وزیر خزانه‌داری آمریکا با اعلام زنگ خطر علیه آمریکا اذعان کرد که سیاست تحریمی واشنگتن ضد کشورهای مخالف آمریکا موجب تکاپوی آنها در جایگزینی دلار با سایر ارزها شده است و این نگران کننده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرانکی دی‌یونگ، کاپیتان سوم بارسلونا، بعد از قهرمانی در جام خوان گامپر نسبت به از دست دادن ستاره‌های بزرگ هشدار داد.
رسانه‌های عبری با بی‌سابقه خواندن اوج‌گیری تعداد عملیات‌های مسلحانه مبارزان فلسطینی در کرانه باختری از ابتدای سال جاری میلادی تا اکنون به سران تل آویو هشدار دادند.
وزیر خزانه‌داری آمریکا با اعلام زنگ خطر علیه آمریکا اذعان کرد که سیاست تحریمی واشنگتن ضد کشورهای مخالف آمریکا موجب تکاپوی آنها در جایگزینی دلار با سایر ارزها شده است و این نگران کننده است.
وزیر خزانه‌داری آمریکا با اعلام زنگ خطر علیه آمریکا اذعان کرد که سیاست تحریمی واشنگتن ضد کشورهای مخالف آمریکا موجب تکاپوی آنها در جایگزینی دلار با سایر ارزها شده است و این نگران کننده است.
اغلب سکته مغزی ظاهراً بدون هیچ علامتی اتفاق می‌افتد؛ اما در بعضی موارد ممکن است پیش از وقوع سکته مغزی زنگ خطر‌هایی وجود داشته باشد، مثلاً سردرد شدید و یک حمله ایسکمی گذرا (TIA).
بیش از ده ها خانه هم ردیف در آتش سوزی در نورث همپتون ایالت پنسیلوانیا آسیب دیدند. در پی این آتش سوزی، زنگ هشدار ۳ ایستگاه آتش نشانی فعال شد.
زنگ خطر سالخوردگی جمعیت کشور به صدا در آمده و حالا در لبه پرتگاه سیاه چاله جمعیتی ایستاده ایم.
معاون رئیس شورای امنیت روسیه با هشدار به توطئه غربی‌ها، نسبت به نزدیک شدن جهان به خطر بروز جنگ جهانی سوم هشدار داد.
اینتر در دیداری یک طرفه با 6 گل هلاس ورونای نگون بخت را در هم کوبید و برای میلان در لیگ قهرمانان، خط و نشان کشید.
یکی از مقامات لبنانی درباره وخامت اوضاع در این کشور به شدت هشدار داد.
کمیته بین‌المللی المپیک: این حق را برای خود محفوظ می‌داریم که با توجه به تحولات، هرگونه اقدام مقتضی را در رابطه با حضور کمیته ملی المپیک و ورزشکاران ایران در بازی‌های المپیک آتی ۲۰۲۴ پاریس انجام دهیم!
نشریه «فارین پالیسی» در مقاله‌ای به ازسرگیری روابط ایران و عربستان پرداخته است؛ مقاله‌ای که در آن از تنش‌زدایی بین دو کشور به عنوان زنگ هشدار برای آمریکا یاد شده است.
فرهاد مجیدی سرمربی سابق استقلال در رقابت با تیم قعرنشین جدول لیگ امارات هشدار داد.
رئیس شاباک در تماس تلفنی با نتانیاهو نخست وزیر و لیوین وزیر دادگستری این رژیم درباره وخامت اوضاع در اراضی اشغالی به شدت هشدار داد.
رییس سازمان امور اراضی کشور گفت: خرد شدن اراضی و تهدید غذایی هشداری جدی در بخش کشاورزی بوده و در این باره زنگ های خطر به صدا درآمده است.
زنگ هشدار به صدا درمی‌آید و شما دگمه چرت (snooze) را فشار می‌دهید، امیدوار هستید که خوابی کوتاه را تجربه کنید. این کار می‌تواند زمان بیداری و شرایط سازگارتری را برای شنیدن زنگ دوباره ایجاد کند. خیلی امیدوار هستید، اما ناگهان تمامی بهانه‌ها و توجیه‌ها برای ادامه خواب با صدای دوباره زنگ در هم شکسته می‌شود.
متخصصان می‌گویند: افرادی که صبح‌ها با زنگ ساعت از خواب بیدار می‌شوند، نسبت به کسانی که به طور طبیعی از خواب برمی‌خیزند معمولا خسته‌تر هستند.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، اعلام کرد که به هیچ یک از بازیکنانش به خاطر جام جهانی 2022 استراحت نخواهد داد.
دیروز عملیات پرتاب یک موشک آنتارس همراه ۳۷۲۰ کیلوگرم ذخایر برای ایستگاه فضایی بین المللی به دلیل روشن شدن زنگ هشدار آتش سوزی در مقر کنترل ماموریت به تاخیر افتاد و قرار است امروز انجام شود.
میشل عون رئیس جمهور لبنان درباره خلاء در پست ریاست جمهوری با توجه به به نتیجه نرسیدن جلسات انتخاب رئیس جمهور به شدت هشدار داد.
سقوط «لیز تراس» نخست وزیر بریتانیا زنگ خطر و هشداری برای آن دسته از رهبران اروپایی بود که در رسیدگی به فرسایش صورت گرفته در استاندارد‌های زندگی شهروندان اروپایی صرفنظر از علل آن ناکام بوده اند. این خطری سیاسی در انتظار تمامی آنان است.
جذب پزشکان ایرانی در کشور‌های حاشیه خلیج فارس، اروپا و آمریکا، زنگ خطر کمبود پزشک متخصص و مجرب در کشورمان را به صدا در آورده است. تا جایی که محمد رئیس زاده رئیس کل سازمان نظام پزشکی، در تربیون‌های مختلف، این موضوع را هشدار داده و گفته است که ادامه این روند، منجر به وارد کردن پزشک خارجی خواهد شد.
گرمی- نماینده مردم گرمی و انگوت در مجلس شورای اسلامی گفت: محدودیتی که امروز در شهرستان انگوت شاهد آن هستیم، زنگ خطر و هشدار را برای مسئولان در تلاش مؤثر برای رفع محرومیت به صدا درآورده است.
در تهران میانگین قیمت هر مترمربع آپارتمان مسکونی نسبت به ابتدای سال ۹۶ حدود ۹ برابر و میانگین اجاره بها نیز حداقل شش برابر شده است. این وضعیت سبب شده صدای زنگ هشدار پدیده «بی خانمانی» به گوش مدیران ارشد شهری برسد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ