سعید مظفری‌زاده به عنوان عضو جدید باشگاه تراکتور منصوب شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وحید کاظمی برای دومین هفته متوالی در لیگ برتر قضاوت ندارد.
پس از آنکه عبدالملکی از وزارت تعاون، کار ور فاه اجتماعی خداحافظی کرد، سمتی دیگر از سوی دولت برایش تدارک دیده شد. او در عین ناباوری به مناطق آزاد رفت. این ناباوری به حدی بود که داوری، مشاور پیشین احمدی‌نژاد در توییتی اعلام کرد: «به عجایب دولت رئیسی این را هم اضافه کنید که کسی را بعنوان متولی مناطق آزاد منصوب کرده اند که از اساس با توسعه مناطق آزاد مخالف است و توسعه این مناطق را برخلاف اقتصاد مقاومتی می‌داند.»
امروز خبری در خصوص مذاکره یکی از داوران باسابقه با پرسپوليس برای سمت معاونت و جانشینی محمد محمدی منتشر شد که رد شد.
رضا کرمانشاهی به اعتراضاتی که به حضور داوران سابق فوتبال ایران در باشگاه تراکتور مطرح می‌شود، پاسخ داد.
حسن کامرانی‌فر، کمک داور مشهور سابق فوتبال ایران و دبیرکل اسبق فدراسیون، از سمت خود در فدراسیون جودو کنار خواهد رفت.
هیئت مدیره باشگاه تراکتور برخی از نفرات را در پستهای این باشگاه منصوب کرد.
تصاویر شیمون مارسینیاک، داور فینال جام جهانی و چمپیونزلیگ، که مقابل آینه به خودش کارت زرد نشان می‌دهد خبرساز شده است.
باشگاه تراکتور به زودی قرار است برای سعید مظفری‌‌زاده مراسم معارفه برگزار کند.
در روز غیبت احتمالی دو چهره سرشناس، قضاوت دیدارهای مهم هفته پایانی لیگ برتر به اسامی مشهور داوری فوتبال ایران رسیده است.
متئو لاهوز شانسی برای قضاوت فینال کوپا دل ری ندارد و بدون فینال از داوری بازنشسته خواهد شد.
با اعلام رسانه‌های اسپانیایی، متئو لاهوز و دل سرو گرانده، از فصل بعد دیگر قضاوت نخواهند کرد و با دنیای داوری وداع می کنند. مارکا در مورد دلیل اصلی خداحافظی لاهوز گزارشی منتشر کرده است.
با چینش ترکیب داوران در هفته بیست و پنجم، اشکان خورشیدی نیز صاحب شانس برای قضاوت دربی شده است.
مارکو سیلوا، سرمربی فولام و الکساندر میتروویچ، مهاجم صربستانی این تیم، از رفتار خود در بازی با منچستریونایتد اظهار پشیمانی کردند.
عضو کمیته داوران فدراسیون فوتبال به حواشی و جنجال‌هایی که پس از گفت‌وگوی او به وجود آمد، واکنش نشان داد.
ایتورالده گونزالس دیشب در کادناسر فاش ساخت که 12 سال قبل توسط رئیس باشگاه رئال مادرید تهدید شده بود.
مشاور امنیت ملی پیشین آمریکا با اشاره به تحرکات اخیر چین در عرصه بین‌الملللی می‌گوید ایران، چین، روسیه، کره شمالی در حال تقویت روابط خود هستند، اما واشنگتن همچنان به دور خود می‌چرخد.
مشاور امنیت ملی عراق تاکید کرد که بغداد و تهران اهداف مشترکی در دور کردن منطقه از هر گونه تنش دارند.
مارک کلاتن‌‌برگ، داور سابق انگلیسی و یکی از مشهورترین داوران وقت دنیا، زمانی که ریاست کمیته داوران فدراسیون مصر را بر عهده داشت مجبور شد از ترس هواداران مصری از این کشور فرار کند.
داور پرکار فوتبال ایران از محدودیت‌های قضاوت داوران در فوتبال ایران می‌گوید.
بعد از انتخاب مهدی تاج به عنوان رئیس جدید فدراسیون فوتبال و همچنین محمد مهدی نبی و منصور قنبرزاده به عنوان نایب رئیسان اول و دوم فدراسیون، حالا همه منتظر تعیین تکلیف مهدی تاج در خصوص انتخاب نایب رئیس سوم زنان هستند.
مشاور تیم مذاکره‌کننده ایران در وین در صفحه توییترش به پیام مایک پمپئو، وزیر خارجه دولت دونالد ترامپ و از روسای پیشین سازمان سیا که در بر دارنده بخشی از مزامیر داود بود، واکنش نشان داد.
علی قلی‌زاده پنجمین فصل حضور در شارلروا و لیگ بلژیک را پشت سر می‌گذارد.
اخراج کارکنان بازارهای رمزارزها
در تمام این مدت تیم فیلم«قهرمان» با حسن نیت برای حل مسئله پیش آمده از مسیر منصفانه اعلام آمادگی کرده و می ‌کند. چنانکه پیش از نمایش عمومی فیلم «قهرمان» در ایران جلساتی به پیشنهاد مدیرعامل خانه سینما، آقای منوچهر شاهسواری درباره این موضوع برگزار شد. در این جلسات و جلسه دیگری که بعد از آن در دفتر وکیل فیلم «قهرمان» بود، از آنجایی که تیتراژ فیلم در زمان اکران جشنواره کن هنوز کامل و قطعی نبوده و حتی نام بعضی از عوامل از جمله یکی از طراحان فیلم به دلیل فشار کاری و تسریع در آماده کردن نسخه نمایش از قلم افتاده بود، تیم فیلم «قهرمان» ضمن اذعان به اشتباه سهوی پیش آمده بابت عدم اشاره به زحمات خانم مسیح زاده در سال ۱۳۹۳، با این موضوع که نام وی تحت عنوان تحقیق و پژوهش در تیتراژ فیلم ذکر و حقوق مادی وی نیز طبق عرف سینما لحاظ شود، موافقت کرد؛ با آنکه در حقیقت دستیاران کارگردان، مشاور حقوقی فیلم و برخی همکاران در شیراز، عهده ‌دار بخش‌ های نیازمند تحقیق و پژوهش در فیلم قهرمان بوده ‌اند. همچنین از طرف فیلم قهرمان پیشنهاد شد نام تمام هنرجویان ورکشاپ نیز در تیتراژ ذکر شود. ولی بعد از مدتی ایشان با تغییر نظر خود، راه هرگونه گفتگویی را بستند و به همین دلیل متاسفانه ذکر نام دیگر هنرجویان نیز به چالش کشیده شد و بالاجبار برای جلوگیری از سوءتفاهم بیشتر به تیتراژ اضافه نشد. بعد از مدتی وکیل سابق ایشان از وکیل فیلم «قهرمان» همراه با درخواست مالی، عنوانی را برای ذکر نامشان در تیتراژ درخواست کردند که بسیار خارج از عرف و فاقد مبنای حقوقی بود. و مدتی بعد از آن، درخواست سهیم شدن در تمام درآمدهای فیلم «قهرمان» را داشتند!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ