آنگه پوستکوگلو، مربی سابق سلیتک، با امضای قراردادی رسما هدایت تاتنهام را برعهده گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نیما میرزازاد حالا در موقعیتی خاص قرار گرفته و باید از دروازه سپاهان مقابل استقلال محافظت کند.
ایمان سلیمی امروز برای نخستین بار با پیراهن استقلال به میدان می رود.
دروازه بان فصل گذشته چلسی انگلیس با قراردادی قرضی به رئال مادرید پیوست.
ستاره برزیلی تاتنهام در خط حمله این تیم مقابل برنتفورد حضور دارد.
امشب رئال مادرید کار خود در لالیگا 24-2023 را از سن مامس و بازی برابر اتلتیک بیلبائو بدون حضور شماره 9 خود شروع خواهد کرد.
سیدمهدی حسینی خود را آماده ماموریت دشوار در بازی با پرسپولیس می‌کند.
بایرن مونیخ مذاکرات برای جذب کپا آریسابالاگا، دروازه‌بان اسپانیایی، را با مدیران چلسی آغاز کرده است.
آنگه پوستکوگلو، سرمربی استرالیایی سلتیک، با باشگاه تاتنهام به توافق رسید و به زودی رسما به عنوان سرمربی جدید این تیم معرفی خواهد شد.
لوییس انریکه، مربی سابق بارسلونا به عنوان یکی از گزینه‌های جدی ناپولی برای پر کردن جای خالی لوچانو اسپالتی مطرح است؛ آنتونیو کونته رقیب او برای گرفتن این سمت است.
تاتنهام سخت به دنبال جانشین آنتونیو کونته است و اکنون آرنه اسلوت، مربی فاینورد که تازه قهرمان لیگ هلند شده، به عنوان مدعی جدی این پست معرفی شده است.
رسانه‌های ترکیه اعلام کردند فدراسیون فوتبال این کشور قرارداد اشتفان کونتس، سرمربی آلمانی تیم ملی را فسخ و عبدالله آوجی را به عنوان جانشین او منصوب کرده است.
در حالی که از انگلیس خبر می‌رسید که تاتنهام در روزهای اخیر به جذب روبن آموریم، سرمربی اسپورتینگ لیسبون، علاقه‌مند شده است امروز یک رسانه پرتغالی ادعایی مطرح کرد که برای تاتنهام خوشحال‌کننده خواهد بود.
گزارش‌ها در پرتغال حاکی است روبن آموریم، سرمربی اسپورتینگ، قصد ترک این تیم را دارد. این خبر بیش از هر باشگاه دیگری برای تاتنهام خوشحال‌کننده بوده است.
باشگاه تاتنهام سرمربی موقت این تیم کریستین استلینی را اخراج کرد و رایان میسون را به عنوان جانشین او اعلام کرد. میسون مربی موقت اسپرز خواهد بود.
نشریه آلمانی کیکر در گزارشی غیرمنتظره ادعا کرد یورگن کلینزمن، سرمربی جدید تیم ملی کره جنوبی، به عنوان نامزد جانشینی آنتونیو کونته در تاتنهام در نظر گرفته است.
آنتونیو کونته از تاتنهام اخراج شد! کریستین استلینی تا زمان انتخاب جانشین کونته، هدایت تیم را بر عهده خواهد داشت
بازیکنان تاتنهام دلتنگ مائوریسیو پوچتینو هستند و دوست دارند او برگردد و جانشین آنتونیو کونته شود.
یک روزنامه انگلیسی مدعی شد باشگاه تاتنهام جانشین آنتونیو کونته را انتخاب کرده و مائوریتزیو ساری بعد از او هدایت این تیم را به عهده خواهد گرفت.
درحالیکه از توماس توخل به عنوان جانشین احتمالی آنتونیو کونته در تاتنهام یاد می‌شود شبکه سی‌بی‌اس می‌گوید این باشگاه انگلیسی مربی سابقش مائوریسیو پوچتینو را ترجیح می‌دهد.
درحالیکه جایگاه آنتونیو کونته روی نیمکت تاتنهام در هاله‌ای از ابهام فرو رفته رسانه‌های انگلیسی می‌گویند این باشگاه توماس توخل را برای جانشینی او در نظر گرفته است.
مدیران یوونتوس فعلا به تغییر مربی فکر نمی کنند ولی اگر تیم به اهداف مدنظرش در پایان فصل نرسد، برکناری مکس آلگری اجتناب ناپذیر خواهد بود.
پس از کانته و پوگبا، حالا یک ستاره دیگر فرانسوی جام جهانی 2022 قطر را از دست می دهد.
گزارش ها حاکی از آن است که بارسلونا، انگولو کانته هافبک چلسی را به عنوان هدف اصلی خود برای جایگزینی سرخیو بوسکتس در سال آینده در نظر گرفته است.
آنتونیو کونته عجله ای برای تمدید قرارداد با تاتنهام ندارد و البته باشگاه انگلیسی هم برای همیشه منتظر نخواهد ماند؛ به نظر پای یوونتوس در میان است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ