لبنان کشوری است که گروه‌های سیاسی آن به سادگی با هم کنار نمی‌آیند، هر فرایند سیاسی به ویژه انتخاب رئیس جمهور و نخست وزیر زمان زیادی می برد و آنهم در شرایط که این کشور شرایط نابسامانی دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان‌غربی ۱۷ مرداد گفت: تراز اکولوژیک دریاچه ارومیه باید ۱۲۷۴.۱۰، حجم آب اکولوژیک ۱۵.۵ میلیارد مترمکعب و وسعت اکولوژیک ۴۶۳۵ کیلومترمربع باشد که طبق آخرین آمار که روز /۱۵ مرداد/ اعلام شده، تراز دریاچه ۱۲۶۹.۹۸ سانتی‌متر، وسعت دریاچه ۶۸۲ کیلومترمربع و حجم آب ۹۱۰ میلیون مترمکعب است.
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با هشدار به کابینه نتانیاهو درباره تمرد صدها خلبان و پرسنل نیروی هوایی در اعتراض به طرح «اصلاحات قضایی» ابراز نگرانی کرد.
وینفرید شفر، سرمربی آلمانی سابق استقلال، با انتقاد از وضعیت فوتبال ملی کشورش گفت این روزها در دنیا دیگر هیچکس از فوتبال آلمان نمی‌ترسد.
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با نامناسب خواندن شرایط این تیم برای فصل پیش روی فوتبال ایران گفت: با این روند وضعیت استقلال هر روز بدتر می شود.
در حالیکه اوضاع در اراضی اشغالی به دنبال تصویب طرح اصلاحات قضایی بسیار متشنج است، نظامیان یگان‌های ویژه ارتش رژیم صهیونیستی، تل آویو را به عدم خدمت در ارتش تهدید کرده اند.
مدیر هلال احمر فلسطین از کمبود دارو، آب و غذا در اردوگاه جنین و همچنین اوضاع انسانی وخیم در این منطقه در پی تداوم حملات ارتش رژیم صهیونیستی خبر داد.
اینقدر حواشی به متن در فوتبال ایران می‌چربد و نقل و انتقالات جذاب‌تر جلوه داده می‌شود که اکنون کسی سوال جدی در اینباره ندارد که “چرا پرسپوليس استارت نمی‌زند؟”.
در فضای هواداری باشگاه پرسپولیس توجه چندانی به اعتصاب بازیکنان این تیم وجود ندارد.
هانسی فلیک در شرایطی بیشترین دستمزد دریافتی در بین سرمربیان تیم های ملی را به خود اختصاص داده که جایگاه متزلزلی دارد.
شطرنج در حالی در آستانه اعزام به بازی‌های آسیایی قرار دارد که نداشتن رئیس و نایب رئیس و حضور دبیرِ بازنشسته، اوضاع مدیریت این رشته را بسیار بغرنج و درهم کرده است.
بدهی بخش عمومی در انگلیس برای نخستین بار از سال ۱۹۶۱ تاکنون در ماه می از تولید ناخالص داخلی این کشور بیشتر شده است.
وزیر کشور گفت: اوضاع امنیت کشور بسیار خوب است و دستگاه‌های مختلف انقلابی بر وضعیت مسلط هستند.
وزیر کشور گفت: اوضاع امینت کشور بسیار خوب است و دستگاه‌های مختلف انقلابی بر وضعیت مسلط هستند.
نتایج یک نظرسنجی نشان داد که نیمی از صهیونیست‌های ساکن اراضی اشغالی معتقدند که اوضاع رژیم صهیونیستی طی سالهای آتی وخیم‌تر خواهد شد.
با بالاگرفتن بحث برکناری سرمربی تیم فوتبال النصر، کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی این تیم تهدید به جدایی از النصر کرد.
در روز ۱۳ فروردین برای استان‌های خراسان رضوی و ارتفاعات مازندران بارش خفیف و پراکنده در ساعات بعدازظهر انتظار می‌رود.
پاری سن ژرمن در دیداری خانگی مقابل رن با نتیجه 2-0 شکست خورد.
خبر امتناع بازیکنان استقلال از تمرین در روز پنج‌شنبه به نشریات پرتغالی رسید.
یکی از زندانیان زندانی که ستاره سابق بارسلونا در آن حبس است، ادعای اخیر رسانه‌های اسپانیایی درباره وضعیت این مرد برزیلی را رد کرد.
کمتر از دو ماه از پایان دو دهه مدیریت پایدار در کمیته ملی پارالمپیک می گذرد اما برخی اتفاقات و جریانات در همین مدت زمان کوتاه نشان می دهد که آغاز فصل تازه این کمیته با آشفتگی همراه بوده است.
کمیته امور اسیران و آزادگان فلسطین اعلام کرد که اسرای فلسطینی در زندان صهیونیستی «مجدو» در شرایط بسیار ناگواری به سر می برند.
اوضاع متشنج در کوزوو باعث تیراندازی به دو صرب و زخمی شدن آن ها همزمان با تعطیلات سال نو میلادی شد.
طبق گزارشی جدید به نظر می رسد اوضاع مالی توئیتر وخیم است و این شرکت حتی اجاره دفاتر خود را پرداخت نکرده و همچنین اخراج نیروهای شرکت همچنان ادامه دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ