عضو هیئت رئیسه جامعه مدرسین گفت: همانطور که در جنگ تحمیلی، سختی‌ها را تحمل کردیم و پیروز شدیم؛ امروز اجانب خود معترف‌اند که پیروزی اقتصادی ایران نزدیک است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر خارجه رژیم صهیونیستی صبح امروز یکشنبه در اظهاراتی تاکید کرد که این رژیم اجازه افتتاح دفتر نمایندگی عربستان در اراضی تحت اشغال این رژیم را نخواهد داد.
هافبک جوان تیم فوتبال سایپا با عقد قرار‌دادی دو ساله رسما به آلومینیوم اراک پیوست.
دیدار دو تیم پرسپولیس و آلومینیوم اراک ساعت ۱۹:۳۰ امروز و در استادیوم خالی از تماشاگر آزادی برگزار خواهد شد.
اصلاحات قضایی نتانیاهو امروز دوشنبه با وجود اختلافات شدید با مخالفان و اعتراضات گسترده معترضان در اراضی اشغالی به ویژه قدس، به تصویب رسید.
منابع عبری مدعی شدند انفجاری که امروز در جنوب اراضی اشغالی رخ داده، در جریان مانورهای ارتش رژیم صهیونیستی و به صورت کنترل شده اتفاق افتاده است.
منابع عبری اذعان کردند که در درگیری مسلحانه امروز در گذرگاه مرزی نیتسانا (هم مرز با مصر) تاکنون سه نظامی صهیونیست به هلاکت رسیده‌اند.
منابع خبری در اراضی اشغالی از تعرض دستکم ۷۰۰ شهرک‌نشین صهیونیست به مسجدالاقصی خبر می‌دهند.
بنامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز چهارشنبه در سفری سه روزه راهی آلمان خواهد شد.
وزیر جهاد کشاورزی گفت: روش‌‎های سنتی جوابگوی نیاز امروز برای پایش اراضی کشاورزی نیست و باید از فناوری‌های جدید در این عرصه استفاده شود.
مخالفان نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز چهارشنبه در جریان تظاهرات گسترده خود، به شدت از سوی پلیس رژیم صهیونیستی سرکوب شدند.
تبریز- دیدار تراکتور- آلومینیوم اراک علی رغم بارش برف و برودت هوا امروز در تبریز برگزار می‌شود.
یکی از حساس‌ترین دیدارهای امروز لیگ برتر، در اراک و بین دو تیم آلومینیوم و مس رفسنجان انجام می‌شود.
اراک- واحدهای انگشت‌شمار صنعتی استان مرکزی به برکت انقلاب اسلامی امروز به حدود سه هزار واحد رسیده که نشان دهنده رشد پرشتاب صنعتی در این استان است.
منابع عبری از سفر رئیس جمهور چاد به اراضی اشغالی و برنامه وی برای دیدار با نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی خبر می دهند.
وزیر خارجه روسیه امروز در گفتگویی تلفنی با وزرای خارجه رژیم اشغالگر قدس و تشکیلات خودگردان فلسطین، از دور جدید خشونت ها در اراضی اشغالی ابراز نگرانی کرد.
شاخص لحظه‌ای کیفیت هوای اراک در ساعت ۱۳ امروز به ۵۰۰ رسید که حاکی از وضعیت خطرناک و قهوه‌ای است و در شازند نیز این شاخص به عدد ۲۰۲ و وضعیت بسیار خطرناک (بنفش) رسید.
رییس رژیم صهیونیستی امروز حین دریافت استوارنامه‌ سفیر ترکیه، از «رجب طیب اردوغان» رئیس‌ جمهور ترکیه برای سفر به اراضی اشغالی دعوت کرد.
سیدمهدی رحمتی و جواد نکونام پیش از آغاز دیدار امروز تیم هایشان، با هم به خوش و بش پرداختند.
علما، طلاب و فضلای حوزه علمیه قم ظهر امروز سه شنبه ۱۵ آذرماه، با تجمع در مدرسه مبارکه فیضیه قم و شرکت در اجتماع بزرگ میثاق با ولایت، ضمن تجدید بیعت با آرمان‌های انقلاب و امام راحل، اغتشاشات روزهای اخیر و هم راستا شدن با دشمنان نظام اسلامی را محکوم کردند. همچنین در این اجتماع آیت الله اراکی به ایراد سخن پرداخت.
علما، طلاب و فضلای حوزه علمیه قم ظهر امروز سه شنبه ۱۵ آذرماه، با تجمع در مدرسه مبارکه فیضیه قم و شرکت در اجتماع بزرگ میثاق با ولایت، ضمن تجدید بیعت با آرمان‌های انقلاب و امام راحل، اغتشاشات روزهای اخیر و هم راستا شدن با دشمنان نظام اسلامی را محکوم کردند. همچنین در این اجتماع آیت الله اراکی به ایراد سخن پرداخت.
محمد شیاع السودانی نخست وزیر عراق امروز سه شنبه میزبان  نیچروان بارزانی رئیس اقلیم و هیئت همراه او بود.
از صبح امروز نیز اینترنت در شهر اراک با اختلال روبه رو شده که این امر به دستاویزی برای برخی رسانه های اصلاح طلب استان به منظور دامن زدن به التهابات بدل شده است.
بازیکنان استقلال بعد از پشت سر گذاشتن تمرین ریکاروی بازی با آلومینیوم اراک امروز استراحت خواهند کرد.
سعید فارس السعید کارشناس امور امنیتی در سوریه تاکید کرد که امروز مردم سوریه با تأسی به رویکرد مقاومتی خود، آماده اخراج اشغالگران آمریکایی از خاک این کشور هستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ