نخستین جام بازی‌های الکترونیکی جایزه بزرگ شهر تهران برگزار می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با برگزاری قرعه کشی مرحله مقدماتی جام جهانی 2026، نگاهی می اندازیم به نحوه صعود تیم ها به بزرگترین تورنمنت فوتبالی جهان که برای نخستین بار با حضور 48 تیم برگزار می شود.
با برگزاری آیین افتتاحیه نخستین جام بازی های الکترونیکی جایزه بزرگ شهرتهران، رقابت پایتخت نشینان برای کسب جوایز ارزنده این جام آغاز شد.
نخستین جام بازی‌های الکترونیکی جایزه بزرگ شهر تهران برگزار می‌شود.
نخستین دوره رقابت‌های کشتی فرنگی زیر ۲۳ سال قهرمانی کشور (کسب سهمیه رقابت‌های بین المللی جام تختی) برگزار می‌شود.
نخستین دوره رقابت‌های کشتی فرنگی زیر ۲۳ سال قهرمانی کشور (کسب سهمیه رقابت‌های بین المللی جام تختی) برگزار می‌شود.
یک داور زن فلسطینی از سوی فیفا برای حضور در تیم داوری مسابقات جام جهانی فوتبال زنان، که قرار است در استرالیا و نیوزیلند برگزار شود، دعوت شد.
یک داور زن فلسطینی از سوی فیفا برای حضور در تیم داوری مسابقات جام جهانی فوتبال زنان، که قرار است در استرالیا و نیوزیلند برگزار شود، دعوت شد.
نخستین مسابقه تیم‌های لیگ برتری در جام حذفی پس از دیدارهای هفته پانزدهم برگزار خواهد شد.
این روزها در جریان رقابت های جام جهانی ۲۰۲۲ در قطر به عنوان نخستین جام جهانی برگزار شده در خاورمیانه به عرصه ای برای حمایت از ملت مظلوم فلسطین تبدیل شده است.
گاردین نوشت: در نخستین جام جهانی برگزار شده در خاورمیانه، فلسطین با قدرت حضور دارد، در مقابل اسرائیل نیز حضوری نفرت انگیز دارد، با وجود اینکه هیچکدام از آنها رسما در جام جهانی نیستند.
قطر به نخستین میزبان تاریخ جام جهانی تبدیل شد که پس از برگزاری تنها ۲ بازی، از دور مسابقات کنار می‌رود.
قطر به نخستین میزبان تاریخ جام جهانی تبدیل شد که پس از برگزاری تنها 2 بازی، از دور مسابقات کنار می رود.
آلمان با نتایجی خیره‌کننده به عنوان اولین تیم چمدان را برای قطر بست و امروز نخستین دیدار را با ژاپن سختکوش برگزار می‌کند.
در چهارمین روز از بیست و دومین دوره رقابتهای فوتبال جام جهانی دو قهرمان ادوار گذشته نخستین بازی خود را برگزار خواهند کرد.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران ترکیب این تیم برای برگزاری نخستین دیدار در جام جهانی 2022 قطر برابر تیم ملی انگلیس را اعلام کرد که با تفکراتی تدافعی و برای کسب امتیاز چیده شده است.
زمان و مکان برگزاری نخستین تمرین تیم ملی امروز در محل برگزاری رقابت های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر مشخص شد.
همانطور که کمیته برگزاری جام جهانی ۲۰۲۲ قطر پیش از این اعلام کرده بود، دو کشتی تفریحی کروز برای اسکان تماشاگران جام جهانی در بندر‌های دوحه پهلو خواهند گرفت.
دومین تمرین تیم ملی فوتبال در نخستین روز مرحله پنجم اردوی آماده‌سازی تیم ملی برگزار شد.
در تاریخ برگزاری سوپرجام این نخستین باری است که آبی‌پوشان به این جام می‌رسند.
هشتمین دیدار سوپرجام فوتبال ایران در شرایطی بین تیم های استقلال و نساجی برگزار خواهد شد که هر یک از دو که بتوانند برنده این دیدار شوند، برای نخستین بار جام قهرمانی را بالای سر خواهند برد.
جام جهانی 1954 به میزبانی یکی از کشورهای اروپایی برگزار شد و فیفا با تصمیمی که گرفت، میزبانی رقابت ها را به کشور سوئیس سپرد.
هفته دوم بیست و دومین دوره رقابت های لیگ برتر کشتی آزاد جام یادگار امام (ره) در گروه A امروز در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل در حال برگزاری است.
در فاصله بیست روز مانده به برگزاری نخستین دیدار تیم ملی بسکتبال در انتخابی جام جهانی، آخرین رایزنی های انجام شده برای دیدار تدارکاتی با تیم های خارجی هنوز به نتیجه نرسیده است.
نخستین دوره مسابقات مینی فوتبال «جام غدیر» با مشارکت فدراسیون ورزشهای همگانی و انجمن ورزش شهرداری‌های کشور از ۱۰ مهرماه سالجاری برگزار خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ