یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، با جورجینیو روتر که نتوانست عملکرد موفقی برابر این تیم داشته باشد ابراز همدردی کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رسانه‌های عبری در گزارش‌هایی به عملیات پرواز چندین فروند از پهپادهای مقاومت فلسطین در آسمان غزه پرداخته‌اند.
رسانه‌های عبری در گزارش‌هایی به عملیات پرواز چندین فروند از پهپادهای مقاومت فلسطین در آسمان غزه پرداخته‌اند.
سرمربی لیورپول نسبت به برخی شایعات در خصوص خرید امباپه پاسخ داد.
یورگن کلوپ در پیامی پر احساس به جدایی جردن هندرسون از لیورپول واکنش نشان داد.
یورگن کلوپ به احتمال سرمربیگری تیم ملی آلمان پس از پایان قراردادش با تیم لیورپول واکنش نشان داد.
بعد از عذرخواهی محمد صلاح از هواداران لیورپول بابت ناکامی در کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا، یورگن کلوپ نیز به حمایت صلاح پرداخت.
انتشار اخباری مبنی بر درخواست جدایی محمد صلاح از لیورپول پس از ناکامی این تیم در راهیابی به لیگ قهرمانان اروپا، واکنش یورگن کلوپ را در پی داشت.
تلاش تیاگو، هافبک لیورپول، برای صحبت با داروین نونیز پیش از ورودش به زمین با واکنش تماشایی یورگن کلوپ همراه شد.
خوشحالی اشتباهی کلوپ بعد از پنالتی محمد صلاح یکی از سوژه های جالب بازی بزرگ هفته در انگلیس بود.
روبرت لواندوفسکی، ستاره بارسلونا، فاش کرد که یورگن کلوپ چند سال قبل از او خواسته بود به لیورپول بپیوندد.
خزعلی با بیان اینکه نمی‌خواهند بگذارند صدای پیشرفت زنان ایران به گوش جهانیان برسد، افزود: البته بسیاری از موارد در خصوص پیشرفت زنان سال قبل در سازمان ملل مطرح شد. بالاخره ما باید در مجامع بین المللی باشیم و حقیقت را به گوش جهانیان برسانیم.
خزعلی با بیان اینکه نمی‌خواهند بگذارند صدای پیشرفت زنان ایران به گوش جهانیان برسد، افزود: البته بسیاری از موارد در خصوص پیشرفت زنان سال قبل در سازمان ملل مطرح شد. بالاخره ما باید در مجامع بین المللی باشیم و حقیقت را به گوش جهانیان برسانیم.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، به شایعاتی که در روزهای اخیر درباره جدایی‌اش از این باشگاه منتشر شده بود واکنش نشان داد.
توئیتر باشگاه ولورهمپتون در واکنش به مصاحبه بعد از بازی کلوپ، نتیجه تقابل این تیم با لیورپول را با یک اموجی معنی دار تغییر داد.
چلسی تیمی بود که در پنجره نقل و انتقالات زمستانی بیشترین هزینه ها را انجام داد و خرید هایی نجومی داشت به طوری که آن ها با خریدن انزو فرناندز از بنفیکا با رقم 121 میلیون یورو، رکورد گران ترین خرید تاریخ لیگ برتر انگلیس را شکستند.
یورگن کلوپ در واکنش به هزینه بالای چلسی در انتقالات زمستانی گفت که چنین چیزی را درک نمی کند و بدون وکیلش در این مورد صحبت نخواهد کرد.
واکنش ترنت الکساندر آرنولد به دستور تعویضش که از طرف یورگن کلوپ صادر شده بود نشان می‌دهد ناکامی لیورپول در فصل جاری روابط درون رختکن را هم دچار تنش کرده است.
در پی انتشار فیلمی در فضای مجازی، روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور اطلاعیه ای را به شرح زیر صادر کرد.
دیدار فردای لیورپول و چلسی هزارمین بازی یورگن کلوپ به‌عنوان مربی خواهد بود. کلوپ در واکنش به این رکورد فوق‌العاده گفت ریش‌هایش حالا کاملاً سفید شده است.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، از رویارویی با رئال مادرید در مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان ابراز خوشحالی کرد.
خزعلی با بیان اینکه فراجا همیشه حامی مال و ناموس مردم بوده است، اضافه کرد: پیگیر حقوق بانوان و حفظ کرامت آنها هستیم، از مسولین فراجا خواسته ام گزارشی از علل حادثه و کلیپ های منتشر شده در فضای مجازی به معاونت ارسال کنند.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، نسبت به انتقادهای مطرح شده از ترنت الکساندر آرنولد واکنش نشان داد.
دوربین مسیر روبه‌روی حادثه را نشان نمی‌دهد تا ببینیم که زن، پرت می‌شود یا خود را پرت می‌کند یا اصلاً در خودرو نبوده و زمین می‌خورد، ولی مخاطب با دیدن همین تک تصویر، متأسفانه قضاوت می‌کند و حکم هم صادر می‌کند، چنان گرم و پرهیجان که انگار حقیقت همان است که او می‌گوید.
دین محمدی در گفتگو با برنامه تلویزیونی در واکنش با رفتار‌های بعضی از مربیان لیگ گفت: کلوپ پیام من را سریع جواب می‌دهد آنوقت مربی لیگ دو برایم قیافه می‌گیرد و جواب سلام نمی‌دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ