از نظر زمان وقوع بارش هم تغییراتی در کشور رخ داده به نحوی که باران شدید دقیقا زمانی اتفاق می‌افتد که با حداقل پوشش گیاهی در دامنه‌های طبیعی مواجهیم. از نظر مکانی نیز این بارش‌ها در مناطقی رخ می‌دهد که قابل پیش‌بینی نیست. عامل اصلی وقوع سیل، نفودناپذیری سطح زمین و بارش‌های شدید است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جیمی کاراگر، اسطوره لیورپول، می‌گوید خط دفاعی لیورپول نگرانی بزرگی در دل خود جای داده است.
در اتوبان آزادگان در بخش رفیوژ میانی، مسیر خط ۴ جمع آوری کننده آب‌های سطحی منطقه ۱۹ قرار گرفته و بخشی هم در منطقه ۱۸ در اتوبان آزادگان، لوله جمع آوری آب‌های سطحی واقع شده است، متأسفانه در برخی قسمت‌ها در طول مسیر، لوله و تجهیزات شهری مربوطه مورد سرقت قرار گرفته و همچنین با توجه به اینکه این خط در رفیوژ میانی اتوبان قرار گرفته و روی آن درخت و فضای سبز تعبیه شده و درختان مورد آبیاری قرار می‌گیرند.
رباط کریم- دادستان عمومی و انقللاب رباط کریم به دارندگان انشعابات غیرمجاز آب و دارنده و حفرکنندگان چاه غیرمجاز هشدار داد.
وزیر دفاع عراق با هشدار خطاب به ترکیه اعلام کرد که حاکمیت عراق خط قرمز این کشور است.
اینتر در دیداری یک طرفه با 6 گل هلاس ورونای نگون بخت را در هم کوبید و برای میلان در لیگ قهرمانان، خط و نشان کشید.
هنگامی که کاربران پلتفرم ایمیلِ «گوگل جی میل»، ثبت نام می‌کنند، با شرایط و خط مشی‌های آن نیز موافقت می‌کنند.
رئیس کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس شورای اسلامی گفت: بینی کسانی را که در فضای مجازی و در داخل و خارج با قیمت ارز و سکه بازی می‌کنند، به خاک خواهیم مالید.
تونی کروس، ستاره رئال مادرید، معتقد است که او و لوکا مودریچ هنوز مهره‌های اصلی خط میانی این تیم هستند.
سفیر اسبق سوئد در روسیه، پیشنهاد بحث‌برانگیز پیوستن استکهلم به ناتو را شتابزده خواند و هشدار داد که در صورت وقوع جنگ بین این ائتلاف نظامی و روسیه، سوئد در «خط مقدم» جبهه قرار خواهد گرفت!
پاکو خمس سرمربی اسپانیایی تراکتور با صدای بلند مشغول هدایت تیمش از کنار خط است.
انجمن متخصصان پوست آمریکا می‌گوید نشانه‌های سرطان پوستی ملانوم در ناخن شامل ظهور یک خط تیره، سیاه شدن پوست اطراف ناخن، جدا شدن ناخن از بستر آن، شکاف خوردن ناخن و ایجاد یک برآمدگی یا گره روی ناخن است. این انجمن همچنین توصیه می‌کند هر کسی که دچار تغییراتی در ناخن می‌شود، به یک متخصص پوست مراجعه کند.
ملک‌شاهکویی امنیت مردم گلستان را خط قرمز بسیجیان و نیروهای نظامی و انتظامی دانست و هشدار داد: اگر کسی بخواهد این امنیت را برهم بزند با تمام توان با آنها برخورد می‌کنیم و در همین راستا بیشتر کسانی که با شبکه‌های معاند و بیگانه در ارتباط بودند، دستگیر شده‌اند و اگر هم تاکنون دستگیر نشده‌اند، قطعاً به سراغ آنان خواهیم رفت.
یک ملی‌پوش سابق انگلیسی به گرت ساوت‌گیت هشدار داد که با توجه به سرعت فرانسوی‌ها در حمله کندی خط دفاعی سه‌شیرها می‌تواند نقطه ضعف اصلی‌شان در مقابل فرانسه باشد.
ژردان شقیری، ستاره گلزن تیم ملی سوئیس، مدعی شد بازیکنان این تیم نباید از کریستیانو رونالدو غافل شوند.
یورگن کلینزمن سرمربی آلمانی و سابق ایالات متحده، به تیم ملی انگلستان هشدار داده که بازیکنان آمریکا را دست کم نگیرند.
دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه، مدعی شد کیلیان امباپه در برخی مسابقات باید در خط دفاعی نیز کمک کند.
خاویر زانتی، مدیر ورزشی اینتر، مدعی شد پورتو حریف خطرناکی برای این تیم در لیگ قهرمانان خواهد بود.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در تازه‌ترین گفتگوی خود از احتمال خط خوردن چند بازیکن تیمش خبر داد.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، به بازیکنانش هشدار داد که اگر به خاطر جام جهانی محتاطانه بازی کنند آنها را کنار می‌گذارد.
مربی تیم فوتبال گل‌‍گهر سیرجان می‌گوید این تیم با ارائه یک بازی با کیفیت توانسته سه امتیاز را در سیرجان مقابل خط دفاعی منسجم ملوان نگه دارد.
رئیس جمهور ترکیه به یونان هشدار داد که این کشور می تواند شبه جزایرمورد مناقشه را از یونان پس بگیرد.
حفظ موجودیت عزتمندانه ملت شریف ایران و تمامیت ارضی و استقلال کشور عزیزمان، خط قرمز فرماندهان و دلاوران از جان گذشته جمهوری اسلامی به ویژه «دریادلان نیروی دریایی سپاه» است و ما در برابر هر گونه تهدید و فتنه انگیزی دشمن بسیار حساس هستیم و برای پاسخگویی قاطع و پشیمان کننده لحظه‌ای درنگ نمی‌کنیم.
سفیر جمهوری اسلامی ایران در آذربایجان در پاسخ به ادعاهای سفیر رژیم صهیونیستی در باکو تاکید توطئه علیه تمامیت ارضی ایران خط قرمزی است که عواقب آن را خوب می دانید.
اخراج کارمندان IBM در روسیه

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ