پس از کانته و پوگبا، حالا یک ستاره دیگر فرانسوی جام جهانی 2022 قطر را از دست می دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بن چیلول به تمجید از اکسل دیساسی پرداخت که با همکاری هم توانستند تک گل چلسی مقابل لیورپول را بزنند.
چلسی پیش از پایان نیمه اول برابر لیورپول توسط اکسل دیساسی به گل تساوی رسید.
جی ۶ همانند اکثر کراس اوور‌های جدید بازار جهانی، از چراغ‌های اصلی جلو بسیار باریک استفاده می‌کند و قسمت سپر جلو نیز به بخشی یکپارچه با کل بدنه تبدیل شده است. شیب کوپه ستون آخر نیز یکی دیگر از مواردی است که این روز‌ها زیاد در طراحی کراس اوور‌ها مشاهده می‌کنیم.
باشگاه چلسی اعلام کرد که اکسل دیاسی، مدافع فرانسوی، را به خدمت گرفته است.
همانند نسل اول اکس2، کراس اوور جدید در قسمت دماغه میزبان جلوپنجره دو بخشی کلاسیک ب ام و است. در قسمت عقب نیز همه چیز شبیه به ب ام و اکس4 به نظر می رسد.
مایکروسافت ۳۶۵ کوپایلوت اولین‌بار در اسفندماه گذشته معرفی شد. این دستیار هوش مصنوعی به کاربران کمک خواهد کرد تا در انجام کارهای مختلف با نرم‌افزارهایی مثل ورد، پاورپوینت، اکسل، اوت‌لوک و ... به‌راحتی و با سرعت بالا امور خود را پیش ببرند.
شبه‌جنگنده‌ای مثل اکس-۵۹ ناسا، پاسخی شکیل و ارزان قیمت به مشکلی چالش برانگیز است.
لکسس ال بی اکس در همان نگاه اول شبیه یک بچه سامورایی به نظر می‌رسد که تمامی عناصر طراحی مورد علاقه لکسس را در ابعادی فشرده همراه خود دارد.
شرکت «اسپیس اکس» به مدیریت ایلان ماسک، از جدیدترین مدل سرویس اینترنت استارلینک رونمایی کرد. از این پس گیرنده‌های جدید استارلینک قادر خواهند بود در حال حرکت و تقریبا در هر نقطه‌‌ای از زمین، اینترنت پر سرعت در اختیار کاربران قرار دهد. این دریافت‌کننده اینترنت که «استارلینک موبیلیتی» نام دارد می‌تواند سطح دسترسی به اینترنت در جهان را دگرگون کند.
اکسل ویتسل، هافبک وسط و مدافع میانی تیم ملی بلژیک، در سن 34 سالگی و 15 سال پس از اولین بازی ملی خود، از فوتبال ملی خداحافظی کرد.
اکسل هلمان و الیور لیکی، مدیران عامل لیگ فوتبال آلمان، حمایت خود را از ورود احتمالی سرمایه‌گذاران به این رقابت‌ها اعلام کردند.
مدیرعامل بیمه آتیه سازان حافظ با اشاره به اینکه ۷ میلیون بازنشسته تحت پوشش بیمه تکمیلی آتیه سازان قرار دارند، گفت:برای بازنشستگان کشوری اجرای طرحی به نام اکمل طلایی در ۲۳ استان آغاز شده است.
بدنه رادیکال اکس اکس آر نیز در مقایسه با نسل قبلی خود بازنگری و بروزرسانی داشته و یک باله کوسه‌ای دارای مجرا در قسمت پشت صندلی راننده جانمایی شده که به عبور راحت‌تر هوا و خنک سازی پیشرانه کمک شایانی می‌کند.
جدیدترین هواپیمای سری اکس (اکس-۵۹ فناوری فراصوت بی صدا) می‌خواهد به دستاوردی مشابه اولین هواپیمای اکس یعنی شکستن دیواره صوتی دست یابد.
مزدا آر اکس-۵۰۰ برابر با ۸۵۰ کیلوگرم وزن دارد که علت آن استفاده از پلاستیک سبک در قسمت‌های مختلف بدنه است. در بخش پیشرانه از نمونه وانکل ۱ لیتری (۹۸۲ سی سی) با روتور دوقلو استفاده شد که با محور عقب در ارتباط قرار داشت. این مجموعه با جعبه دنده ۴ سرعته دستی هماهنگ شد.
یکی از محصولاتی که در توکیو اتو سالن ۲۰۲۳ به نمایش در می‌آید، کراس اوور جدید مزدا با نام ام اکس-۳۰ اسکای اکتیو آر-ئی وی است. البته این کراس کوچک خیلی از یک خودروی پرفورمنس فاصله دارد، اما موتور‌های روتاری مزدا همیشه یک فناوری جالب برای مخاطبان رویداد‌های خودرویی بوده است.
تکنو موبایل (Tecno Mobile) یک شرکت چینی مستقر در شهر شنژن است که به تازگی با معرفی محصولی خاص، دنیای فناوری را تحت تاثیر قرار داده است.
هشت سال پیش تیم ملی بلژیک در جام‌جهانی برزیل هم در داخل و هم در خارج از زمین خوش درخشید. در داخل زمین به خاطر عملکردهای نسل طلایی نوظهورش و در خارج از زمین به خاطر هوادارش «اکسل دسپیگلائر».
روتور اکس مدعی است که دراگون یک هواگرد بسیار ایمن و پایدار بوده و شاید جذاب‌ترین نکته درباره آن عدم نیاز به گواهینامه خلبانی برای پرواز با آن باشد.
بلژیک با دبروینه، لوکاکو، اکسل ویتسل و کورتوا حذف شد؛ تیمی که معمولا در رنکینگ فیفا از غول‌های جهان بالاتر می‌ایستد در میدان مسابقه کم آورد و این بار از مرحله گروهی جام هم جلوتر نرفت. کرواسی نایب‌قهرمان جهان هم تیم دوم گروه شد.
بلژیک با دبروینه، لوکاکو ، اکسل ویتسل و کورتوا حذف شد. تیمی که معمولا در رنکینگ فیفا از غول‌های جهان بالاتر می‌ایستد در میدان مسابقه کم آورد و اینبار از مرحله گروهی جام هم جلوتر نرفت. کرواسی نایب‌قهرمان جهان هم تیم دوم گروه شد
بلژیک با دبروینه، لوکاکو ، اکسل ویتسل و کورتوا حذف شد. تیمی که معمولا در رنکینگ فیفا از غول‌های جهان بالاتر می‌ایستد در میدان مسابقه کم آورد و اینبار از مرحله گروهی جام هم جلوتر نرفت. کرواسی نایب‌قهرمان جهان هم تیم دوم گروه شد
مدیرعامل شرکت صنعتی محورسازان ایران خودرو، از افزایش ظرفیت تولید اکسل خودروی تارا در این مجموعه صنعتی خبر داد.
اکسل ویتسل، هافبک بلژیکی اتلتیکومادرید، مدعی شد توپ طلای سال جاری به کریم بنزما خواهد رسید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ