هواشناسی قشم: طوفان حاره‌ای نزدیک است/ کشتی‌های تجاری به مناطق فراساحلی دریای عمان نروند
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سازمان هواشناسی، روز جمعه با پیش بینی رگبار باران و وزش باد و گردوخاک، برای شمال غرب و نوار شرقی کشور هشدار زرد صادر کرده است.
سازمان هواشناسی، روز جمعه با پیش بینی رگبار باران و وزش باد و گردوخاک، برای شمال غرب و نوار شرقی کشور هشدار زرد صادر کرده است.
رئیس سازمان هواشناسی کشور گفت: دسترسی به اطلاعات و محصولات استاندارد بین المللی در بخش هواشناسی هوانوردی باید برای همه کشورها امکانپذیر باشد.
سازمان هواشناسی با صدور هشدار برای ۸ استان از جمله تهران از احتمال طغیان رودخانه‌ها، آب‌گرفتگی معابر، برخورد صاعقه و سقوط سنگ در ارتفاعات خبر داد.
چین ماهواره جدیدی به ناوگان ابزارهای فضایی هواشناسی خود افزوده است. این ماهواره تغییرات آب و هوایی را رصد می کند.
سخنگوی صنعت آب کشور نسبت به خطر سیل و وقوع بارش‌های رگباری و با شدت بالا در تهران و تعدادی از استان‌های کشور و جاری شدن سیلاب در این استان‌ها از ۱۶ تا ۱۸ مرداد ماه هشدار داد.
برای جنوب شرق خراسان رضوی، نیمه شرقی خراسان جنوبی و شمال سیستان و بلوچستان هشدار نارنجی و برای کرمان و شرق فارس هشدار زرد هواشناسی صادر شده است.
اصفهان- اداره کل هواشناسی استان اصفهان درباره باد و گردوخاک و کاهش کیفیت هوا طی ۴۸ ساعت پیش رو هشدار سطح زرد صادر کرد.
شرایط جوی امروز مازندران را بر اساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های پیش یابی هواشناسی، نیمه ابری همراه با وزش باد گاهی به نسبت شدید، کاهش شدت گرما و از اواخر روز با رگبار پراکنده باران و احتمال رعد و برق است.
اصفهان- اداره کل هواشناسی استان اصفهان روز درباره ورود توده گردوخاک به استان از عصر امروز و ماندگاری آن طی ۴۸ ساعت پیش رو هشدار سطح نارنجی صادر کرد.
اصفهان- اداره کل هواشناسی استان اصفهان درباره نفوذ توده گردوخاک به استان هشدار سطح نارنجی صادر کرد.
اصفهان- اداره کل هواشناسی استان اصفهان درباره باد و گردوخاک، کاهش کیفیت هوا و افت دما طی هفت روز پیش‌رو ۲ هشدار سطح زرد صادر کرد.
اصفهان- اداره کل هواشناسی استان اصفهان درباره باد و گردوخاک و کاهش کیفیت هوا در مناطق شمال، شرق، جنوب و مرکز استان طی ۲۴ ساعت آینده هشدار سطح زرد صادر کرد.
رئیس مرکز ملی اقلیم و مدیریت بحران سازمان هواشناسی گفت: نمی‌توان به صورت دقیق از همین حالا بتوان گفت دمای هوای تابستان امسال دقیقا چند درجه از میانگین بلندمدت بیشتر خواهد بود، اما در این که تابستان سال جاری متوسط دمای هوای کشور حتما از شرایط نرمال گرم‌تر خواهد بود، هیچ شکی وجود ندارد.
اصفهان- اداره کل هواشناسی استان اصفهان ظهر شنبه ۱۳ خرداد درباره فعالیت سامانه ناپایدار بارشی در این استان ۲ هشدار سطح زرد صادر کرد.
اصفهان- اداره کل هواشناسی استان اصفهان درباره فعالیت سامانه بارشی هشدار سطح زرد صادر کرد.
اصفهان- اداره کل هواشناسی استان اصفهان درباره کاهش محسوس دما و تنش دمایی و همچنین وقوع توفان گردوخاک در این هفته ۲ هشدار سطح زرد صادر کرد.
اصفهان- اداره کل هواشناسی استان اصفهان درباره وقوع توفان گردوخاک، بارش رگبار و تنش دمایی طی پایان هفته جاری ۲ هشدار سطح نارنجی صادر کرد.
اصفهان- اداره کل هواشناسی استان اصفهان نسبت به وقوع طوفان لحظه‌ای و خیزش گردوغبار در مناطقی از استان و افت محسوس دما طی چهار روز پیش رو ۲ هشدار سطح نارنجی صادر کرد.
فردا (چهارشنبه) در برخی نقاط خراسان رضوی و همچنین سیستان و بلوچستان بارش خفیف و پراکنده رخ خواهد داد و سپس این سامانه بارشی از مرز‌های کشور خارج خواهد شد؛ بر این اساس برای پنجشنبه جوی آرام در کشور پیش‌بینی می‌شود.
اهواز - اداره کل هواشناسی خوزستان در خصوص وقع پدیده مه و کاهش دید افقی در استان هشدار سطح نارنجی صادر کرد.
اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی استان از تشدید آلودگی هوا در مناطق مرکزی و صنعتی به ویژه کلانشهر اصفهان تا پایان هفته خبرداد.
اهواز- هشدار نارنجی بارندگی شدید در خوزستان از سوی اداره کل هواشناسی این استان صادر شد.
مشهد ـ اداره کل هواشناسی خراسان رضوی با توجه به وقوع بارشهای رگباری و شدت گرفتن وزش باد در این استان هشداری در سطح زرد صادر کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ