سرمربی سابق تیم ملی بسکتبال گفت: بسکتبال ما از لحاظ فنی حال چندان خوبی ندارد و باید با برنامه ریزی بهتر و بلند مدت این وضعیت را بهبود ببخشیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی تیم ملی والیبال تایلند گفت: تیم کاملی نیستیم با این حال برای کسب تجربه به ارومیه آمده‌ایم.
ایران در حالی فردا به مصاف ایتالیا خواهد رفت که خولیو ولاسکو سرمربی سابق تیم ملی مدیر فنی تیم‌های پایه این کشور است.
سرمربی سابق تیم ملی تکواندوی بانوان، درباره عملکرد ضعیف مهروز ساعی مربی تیم ملی در مسابقات ترکیه، گفت: برای کسی که سال‌ها از تکواندو دور بوده و حالا مربی تیم ملی شده قطعا میدان‌های بزرگ سخت و دشوار خواهد بود.
سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال بانوان اکنون در سیرجان کار خود را دنبال خواهد کرد.
علی عابدی، فوتسالیست سابق تیم ملی حالا در ایتالیا یک تیم فوتبال را هدایت خواهد کرد.
سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران که در حال حاضر هدایت تیم ملی قطر را بر عهده دارد، با تمجید از بازیکن سابق خود گفت: طارمی می‌تواند ۶ سال دیگر در سطح بالا بازی کند.
سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران که در حال حاضر هدایت تیم ملی قطر را بر عهده دارد، با تمجید از بازیکن سابق خود گفت: طارمی می‌تواند ۶ سال دیگر در سطح بالا بازی کند.
برانکو ایوانکوویچ، سرمربی سابق تیم ملی ایران، نسبت به درگذشت برلوسکونی واکنش نشان داد.
ایمان مبعلی یکی از نام‌های ماندگار فوتبال ایران است؛ این ستاره سابق حالا در قامت سرمربی توانسته یک افتخار مهم را در فوتبال پایه امارات کسب کند.
سرمربی سابق تیم ملی ایران، حالا در آستانه پذیرش سمتی هیجان انگیز در کشورش یعنی کرواسی قرار گرفته است.
سرمربی حالا سابق گل‌گهر سیرجان دو بازیکن را از این تیم به تیم ملی دعوت کرده است.
چزاره پراندلی، سرمربی سابق تیم ملی ایتالیا، به صورت رسمی کناره گیری اش از دنیای فوتبال را اعلام کرد.
سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران که بعد از رساندن این تیم به جام جهانی برکنار شد، پس از چند ماه سکوت گفت: پس از جدایی از ایران ۵-۶ پیشنهاد داشتم که نپذیرفتم، اما حالا وقتش رسیده ریسک کنم.
سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران که بعد از رساندن این تیم به جام جهانی برکنار شد، پس از چند ماه سکوت گفت: پس از جدایی از ایران ۵-۶ پیشنهاد داشتم که نپذیرفتم اما حالا وقتش رسیده ریسک کنم.
سرمربی سابق تیم ملی فوتبال روسیه که در حال حاضر هدایت تیم فرانس واروش مجارستان را بر عهده دارد، از توانایی گلزنی سردار آزمون تمجید کرد.
سرمربی سابق تیم ملی فوتبال روسیه که در حال حاضر هدایت تیم فرانس واروش مجارستان را بر عهده دارد، از توانایی گلزنی سردار آزمون تمجید کرد.
آخرین تصاویر منتشر شده از چیرو بلاژویچ، سرمربی سابق تیم ملی ایران، او را در حال قدم زدن با پسرش در خیابان‌های زاگرب نشان می‌دهد.
رسانه‌های برزیلی اعلام کردند لوئیس انریکه، سرمربی سابق اسپانیا، در حال مذاکرات رسمی با فدراسیون فوتبال برزیل برای به دست گرفتن سکان هدایت تیم ملی این کشور است.
روزنامه اسپانیایی اسپورت می‌گوید لوئیس انریکه، سرمربی سابق اسپانیا، حالا در صدر فهرست فدراسیون فوتبال برزیل برای به دست گرفتن سکان هدایت تیم ملی این کشور قرار دارد.
حسین عبدالغنی، ستاره سابق تیم ملی عربستان، معتقد است که حضور کریستیانو رونالدو در النصر، از نظر فنی به این تیم کمک نخواهد کرد.
سرمربی تیم ملی شمشیربازی گفت: این طور نیست که حالا چون یک مدال در جام جهانی گرفتیم همه تیم ها را شکست می‌دهیم.
سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران تاکید کرد که در حال حاضر به فکر بازگشت به فوتبال کرواسی نیست و قصد دارد در تیم‌های خارجی مربیگری کند.
با این حال کی روش در گفت و گو با مدیران فدراسیون فوتبال اعلام کرد، دستمزدی به مراتب بیشتر از مارک ویلموتس می‌خواهد. سرمربی سابق تیم ملی که کاملا بر اوضاع فوتبال ایران مسلط بود، اعلام کرد چیزی حدود ۵۰۰ هزار دلار بیشتر از قرارداد ویلموتس می‌خواهد.
بعد از عقد قرارداد با مریم ایراندوست، سرمربی سابق تیم ملی، حالا سپاهان از صید جدید خود در نقل و انتقالات تابستانی رونمایی کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ