اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مهدی تاج مجوز حرفه‌ای شش باشگاه لیگ برتری را به مدیران اعطا کرد.
مؤسس هیئت آل‌احمد و از هیئت‌های پرمخاطب تهران قدیم بود. این تصویر تاریخی، جمعی از اعضای این هیئت را نشان می‌دهد. آیت‌الله سیداحمد طالقانی در ردیف اول نفر وسط به همراه تعدادی از اعضای هیئت و نیز فرزندانش دیده می‌شود. خانه و مراسم مذهبی این روحانی، محل اجتماع علما و روحانیون تهران و گاه مکانی برای برگزاری جلسات سری علیه سیاست‌های سرکوبگرانه استبداد رضا شاهی به شمار می‌رفت.
مراسم عزاداری سید و سالار شهیدان امام حسین (ع) با حضور اعضای تیم ملی کاراته کشورمان برگزار شد.
نشان فداکاری اعطایی فرماندهی معظم کل قوا طی مراسمی در دانشگاه افسری امام علی (ع)، توسط فرمانده کل ارتش به مشاور فرمانده معظم کل قوا و ۶ تن از شهدای گردان ۲۲ بهمن اهدا شد.
موضوع عجیب اینکه وزارت ورزش در روز شنبه ۳۰ فروردین ماه در تهران طی مراسمی نشان تختی ره به آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو اعطا کرد!
اعضای شورای شهر تهران بر الزام به برگزاری مراسم‌ها در محل‌های مشخص شده تاکید کردند.
سلطان هیثم بر خلاف مراسم استقبال عصر یکشنبه که عمامه سفید رنگ به سر داشت؛ در ضیافت، عمامه بنفش و قرمز رنگ داشت. این رنگ عمامه، مخصوص اعضای خانواده پادشاهی حاکم (خانواده آل بو سعید) است.
علی دایی اسطوره فوتبال ایران که به دعوت فیفا در این مراسم حضور پیدا کرده بود، برای اعطای جایزه بازی جوانمردانه روی صحنه آمد تا لوح یادبود را به فرد برتر اعطا کند.
علی دایی اسطوره فوتبال ایران که به دعوت فیفا در این مراسم حضور پیدا کرده بود، برای اعطای جایزه بازی جوانمردانه روی صحنه آمد تا لوح یادبود را به فرد برتر اعطا کند.
نشان فداکاری اعطایی فرماندهی معظم کل قوا (مدظله‌العالی) طی مراسمی در دانشگاه افسری امام علی (ع)، توسط فرمانده کل ارتش به ۳ فرمانده اسبق نیروی هوایی ارتش اهدا شد.
سخنرانی دبیرکل حزب الله لبنان در مراسم اعطای جایزه جهانی شهید سپهبد «حاج قاسم سلیمانی» فرمانده پیشین نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آغاز شد.
سخنرانی دبیرکل حزب الله لبنان در مراسم اعطای جایزه جهانی شهید سپهبد «حاج قاسم سلیمانی» فرمانده پیشین نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آغاز شد.
آیین تکریم و معارفه فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران دقایقی پیش آغاز شد؛ در ابتدای این مراسم، حکم فرماندهی کل فراجا توسط رئیس ستاد مشترک نیرو‌های مسلح به سردار رادان اعطا شد.
محزون و غمگین نشان دادن چهره و رفتار از واجبات مراسم عزا به‌ویژه برای خانواده درجه یک بود. هر قدر میزان اشک و آه و ماتم و گریه و بی‌قراری در میان اعضای خانواده بیشتر بود به همان اندازه میزان ارادت به متوفی سنجیده می‌شد. یکی از رسوم واجب که حتما در مراسم ختم برای نزدیکان تازه درگذشته باید آن را اجرا می‌کردند؛ یقه باز کردن بود.
نشان فداکاری اعطایی فرماندهی معظم کل قوا به دانشگاه افسری امام علی (ع) طی مراسمی در این دانشگاه، توسط فرمانده کل ارتش به فرماندهان پیشین نیروی زمینی ارتش اهدا شد.
​تندیس ویژه هفتمین اجلاس سراسری «نشان عالی مدیر سال» طی مراسمی در تجلیل از مدیران دانش‌بنیان به سیدضیاء ایمانی، مدیرعامل بانک صادرات ایران اعطا شد.
​تندیس ویژه هفتمین اجلاس سراسری «نشان عالی مدیر سال» طی مراسمی با در تجلیل از مدیران دانش‌بنیان به سیدضیاء ایمانی، مدیرعامل بانک صادرات ایران اعطا شد.
طبق ویدئویی که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده، نهیان بن مبارک آل نهیان وزیر تسامح امارات با شرکت در مراسم اعطای مدرک فارغ التحصیلی به دانشجویان دانشکده روانشناسی تطبیقی، از دادن مدرک به یکی از دانشجویان خودداری کرد و آن را روی میز انداخت، به این دلیل که وی وقتی روی سن آمد رو به تماشاگران با خوشحالی دست تکان داده و احتمالا چند لحظه باعث معطلی وی شد. کاربران شبکه‌های اجتماعی این رفتار وزیر اماراتی را زننده و مغایر با شان یک مراسم عمومی توصیف کردند.
در هنگام برگزاری مراسم یادبود الیزابت دوم در کلیسای وست مینستر، یکی از اعضای گارد تشریفات بیهوش شد.
مراسم اعطای احکام اعضای نهمین دوره شورای مرکزی نظام مهندسی ساختمان کشور با حضور وزیر راه و شهرسازی برگزار شد.
اعضای هیأت مذاکره‌کننده جمهوری اسلامی ایران یکشنبه شب پس از جلسات مذاکراتی، با حضور در مرکز اسلامی امام علی (ع) وین، در مراسم عزاداری شب عاشورای حسینی (ع) شرکت کردند.
مراسم تودیع محمدرضا کافی مدیرعامل پیشین و معارفه رسول خطیبی مدیرعامل جدید باشگاه مس سونگون و اعضای جدید هیات مدیره باشگاه برگزار شد.
عضو مجمع نمایندگان استان مرکزی در مجلس شورای اسلامی گفت: در سنوات اخیر با واردات بی‌رویه ماشین‌آلات و دستگاه‌های مستعمل شاهد ورشکستگی صنایع و بیکاری بسیاری از کارگرها بودیم و توسعه صنعتی کشور نیز به شدت مختل شد و در بسیاری از صنایع در حد مونتاژ باقی ‌ماند.
ارتباط ما(خانه سینما) با دولت دکتر احمدی نژاد چندان مناسب نبود. هماهنگی برای حضور آنان بی واسطه وزارت فرهنگ و ارشاد از طریق بخش امنیت وزارت اطلاعات انجام شد. سه دیدار در دو محل متفاوت با رابط شان داشتم و اطلاعات مهمانان و سوابق سینمایی شان را در بیست، سی صفحه ارایه کردم. درست چهل و هشت ساعت بعد از اجرای مراسم اعطای جوایز اسکار آن سال، ساعت 1 بامداد، هواپیمای شرکت هواپیمایی انگلیس به زمین نشست. من و دو همکارم حمید رضا پورنصیری و پرستو دوکوهکی منتظر پایین آمدن از پله های برقی بودیم اما بعد از خروج کامل مسافران پرواز یاد شده خبری از مهمان مان نشد. مضطرب و نگران شدم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ