محققان دانشگاه اریزونا روباتی ساخته ند که مانند انسان عرق می‌ریزد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ربات یا انسان؟ نمایش ربات های فوق واقعیِ انسان نما در پایتخت چین را ببیند.
در ادامه این مطلب دیدنی می توانید روند تهیه و تولید آب انبه طبیعی را در کارخانه مشاهده کنید. در ادامه نیز بسته بندی آبمیوه ها را در اشکال مختلف خواهید دید.
در ویدئو زیر ، کارخانه تولید ماشین اصلاح را مشاهده می نمایید .
ویدئو باورنکردنی از بزرگ‌ترین قورباغه جهان را در ادامه مشاهده می‌کنید.
ویدوییی ببینید از یک قورباغه با صدای عجیب و بلند شبیه به نوزاد انسان این روزها سوژه شبکه‌های اجتماعی شده است. منبع: خبرفوری
تولید بستنی در ژاپن را ببینید. کرونا مصرف بستنی در جهان را کاهش داد.
احترام نظامی بالای حرم امام حسین را ببینید.
10 قابلیت گوشی های شیائومی را ببینید .
ویدئویی از گل زیبای نانی به لیورپول در سال ۲۰۰۷ و شادی گل زیباترش را مشاهده می‌کنید. این بازیکن پرتغالی از سال ۲۰۰۷ تا ۲۰۱۵ در منچستر حضور داشت و ۲۵ گل به ثمر رساند. او هم اکنون و در سن ۳۶ سالگی در تیم ملبورن ویکتوری در استرالیا بازی می‌کند
بازیافت آئودی در یک کارخانه اروپایی را ببینید. بازیافت فلز یکی از انتخاب های محبوب صنایع جهان است.
تصاویر بزرگترین دشت ریواس کشور را ببینید که همچون مخملی سرخ بر دامان شهر بابک در استان کرمان خوابیده است.
مجری برنامه سلام تهران پس از صحبت با کارگر هفت تپه خطاب به مسئولان گفت: یکماه از این حقوق تصویب شده کارگران استفاده کنید ببینید چند روز تمام میشود.
این دیالوگی از فیلم غریب است درباره زندگی شهید محمد بروجردی، فرمانده شهید کردستان. در این بخش، امر به معروف و نهی از منکر را این فرمانده شهید در دل جبهه روایت می‌کند. شاید بد نباشد آن‌هایی که به اسم امر به معروف سطل ماست بر سر دختر مردم می‌کوبند، این بخش کوتاه را به روایت شهید محمد بروجردی ببینند.
واکنش مخلوط شدن خون انسان و سیانور اتفاقی است که در این ویدئو می‌بینید.
ویدیویی ببینید از یک راننده کامیون به دلیل درست محاسبه نکردن عرض یک کوچه، گیر کرده است.
تصاویری از حجم برف در کوهرنگ را ببینید. توصیه شده با توجه به اعلام وضعیت اضطراری تا اطلاع بعدی به کوهرنگ سفر نکنید.
در اینجا احتمالاً یکی از اولین ویدئو‌های ۳۶۰ درجه جهان از یک دسته از سگ‌های وحشی است! این ویدئو در یک مرکز توانبخشی سگ‌های وحشی فیلمبرداری شده است.
سنگ اُپال یک سیلیس آبدار است که میزان آب آن تا ۲۰ درصد هم می‌رسد. این سنگ ممکن است بی‌رنگ باشد، اما در رنگ‌های سفید، آبی شیری، خاکستری، سرخ، زرد، سبز، قهوه‌ای و سیاه یافت می‌شود.
ستاره‌شناسان بار‌ها درباره قدرت فوق‌العاده و سیستم برتر تلسکوپ فضایی جیمز وب مطالبی را منتشر کرده و تصاویری را به اشتراک گذاشته‌اند.
جالب‌ترین پنالتی در فوتبال را در ادامه ببینید.
یک دوربین مخفی از عراق را ببینید؛ جایی که یک عراقی قصد بیرون کردن یک زائر ایرانی از موکب را داشت، اما با واکنش دیگر شهروندان عراقی روبرو شد. نکته جالب توجه اهمیت زائر امام حسین بودن برای عراقی‌ها است و آن‌ها فرد ایرانی را به دلیل آنکه زائر است بیرون نمی‌کنند نه به خاطر ایرانی بودنش که مورد اختلاف آنهاست.
تصاویری ببینید از ۸۰ کیلومتر مانده به شهر مهران.
‌علیرضا موسوی، کوهنورد ایرانی تصاویری شگفت‌انگیز بر فراز بالاترین نقطه بام ایران ثبت کرده که در اینجا می‌بینید. او می‌گوید که این یازدهمین صعود او و دومین بار است که با یک گروه از جوانان پس از تمرین دو ماهه به قله دماوند می‌رسد. این تصاویر در شهریورماه و با استفاده از دوربین ۳۶۰ درجه ثبت شده‌اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ