ولز از گروه B در ورزشگاه الریان برابر یکدیگر صف‌آرایی کردند که این بازی در نهایت با تساوی یک - یک به پایان رسید.
پرسپولیس و هوادار در یک بازی دوستانه مقابل یکدیگر صف‌آرایی کردند.
استقلال بدون حتی یک تغییر نسبت به بازی قبل برابر نساجی، مقابل گل‌گهر صف‌آرایی کند.
انتظار می‌رود که استقلال با تغییرات کمی نسبت به بازی قبل، مقابل گل‌گهر صف‌آرایی کند.
کاپیتان فولاد معتقد است از این پس تیم‌ها با قدرت بیشتری مقابل فولاد صف‌آرایی خواهند کرد.
چندین کشتی نیروی دریایی چین از صبح امروز به انجام ماموریت در سواحل شرقی تایوان ادامه دادند که همین امر موجب صف‌آرایی کشتی‌های جنگی تایوانی در برابر آن‌ها شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ