این نوزاد در محله افسریه، خیابان ۱۵ متری، نبش خیابان ۲۹ جنب سطل زباله پیدا شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک ابزار قدرتمند تصویرسازی مبتنی بر هوش مصنوعی به تازگی چهره احتمالی نوزاد حاصل از ازدواج یک انسان و یک آدم فضایی را به تصویر کشیده است که در ادامه مشاهده خواهید کرد.
صبح امروز در پی اعلام نیاز مادر باردار ۳۸ ساله به خدمات اورژانسی، بلافاصله بالگرد اورژانس هوایی شهرستان الیگودرز به بخش بشارت اعزام شد و نوزاد در بالگرد به دنیا آمد.
انتشار خبر و عکسی از دانشجوی کارشناسی پیام نور واحد شهرستان محروم ریگان واقع در استان کرمان به همراه نوزاد یکماهه‌اش سر جلسه آزمون، خبرساز و موجب تحسین این مادر شده است.
سازمان ثبت احوال کشور اعلام کرد: یک میلیون و ۷۵ هزار و ۳۸۱ نوزاد در سال ۱۴۰۱ در کل کشور متولد شده‌اند که استان تهران از این حیث در رده نخست کشور قرار دارد.
سازمان ثبت احوال اعلام کرد: یک میلیون و ۷۵ هزار و ۳۸۱ نوزاد در سال ۱۴۰۱ در کل کشور متولد شده‌اند.
سخنگوی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز از مرگ مشکوک یک نوزاد و کشف جسد وی در یک خیابان در شوش خبر داد.
رئیس اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران گفت:مدعی‌العموم موضوع فوت یک نوزاد در شهریار را پیگیری کند.
در حالی که یک دستگاه انکوباتور می‌تواند جان یک نوزاد نارس را نجات دهد، اما ممکن است در کاهش شنوایی این نوزادان آسیب پذیر هم نقش داشته باشد.
یک پرستار در ویدیویی که منتشر شده است نشان می‌دهد، رفتار مناسبی با کودک تحت پرستاری نمی‌کند.
ماجرای معجزه به دنیا آمدن یک نوزاد در شرایط سخت برفی را در این ویدئو ببینید.
لحظه افتادن پسر بچه چینی از روی مبل و نجاتش توسط برادرش را در این ویدیو مشاهده می‌کنید.
یک متخصص زنان فلوشیپ ناباروری و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران، در خصوص انتخاب جنسیت نوزاد توضیحاتی ارائه داد.
صحنه‌های دلخراش از لحظه نجات یک نوزاد شیرخواره سوری از زیر آوار را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
یک نوزاد سوری بعد از گذشت ۲۴ ساعت از زلزله مهیب در مرز سوریه و ترکیه ؛ زنده از زیر آوار نجات یافت.
یک باستان‌شناس از کشف قبری متعلق به یک نوزاد در محوطه شماره ۸۵ چمشیر و یک بنا برای تدفین شخصی محترم و محل به امانت گذاشتن استخوان‌های افراد متوفا برای حمل و تدفین در اماکن مقدس خبر داد.
در نمایشگاه محصولات مصرفی الکترونیکی ۲۰۲۳ میلادی از یک کالسکه برقی کودکان رونمایی شد که دارای ویژگی های هوشمند متعدد و موتورهای برقی است.
قنداق به کودک شما کمک می‌کند تا زمانی که خود را با زندگی خارج از رحم سازگار می‌کند احساس امنیت کند.قنداق کردن به او کمک می‌کند تا دست‌ها و پاهایش را تکان ندهد، که می‌تواند رفلکس او را تحریک کند و به طور بالقوه باعث بیدار شدن او شود.
کالبد شکافی مجازی یک کودک نوپای مومیایی شده در قرن هفدهم را به عنوان اولین پسر یک کنت قدرتمند اتریشی شناسایی کرد.
یک نوزاد یک ساله اسپانیایی اولین دریافت کننده پیوند روده با موفقیت در جهان است.
لحظه ربوده شدن یک کودک توسط مردی در فروشگاهی در آفریقای جنوبی را در این فیلم مشاهده می‌کنید که هوشیاری مادر کودک مانع از ربوده شدن فرزندش توسط کودک ربا شد.
روز گذشته نوزاد دارای معلولیتی جلوی درب شیرخوارگاه آمنه رها شده بود که طبق گفته، فاطمه ارزانیان، معاون امور اجتماعی بهزیستی استان تهران دست‌نوشته‌ای همراه این نوزاد بوده که در آن نوشته شده بود والدینش شرایط نگهداری او را ندارند.
ساعاتی پیش نوزاد پسری که بنا بر اعلام تکنسین‌های اورژانس چندساعت از به دنیا آمدن آن می گذرد، در کنار یک سطل زباله پیدا شد.
یک خانواده روز پنجشنبه گذشته، نوزاد دختر ۲ روزه خود را که هنوز بندنافش جدا نشده بود، مقابل اداره بهزیستی بندرگز رها کرد.
سال گذشته ۶۱ نوزاد توسط والدین زیستی خود در سطح شهر به ویژه کنار شیرخوارگاه‌ها رها شدند. با پیدا شدن هر نوزادی در خیابان و اماکن دیگر، مردم انتظار دارند تا این نوزاد فورا به فرزندخواندگی سپرده شود و هم نوزاد و هم یک زوج از موهبت یک خانواده دارای فرزند برخوردار شوند، اما گاهی روند فرزندخواندگی آنقدر سخت و پیچیده است که گاهی سال‫ها خانواده‌ای پشت نوبت برای فرزندخواندگی می‌ماند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ