باشگاه السد قطر از تمدید قرارداد گی‌یرمو تورس، مهاجم برزیلی خود، تا سال 2025 خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روزی که جواد نکونام هدایت استقلال را بر عهده گرفت برای تقویت این تیم فهرستی را در اختیار مدیران باشگاهش قرار داد. در این فهرست نام روبرتو تورس قرار داشت.
باشگاه استقلال در تلاش است تا بتواند رضایت روبرتو تورس را برای حضور در جمع آبی ها به دست بیاورد.
نکونام در تلاش است تا هر چه زودتر بازیکنان مورد نظرش را جذب کند.
رییس سازمان برنامه و بودجه گفت: با اجرایی شدن برنامه هفتم، طی پنج سال، اهداف مورد نظر در حوزه امنیت غذایی، کاهش تورم و رشد اقتصادی محقق خواهد شد.
متن کامل لایحه برنامه هفتم توسعه جمهوری اسلامی ایران سرانجام امروز منتشر شد. لایحه‌ای که اهداف متعددی همچون رشد اقتصادی ۸ درصد و کاهش تورم به ۹.۵درصد را در بر دارد.
داود منظور در گفتگوی ویژه خبری ضمن تشریح جزییات برنامه هفتم گفت: با اجرایی شدن برنامه هفتم، طی ۵ سال اهداف مورد نظر در حوزه امنیت غذایی، کاهش تورم و رشد اقتصادی محقق خواهد شد.
روبرتو تورس پس از دو بازی غیبت، نمایشی خوبی همراه با فولاد در آخرین بازی فصل داشت.
«روبرتو تورس» هافبک تیم فوتبال فولاد خوزستان به اسپانیا بازگشت تا اوساسونا را در فینال کوپادل‌ری برابر رئال مادرید همراهی کند.
شرکت کنندگان در رالی «از خزر تا خلیج فارس» با خودروهای دودیفرانسیل از گیلان، قزوین، البرز، قم، اصفهان و فارس عبور کرده و با گذر از هرمزگان، به جزیره کیش و ساحل خلیج فارس می‌رسند.
فران تورس، مهاجم بارسلونا، در نیمه دوم دیدار این تیم مقابل والنسیا یک ضربه پنالتی را از دست داد تا بهترین فرصت بارسا برای افزایش اختلاف از دست برود.
موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی بیست و سومین روز آبان ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.
نیمه نخست دیدار دانمارک و استرالیا در دیدار سرنوشت‌ساز گروه C با تساوی بدون گل در جریان است.
دو تیم تونس و فرانسه در دیداری از گروه D جام جهانی قطر از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه به مصاف هم رفته‌اند.
دو تیم تونس و فرانسه در دیداری از گروه D جام جهانی قطر از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه به مصاف هم رفته‌اند.
دو تیم تونس و فرانسه در دیداری از گروه D جام جهانی قطر از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه به مصاف هم رفته‌اند.
تیم‌های ملی فوتبال تونس و استرالیا از گروه D و از ساعت ۱۳:۳۰ به مصاف هم رفتند.
سرمربی تونس می‌گوید این تیم به دنبال پیروزی برابر استرالیا و صعود به دور دوم رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر است.
در اولین روز از آخرین ماه پاییز، مرکز آمار و بانک مرکزی جدیدترین گزارش خود از تغییرات تورمی را منتشر کردند. اطلاعاتی که نشان از اختلاف نرخ تورم دارد؛ هرچند با یک ماه تفاوت، آمار و ارقام مورد نظر بررسی و تحلیل شده است.
نرخ تورم کل کشور در مهر ماه ١٤٠١، برابر ٤٢,٩ درصد است که در دهک‌های مختلف هزینه‌ای در بازه ٤٠.٨ درصد برای دهک­­ دهم تا ٤٨.٧ درصد برای دهک­ اول نوسان دارد.
مدیریت شهری پایتخت طی ۲۴ ساعت گذشته در تهران خدمات گوناگونی را به شهروندان ارائه داده که شهرداری مناطق در این زمینه نقش ویژه‌ای دارند، در این بسته خبری اخبار شهرداری مناطق را بخوانید.
مقامات فدرال رزرو شروع به ارائه دیدگاه‌های متفاوتی در مورد سرعت بالا بردن نرخ‌های بهره در عین متعادل کردن تورم شدید و افزایش فشار در بازارهای مالی کرده اند.
معاون اقتصادی رئیس جمهور گفت: در حال حاضر شاهد نرخ کاهشی تورم ماهانه هستیم و مدیریت تورم تا پایان سال اولویت دولت است.
موندودپورتیوو به برگه کاغذی که ژاوی به پابلو توره داده بود تا پس از ورود به زمین در اختیار فران تورس قرار بدهد، دست یافته و امروز تصویر آن را منتشر کرد.
مصدومیت مدافع راست استقلال هنوز به طور کامل بهبود نیافته و کادرفنی منتظر اعلام نظر پزشکان درباره او هستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ