ده‌ها هزار معترض برای بیست و سومین هفته متوالی در سرتاسر سرزمین‌های اشغالی به خیابان‌ها آمده‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مهیج‌ترین بازی هفته اول بیست و سومین دوره لیگ برتر با حضور ستارگان پرتعداد سپاهان و تراکتور در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار خواهد شد. استقلال هم باید در گرمای آبادان به میدان برود.
اولین گل بیست و سومین دوره رقابتهای لیگ برتر در دیدار تیم های نساجی و پیکان به ثمر رسید.
زنگ آغاز بیست و سومین دوره رقابتهای لیگ برتر در حالی از امروز چهارشنبه به صدا در می آید که برخلاف انتظارات مهمترین دیدار روز اول این هفته بدون حضور تماشاگران و در سکوت برگزار خواهد شد.
در کمتر از یک هفته مانده به آغاز رقابت های لیگ برتر بیست و سومین دوره ستاره ملی پوش سپاهان مصدوم شد.
در کمتر از یک هفته مانده به آغاز رقابت های لیگ برتر بیست و سومین دوره خبر می رسد که سپاهان ستاره اش را دستکم برای چهار هفته از دست داده است.
سازمان لیگ فوتبال زمان شروع بیست و سومین دوره رقابت‌های لیگ برتر و برنامه چهار هفته ابتدایی این مسابقات را اعلام کرد.
با اعلام برنامه کامل بیست و سومین دوره لیگ برتر، استقلال کارش را در آبادان آغاز می کند و در تهران به پایان می رساد.
مراسم قرعه کشی بیست و سومین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران برگزار شد که تیم‌های استقلال و پرسپولیس در هفته پنجم به مصاف هم خواهند رفت.
مراسم قرعه کشی بیست و سومین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران آغاز شد که مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال مدعی شد در صورت عدم پرداخت حق پخش تلویزیونی، تیم‌های ایران از آسیا حذف می‌شوند.
سخنرانی رئیس‌جمهور کشورمان که به نمایندگی از جمهوری اسلامی ایران در بیست و سومین نشست سران شانگهای که به شکل ویدئوکنفرانس در دهلی‌نو هند برگزار می‌شود، آغاز شد.
در سومین روز برگزاری بیست و پنجمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا تیم نیروی زمینی شاملی با کسب دومین برد خود همراه سپاهان در رده چهارم گروه های خود قرار گرفتند.
معاون عتبات و عالیات مرکز پزشکی از اعزام بیست و سومین کادر پزشکی به عتبات عالیات خبر داد.
بیست و سومین جلسه علنی مجلس شورای اسلامی به منظور بررسی جزئیات لایحه بودجه ۱۴۰۲ کل کشور آغاز شد.
رئیس مجلس شورای اسلامی در بیست‌وسومین کنگره ۴۰۰۰ شهید منطقه ۱۷ تهران، گفت: اگر اشتباهات گذشته را تکرار نکنیم، می‌توانیم در برنامه هفتم، ثبات اقتصادی را در کشور ببینیم.
تیم فوتبال پرسپولیس که امیدوار بود با پیروزی برابر هوادار در هفته بیستم موقتا به صدر جدول برگردد، با اشتباه عجیب یک بازیکن تعویضی نتیجه را واگذار کرد و سومین شکست فصل را پذیرفت.
اصفهان- شاخص کیفی هوای اصفهان امروز بیست و هفتم دی‌ماه براساس داده‌های ۱۶ ایستگاه پایش فعال با میانگین ۱۶۱ برای سومین روز پیاپی در وضعیت قرمز و ناسالم برای عموم شهروندان ثبت شد.‌
دبیر بیست و سومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی، اسامی غرفه های برتر این نمایشگاه را در بخش‌های دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی، پارک های علم و فناوری، مراکز رشد و پژوهشگاه ها اعلام کرد.
دبیر بیست و سومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی، اسامی غرفه های برتر این نمایشگاه را در بخش‌های دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی، پارک های علم و فناوری، مراکز رشد و پژوهشگاه ها اعلام کرد.
در بیست و سومین نمایشگاه هفته پژوهش، چندین محصول فناورانه رونمایی شد که از مهمترین آن ها می توان به پهپادهای دانشگاه خواجه نصیر، کپسول سرنشین دار و دستگاه اکسیژن ساز سخنگو اشاره کرد.
سومین هفته از بیست و دومین دوره لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه های کشور جام یادگار امام (ره) امروز در خانه کشتی تختی کرج برگزار شد.
تیم ملی فوتبال قطر با قبول سومین شکست خود در جام بیست و دوم، وداغ غمباری به عنوان میزبان با این مسابقات داشت.
دانشگاه آزاد در بیست و سومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فن بازار که به مناسبت هفته پژوهش و فناوری ۱۹ تا ۲۲ آذرماه سال جاری، برگزار می شود حضور دارد.
بیست و سومین کنگره ملی سالیانه و نهمین کنگره بین المللی پژوهشی دانشجویان علوم پزشکی و نخستین جشنواره ملی پژوهش و فناوری دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی کشور آغاز به کار کرد.
بیست و سومین کنگره ملی سالیانه و نهمین کنگره بین المللی پژوهشی دانشجویان علوم پزشکی ۶ تا ۸ مهرماه سال جاری به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل برگزار خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ