رقابت‌های جایزه بزرگ دوومیدانی در بخش زنان با معرفی نفرات برتر به پایان رسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مسابقات والیبال ساحلی جایزه بزرگ دریاچه ارومیه با حضور ۲۶ تیم از پنج استان کشور به مدت ۲ روز در منطقه آق گنبد ایلخچی برگزار شد.
مسابقات دو و میدانی جایزه بزرگ زنان تهران عصر یکشنبه (۲۱ خرداد ۱۴۰۲) در رشته‌های دومیدانی، پرتاب با نیزه و پرش در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب برگزار شد
مسابقات دوومیدانی جایزه بزرگ بانوان در حالی در تهران برگزار شد که حمیده اسماعیل نژاد گوی سبقت را از فصیحی المپین کشورمان ربود و قهرمانی دوهای سرعت شد.
مسابقات دوومیدانی جایزه بزرگ کشور و انتخابی تیم ملی جوانان برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا در حالی در تهران برگزار شد که کیهانی قهرمان بازیهای آسیایی به رقابت ها بازگشت.
رییس فدراسیون اسکواش گفت: به منظور درآمدزایی و رفع مشکل معیشت ملی پوشان سعی داریم با برگزاری مسابقات جایزه بزرگ تمرکز ورزشکاران را به جای کار مربیگری بیشتر معطوف تمرینات کنیم.
سرپرست دبیرکلی فدراسیون سوارکاری از برگزاری مسابقات جهانی پرش با اسب و مسابقات جایزه بزرگ جام متالوکس از روز ۱۳ اردیبهشت به مدت ۳ روز خبر داد.
سرپرست دبیرکلی فدراسیون سوارکاری از برگزاری مسابقات جهانی پرش با اسب و مسابقات جایزه بزرگ جام متالوکس از روز ۱۳ اردیبهشت به مدت ۳ روز خبر داد.
فدراسیون سوارکاری از برگزاری مسابقات بين المللى FEI CHALLENGE و مسابقات جایزه بزرگ جام متالوکس از 13 اردیبهشت ماه به مدت 3 روز خبر داد.
دبیر ستاد ملی جمعیت از برگزاری اولین رویداد جایزه ملی جوانی جمعیت خبر داد.
رییس فدراسیون اسکواش گفت: برای این که ورزشکاران اسکواش این رشته را به صورت حرفه ای دنبال کنند و به فکر درآمدزایی نباشند، هر فصل مسابقاتی تحت عنوان جایزه بزرگ برگزار خواهیم کرد.
با برگزاری آیین افتتاحیه نخستین جام بازی های الکترونیکی جایزه بزرگ شهرتهران، رقابت پایتخت نشینان برای کسب جوایز ارزنده این جام آغاز شد.
نخستین جام بازی‌های الکترونیکی جایزه بزرگ شهر تهران برگزار می‌شود.
نخستین جام بازی‌های الکترونیکی جایزه بزرگ شهر تهران برگزار می‌شود.
کشتی‌گیران اعزامی ایران به قرقیزستان، در صورت برد 7 هزار دلار و در صورت شکست 3 هزار دلار جایزه دریافت خواهند کرد.
اعزام چهار آزادکار عنواندار و ملی پوش کشورمان به رقابتهای جایزه بزرگ قرقیزستان به دلیل برگزاری جام جهانی آمریکا به تعویق افتاد.
رقابت‌های کشتی آزاد باشگاه‌های جهان بهمن ماه با شرکت چند تیم داخلی و خارجی در تهران برگزار خواهد شد.
پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی پس از گذشت سه سال تاب‌آوری کسب و کارهای صنعت گردشگری در مواجهه با بحران کرونا اقدام به برگزاری سومین دوره جایزه ملی تعالی صنعت گردشگری کرده است.
فدراسیون کشتی روسیه در نظر دارد مسابقات جایزه بزرگ این کشور را ۲۰ مهر با حضور قهرمانان کشتی برگزار کند.
فدراسیون کشتی روسیه در نظر دارد مسابقات جایزه بزرگ این کشور را ۲۰ مهر با حضور قهرمانان کشتی برگزار کند.
مسابقات جایزه بزرگ تیراندازی، هم‌زمان با هفته دفاع مقدس در بخش تپانچه مردان برگزار شد.
مسابقات جایزه بزرگ تیراندازی، هم‌زمان با هفته دفاع مقدس در بخش تپانچه بانوان برگزار شد.
مسابقات تیراندازی اهداف پروازی جایزه بزرگ کشور در باشگاه تیراندازی دراک شیراز برگزار شد.
مسابقات کشوري پدل مردان ايران از سري مسابقات زيرمجموعه انجمن پدل به ميزباني باشگاه اف جي بي انقلاب و همکاري هيات تهران از ۱۴ شهريور در مجموعه پدل باشگاه انقلاب آغاز شده است.
مسابقات بخش سرعت جایزه بزرگ رولر اسکی (یادواره سردار شهید همدانی) در پیست توچال برگزار و نفرات برتر معرفی شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ