از سوی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران ٢۵ بازیکن جهت حضور در مسابقات کافا به اردوی این تیم دعوت شدند.دو بازیکن هم با نظر کادر فنی برای انجام امور بازتوانی در تهران خواهند ماند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
همچنین شجاع خلیل‌زاده و احمد نورالهی جهت تکمیل دوره بازتوانی طبق برنامه کادر پزشکی تیم ملی در تهران خواهند ماند و در تورنمنت کافا حضور نخواهند داشت.
دعوت ٢۵ بازیکن به تیم ملی فوتبال برای جام کافا
از سوی سرمربی تیم ملی ٢۵ بازیکن جهت حضور در مسابقات کافا به اردوی این تیم دعوت شدند.
ترکیب ٢۵ نفره تیم ملی فوتبال ایران در اردوی قطر تکمیل شد.
ترکیب ٢۵ نفره تیم ملی فوتبال تکمیل شد.
تیم والیبال زنان سایپا در یک بازی آسان موفق شد در سه ست پیاپی حریف خود را شکست دهد.
ویدیویی از سقوط جنگنده سوخوی ٢۵ روسی در فرودگاه نظامی کریمه لحظاتی پس از پرواز را ببینید.
پلکانی شدن افزایش حقوق و رتبه بندی معلمان بعد از ١٠ سال یکی از وعده‌های دولت مردمی بود که محقق شد. در حوزه اصناف مالیات در بخش تولید را عادلانه کردیم، از ٢۵ درصد به ١٠ درصد سوق دادیم، به سراغ فرار‌های مالیاتی یا فهرست سیاه رفتیم که این‌ها نمونه‌های از اقدامات دولت در راستای اجرای عدالت بود که همچنان ادامه دارد.
شهردار منطقه ۱۳ از برگزاری مانور اطفا حریق و تخلیه امن با فعالیت و نظارت ٢۵ نفر از اعضای ستاد بحران در ساختمان شهرداری ناحیه ٣ منطقه ١٣ واقع در محله حافظیه خبر داد.
تیم‌ملی والیبال ترکیه در یک ست با نتیجه ٢۵-٣ ازبکستان را شکست داد.
تیم‌ملی والیبال ترکیه در یک ست با نتیجه ٢۵-٣ ازبکستان را شکست داد.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ ۴ کشته و مصدوم در حادثه آتش‌سوزی منزل مسکونی/ غرق شدن زن جوان در ساحل کیش/ انفجار خودروی قاچاقچیان در پاسگاه میناب/ ازدواج مالباخته با کلاهبردار!/ پدر قربانی پسر خشمگین شد/ پیامکی به رنگ جنایت!/ آموزش سرقت با تیر وکمان فقط ۵۰۰ هزار تومان

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ