زین الدین زیدان، سرمربی فرانسوی پس از جدایی از نیمکت رئال مادرید در سال 2021 هدایت تیم دیگری را نپذیرفته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
علی و حمید معروف به حمید کافر، در حالی که دست و پاهایشان با زنجیر بسته شده روی صندلی نشسته‌اند. علی هنوز هم آرام و خونسرد است. حمید کافر هم به همان خونسردی همدستش است، می‌گوید بین دوستانش به خاطر اینکه خیلی خوب حرف می‌زند به پروفسور معروف است هرچند فقط تا اول دبیرستان درس خوانده است.
پیگیری شایعه منتشر شده از مراجع قضایی نشان می‌دهد در پرونده قضایی این فرد و همسرش فرزانه قره حسنلو اتفاق جدیدی نیفتاده است و هر دوی این افراد در زندان به سر می‌برند.
تئو زیدان، فرزند سوم زین الدین زیدان، امروز قراردادش با رئال را تا ژوئن 2024 تمدید کرد.
آزاد کردن دانه درشت‌هائی که با سوء‌استفاده از موقعیت خود در دستگاه قضائی مرتکب فساد شده‌اند، برای افکار عمومی غیرقابل قبول است. کسی که با آنهمه مفاسد و محکومیت‌های مالی هنوز هم می‌تواند از عهده ۳۰۰ میلیارد تومان وثیقه برآید، قطعاً حامیانی هم وجود دارد که برای خارج ساختن او از زندان تلاش‌های موفقی! می‌کنند. مردم با مشاهده چنین اقداماتی، می‌پرسند چه کسی باید به کسانی کمک کند که به اتهام اعتراض به انواع مفاسد اکنون در زندان‌ها هستند و دست‌شان از همه جا و همه چیز کوتاه است؟
زین‌الدین زیدان گفت ممکن است یک روز مربی کیلیان امباپه شود و همین مساله بار دیگر شایعات پیرامون مربی فرانسوی را تقویت کرد.
زین الدین زیدان، سرمربی سابق رئال مادرید، می‌گوید تنها کریم بنزما و لوکا مودریچ می‌توانند او را به شدت هیجان‌زده کنند.
زین الدین زیدان، سرمربی سابق رئال مادرید، می‌گوید منطقی است که به هدایت تیم ملی فرانسه فکر کند.
زین‌الدین زیدان پیشنهاد پاری‌سن‌ژرمن برای مربیگری در این تیم و نشستن به جای کریستف گالتیه اخراج شده را رد کرد.
زین‌الدین زیدان پیشنهاد پاری‌سن‌ژرمن برای مربیگری در این تیم و نشستن به جای کریستف گالتیه اخراج شده را رد کرد.
زین الدین زیدان، سرمربی سابق رئال مادرید، با هدف حضور در یک تیم‌ بزرگ اروپایی، به پیشنهاد نجومی باشگاه النصر عربستان پاسخ منفی داد.
بنابر گزارش‌های جدید، ایران موسوی ثانی در آسایشگاهی در تهران زندگی می‌کند. او بعد از آزادی از زندان از سوی خانواده اش پذیرفته نشد. دو فرزند دیگر این زن که زنده هستند هنوز نتوانسته اند کاری که مادر کرده را فراموش کنند. فرزندان ایران در دوران زندان به او سر می‌زدند و رسیدگی می‌کردند. حالا نیز در آسایشگاه به او رسیدگی می‌کنند. ایران موسوی به دلیل اینکه به لحاظ جسمی هم ناتوان است امکان زندگی به تنهایی را ندارد به همین دلیل هم به آسایشگاه منتقل شده است.
ابرستاره پرتغالی برای کشاندن سرمربی سابق رئال به ریاض دست به کار شد.
باشگاه رئال قصد دارد تا زین‌الدین زیدان برای سومین بار هدایت این تیم را برعهده گیرد.
گزارش ها حاکی از این است که زین الدین زیدان خواهان بازگشت به دنیای مربیگری بوده و یوونتوس، اولویت او است.
با اعلام یوفا کمیته‌ای متشکل از اسطوره‌های فوتبال دوشنبه آینده برای بررسی موضوعات داغ فوتبال که شامل مسائلی از جمله قوانین برخورد توپ با دست است، تشکیل جلسه خواهد داد.
با وجود اینکه کریستوف گالتیه قصد دارد فصل بعد در جمع پاریسی ها بماند، ممکن است نظر مدیران باشگاه راجع به او تغییر کند.
روزنامه موندو دپورتیوو اسپانیا نوشت که زیدان به هدایت رئال مادرید نزدیک شده است.
در توییتر تصاویری شبیه‌سازی‌شده منتشر شده است که پلیس در حال دستگیری دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق امریکا است. تصاویر شبیه‌سازی‌شده که توسط هوش مصنوعی ایجاد شده‌اند، ترامپ را در حال درگیری، و فرار از ماموران پلیس و همچنین در زندان نشان می‌دهند. روز شنبه دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق امریکا در شبکه‌های اجتماعی گفت که انتظار می‌رود روز سه‌شنبه هفته جاری دستگیر شود. وی اعلام کرد دلیل این دستگیری پولی است که پیش از انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶ به استورمی دانیلز ۴۴ ساله، بازیگر سابق فیلم‌های مستهجن پرداخت شده بود. هنوز کیفرخواستی صادر نشده است و هیئت منصفه پس از شنیدن شواهد مربوط به این پرونده به خانه بازگشت. این هیئت روز دوشنبه آینده تشکیل جلسه خواهد داد. الوین براگ، دادستان منطقه منهتن، که در حال تحقیق در مورد این پرونده بوده است، هیچ اظهارنظر عمومی درباره کیفرخواست احتمالی ارائه نکرده است.
عبدی نوشت: من هنوز باور نمی‌کنم که چرا باید خانم الهه محمدی یا بسیاری دیگر از زنان پیش و پس از این جریان اعتراضی همچنان در زندان باشند؟ چگونه ممکن است با وجود چنین زنانی در زندان و حتی رسیدگی‌های قضایی غیرعلنی، بتوان از زنان تاثیرگذار امریکای لاتین یا آفریقا یا آسیای جنوب شرقی برای حضور در ایران دعوت کرد؟ یک لحظه خود را جای خانم‌های زندانی بگذارید که دارند از تلویزیون این نشست را می‌بینند چه احساسی به حکومت و کشور خواهند داشت؟
هنوز احتمال بازگشت کریم بنزما به ترکیب تیم ملی فرانسه در آینده وجود دارد.
یک سال و نیم است که از مفقود شدن ملیکا می‌گذرد، اما هنوز خانواده‌اش هیچ خبری از او ندارند و نمی‌دانند چه بلایی بر سر دخترشان آمده است. پلیس در همان ابتدای ماجرا تا قبل از دستگیری مظنون به خانواده ملیکا گفته بود که با هیچ رسانه‌ای صحبت نکنند، زیرا امکان دارد متهم دخترشان را به قتل برساند، اما پلیس نمی‌دانست مظنون در زندان به زندگی خود پایان می‌دهد.
هنوز مشخص نیست امشب چه کسی توپ طلا را به کریم بنزما اهدا خواهد کرد.
اگر راه‌های بینابینی برای همگرائی و تلطیف مواضع و همراهی پیدا نشود، چشم‌انداز روشن نیست و نمی‌توانیم به آینده خوش بین باشیم. طیف وسیع گروه‌های میانه که گاهی از آن‌ها به طبقه متوسط یاد می‌کنند، هنوز خاموشند. تداوم ستیزه و تقابل، جامعه را در مسیر راه‌های نامعلوم قرار می‌دهد. برخی به علت غلبه شور و هیجان و البته نارضایتی و ناکامی‌های انباشته، همین وضع را می‌پسندند. در حالی که تجربه‌های ملت‌ها نشان می‌دهد که تداوم چالش و تقابل به زیان همه است.
محیط‌بان برومند نجفی ۲۲ مرداد سال جاری در جریان اعاده دادرسی و در حالی که از دادگاه به زندان منتقل می‌شد در مقابل مجتمع قضائی کرمانشاه توسط پدر شکارچی مقتول با اسلحه کلاشینکف تیرباران شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ