قزوین- باشگاه شمس آذر از تمدید قرارداد سعید دقیقی برای یکسال دیگر خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سعید دقیقی از باشگاه سایپا و شهرداری همدان درخواست کرد شکایت خود از شمس آذر را پس بگیرند تا این تیم با شرایط بهتری در لیگ برتر رقابت کند.
سعید دقیقی می‌گوید بعد از پایان لیگ یک توسط یکی از عوامل تیم به شمس آذر خیانت شده است.
سعید دقیقی می‌گوید رفیق نزدیک بازیکن شمس آذر که کارت پایان خدمت جعلی داشته اطلاعات این تیم را به مبلغ گزافی فروخته است.
سعید دقیقی به واسطه دوران طلایی‌ای که با شمس‌آذر قزوین در فصل گذشته تجربه کرده، علاقه‌مند است با مهیاشدن شرایط در این تیم بماند.
پرونده فصل جاری رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور در فصل جاری با قهرمانی زودهنگام شمس آذر با هدایت سعید دقیقی و صعود تیم استقلال خوزستان به عنوان تیم دوم بسته شد.
مدیرعامل شمس‌آذر مدعی است آنها اعتماد کاملی به سعید دقیقی دارند و برخلاف شایعات همچنان منتظر بازگشت او به تیمش هستند.
قزوین- سعید دقیقی با انتشار پستی در فضای مجازی از تیم فوتبال شمس آذر خداحافظی کرد.
سعید دقیقی با انتشار پستی در صفحه شخصی‌اش از هدایت شمس‌آذر قزوین کناره‌گیری کرد.
مدیران باشگاه شمس آذر در انتظار پاسخ مثبت سعید دقیقی برای ادامه همکاری با این تیم در لیگ برتر هستند.
تیم سعید دقیقی این فصل فقط 4بار شکست خورد و 2باخت این تیم در هفته‌های گذشته و بعد از ایجاد فاصله قابل‌توجه با رقبا بوده است
شاگردان سعید دقیقی و حسینی‌نسب دو تیم برنده بین مدعیان لیگ برتر در این هفته بودند.
قزوین- مدیرعامل شمس آذر قزوین با بیان اینکه از سعید دقیقی در صورت صعود به لیگ برتر حمایت خواهیم کرد، گفت: اگر پیشنهادی برای حضور دقیقی در تیم ملی امید ارسال شود آن را بررسی خواهیم کرد.
تیم شمس آذر قزین با هدایت سعید دقیقی روز گذشته و در هفته بیست و چهارم رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور 3 گل به تیم مس شهر بابک زد.
در جریان بازی روز شنبه دو تیم بنفیکا و اسپورتینگ لیسبون در لیگ فوتبال زنان پرتغال اتفاقی تاریخی به ثبت رسید و داور این بازی در دقیقه 45 در حالی که بنفیکا با نتیجه 3 بر صفر از میهمانش پیش بود، به پزشکان دو تیم به خاطر کمک به هواداری که روی سکوها حالش بد شده بود، کارت سفید نشان داد. این برای اولین بار در تاریخ فوتبال است که داوری در جریان بازی از کارت سفید استفاده می‌کند.
پرونده دور رفت رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور با قهرمانی تیم شمس آذر بسته است، تیمی با هدایت سعید دقیقی.
با وجود درخشش مقتدرانه در نیم فصل اول سعید دقیقی برای شمس آذر چیزی تمام نشده.
تیم شمس آذر دیروز در هفته چهاردهم رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور چوکای تالش را با نتیجه 4-1 شکست داد.
تیم شمس آذر با هدایت سعید دقیقی روز گذشته در هفته سیزدهم رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور با دو گل تیم چادر ملو را در یزد شکست داد.
قزوین - مربی شمس آذر با بیان اینکه تیم ما در بازی امروز از هر لحاظ برتر بود، گفت: به حواشی توجه نمی‌کنیم و سعی می‌کنیم کار فنی خود را انجام دهیم و در ۹۰ دقیقه ثابت کردیم کار فنی ما به حواشی
تیم شمس آذر قزوین با ارایه بازی تهاجمی موفق شد تیم شهرداری آستارا را به نتیجه 3- 1 شکست دهد و این نتیجه به معنی تداوم صدرنشینی شاگردان سعید دقیقی بود.
قزوین - مدیر رسانه‌ای باشگاه شمس آذر از بازگشت سعید دقیقی به تمرینات این تیم خبر داد.
سرمربی تیم شمس آذر قزوین با بازگشت به تمرینات این تیم کارش را از سر گرفت.
قزوین – سعید دقیقی سرمربی تیم شمس آذر از هدایت این استعفا داد.
سرمربی تیم شمس آذر قزوین وضعیت عجیبی با مدیران این باشگاه پیدا کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ