تمرین تیم ملی فوتبال ایران عصر امروز با شرایط خاصی در شهر تاشکند ازبکستان برگزار شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی تیم ملی والیبال جوانان ایران گفت: بازیکنان ایران مزد زحماتشان را گرفتند، دو سال سخت کار کردند و نتیجه این تلاش قهرمانی آسیا و جهان بدون شکست بود.
کارشناس والیبال ایران گفت: بازیکنان تیم ملی نباید در باد پیروزی مقابل آلمان در لیگ ملتهای والیبال بخوابند.
پس از پایان رقابت های قهرمانی جهان باکو، تیم های برتر و بهترین های این رویداد در ۲ گروه بانوان و آقایان معرفی شدند که تیم ملی ایران به عنوان پنجمی این مسابقات رسید.
تیم ملی تکواندو زنان و مردان ایران برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان عازم کشور جمهوری آذربایجان شد.
تیم ملی تکواندو زنان و مردان ایران برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان عازم کشور جمهوری آذربایجان شد.
متین رضایی در وزن 68- کیلوگرم نماینده تکواندوی ایران در رقابت های جهانی باکو خواهد بود.
دانیال بزرگی یکی از دوپینگی های اخیر تیم ملی تکواندو معتقد است قطعا یک عامل بیرونی باعث مثبت شدن تست او و کلهر شده است.
رقابت‌های تکواندو قهرمانی جهان در حالی به میزبانی آذربایجان در باکو آغاز می شود که تیم ملی ایران با ۱۵ تکواندوکار زن و مرد در این مسابقات حضور خواهد داشت.
سرمربی تیم ملی تفنگ گفت هر فرصت و مسابقه‌ای که گرفته می‌شود تاثیر مستقیم در تعداد نفرات اعزامی کاروان به بازی‌های المپیک دارد.
پیشکسوت تیم ملی فوتبال ایران با انتقاد از دستمزد خارجی‌های فوتبال ایران کی‌روش و لوکادیا را به باد انتقاد گرفت.
داستان حجاب‌نداشتن ورزشکاران ایرانی برای سومین بار است که در قریب به سه ماه اخیر خبرساز شده است. بین دو ماجرای الناز رکابی و سارا خادم‌الشریعه، پارمیدا قاسمی، عضو تیم ملی تیر و کمان ایران در رشته ریکرو هم در مراسم اختتامیه لیگ تیروکمان جام خلیج فارس در تهران، در حالی روی سکو ظاهر شد که حجابی بر سر نداشت. گو اینکه او هم اندکی بعد با انتشار یک مصاحبه تصویری افتادن روسری‌اش را به وزش باد ربط داد و گفت آن اتفاق سهوی بوده است.
یک تصمیم عجیب پیش از رویارویی با تیم ملی آلمان در جام جهانی 1998 تمام آرزوهای آن نسل طلایی را برای صعود از گروه بر باد داد.
تیم ملی جودوی نابینایان و کم‌بینایان ایران به مقام قهرمانی مسابقات جهانی در باکو دست یافت.
تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان با شکست میزبان رقابت‌های جهانی باکو در فینال، برای ششمین بار عنوان قهرمانی جهان را کسب کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در مسابقات جام جهانی باکو را تبریک گفت.
عضو تیم ملی کشتی فرنگی در مسابقات جهانی 2022 از رویارویی مجددش با کرم کمال ترک در جام‌جهانی خبر داد و گفت که به دنبال شکست این حریف است که مانع از کسب مدالش در بلگراد شده بود.
عضو تیم ملی کشتی فرنگی در مسابقات جهانی 2022 از رویارویی مجددش با کرم کمال ترک در جام‌جهانی خبر داد و گفت که به دنبال شکست این حریف است که مانع از کسب مدالش در بلگراد شده بود.
دو دیدار دوستانه سطح بالای بین‌المللی در بدو حضور کی‌روش فرصت خوبی برای این مربی باتجربه بود تا در فرصت کمی که دارد در مورد تیمش به جمع بندی برسد.
تیم ملی ایران دست‌خالی از طلا در کاراته وان باکو
مهدی قایدی در بازگشت به اردوی استقلال ستاره این تیم لقب گرفت و در اولین بازی با وجود حضور تعویضی در زمین یک گل زد و یک گل ساخت.
مهدی قایدی ستاره بی چون چرای آبی ها در بازی با ملوان بود. او بعد از حضور در میدان یک گل زد و یک گل سخت تا استقلال بازی یک بر صفر باخته را 3-1 ببرد.
نفرات برتر رشته بادی بیلدینگ در مسابقات انتخابی تیم ملی در رده بزرگسالان معرفی شدند.
فرزانه فصیحی، بانوی ملی پوش تیم دو و میدانی بعد از رقابت نیمه نهایی بازی های همبستگی کشورهای اسلامی، دچار عارضه تنفسی شد.
به دنبال بارش‌های سیل‌آسای دیروز در بزرگراه مدرس، محدوده شمال به جنوب واقع در کنارگذر بزرگراه، شاهد پس‌زدگی آب از نهر طولی بدلیل گرفتگی در اتصال کانال خشایار و انسداد کانال منجر به رسیدن آب به سطح زمین بودیم که باعث تخریب آسفالت محدوده دریچه نهر شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ