اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه هواداران استقلال حق دارند به عملکرد مدیریت اعتراض کنند گفت: آنها نباید انتظار حمایت داشته باشند.
مربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به روند نقل و انتقالاتی جاری فوتبال ایران گفت: بعضی ها طوری بازار گرمی می کنند احساس می کنیم «لیونل مسی» آمده است.
مربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به روند نقل و انتقالاتی جاری فوتبال ایران گفت: بعضی ها طوری بازار گرمی می کنند احساس می کنیم «لیونل مسی» آمده است.
عبدی بعداز درخشش در یکی دوسال ابتدایی و حتی گلزنی در فینال لیگ قهرمانان آسیا برای پرسپولیس، افت کرد و در فصل اخیر عملکرد ناامید‌کننده‌ای به نمایش گذاشت. آمار گلزنی او برای انتقال به فوتبال اروپا یا حتی کشورهای عربی بهیچ وجه کافی و راضی‌کننده نیست
کیلیان امباپه با سناریوهای یک سال اخیر شاید یک برنده روی کاغذ لقب بگیرد اما در میدان مسابقه از رقبای بزرگی چون ارلینگ هالند خیلی عقب افتاده است.
مدافع ملی‌پوش ایران به توضیح درباره شایعات اخیر حول بازگشت به لیگ برتر پرداخت.
سومین روز فروپاشی بخشی از سازه مجتمع ۱۰ طبقه متروپل در آبادان، در حالی سپری می‌شود که این رویداد تا کنون ۱۶ فوتی بر جای گذاشته و از وضعیت شمار نامعلومی اطلاعی در دست نیست؛ سرنوشت مفقود شدگانی که تلاش برای یافتن آن‌ها ادامه دارد، اما با سختی‌های زیادی روبروست که یکی از آنها، احتمال فروپاشی قسمت‌های سرپا مانده سازه است.
دلالان کارآزموده و زبردست، تراکتور را رها نمی‌کنند و مالک خصوصی این تیم نیز پس از چندصد میلیارد هزینه در تیم محبوب تبریزی، متوجه بازارگرمی آنها نشده است.
باشگاه نساجی از سه مربی ایرانی برنامه خواست و درنهایت حمید مطهری را از لیست نامزدهای مربیگری خط زد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ