خاندوزی وزیر اقتصاد و دارایی در خصوص نواسانات ارزی و سیاست های اقتصادی دولت در چند ماهه اخیر توضیحاتی ارائه داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شعبانیان اظهار کرد: در سال‌های پس از جنگ و در این ۴۴ سال بعد از انقلاب پیشرفت‌های بسیار زیادی در عرصه‌های دفاعی شاهد بودیم؛ برای مثال در عرصه هوایی هوایپما کوثر، یاسین، صاعقه، آذرخش و در عرصه مسافربری هوایپما سیمرغ بال‌گشایی شده‌اند و به زودی نیز شاهد راه‌اندازی هوایپمای ۱۰۰ نفره به دستور ریاست جمهور هستیم.
نخست‌وزیر پیشین اوکراین اعلام کرد دولت آمریکا از کمک‌های مداوم نظامی و مالی به کی‌یف خسته شده و به‌زودی این کمک‌ها را قطع خواهد کرد.
در پی وقوع کودتای نظامی در نیجر، فرانسه شهروندان خود را از این کشور خارج می‌کند.
درحال‌حاضر تنها کاربران سرویس پریمیوم می‌توانند استوری تلگرام منتشر کنند، اما این پیام‌رسان تأیید کرده است که این ویژگی به‌زودی برای تمام کاربران فعال می‌شود.
رئیس مجلس در پاسخ به همسر شهید باب‌الخانی درباره مطالبه تصویب لایحه عفاف و حجاب، گفت: حتی یک روز در تصویب قانون عفاف و حجاب تأخیر نخواهیم داشت و به‌ زودی شاهد بررسی آن در مجلس خواهید بود.
رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به همسر شهید باب‌الخانی درباره مطالبه تصویب لایحه عفاف و حجاب گفت: حتی یک روز در تصویب قانون عفاف و حجاب تأخیر نخواهیم داشت و به زودی شاهد بررسی آن در مجلس خواهید بود.
معاون برنامه‌ریزی وزیر نفت ابراز امیدواری کرد که گره احداث پالایشگاه‌های جدید به‌زودی با اجرای این برنامه هفتم توسعه باز خواهد شد و شاهد شتاب در روند اجرای طرح‌های پالایشی خواهیم بود.
باشگاه استقلال اعلام کرد مشکل ممنوع‌الخروجی کوین یامگا به‌زودی حل می‌شود.
آریزو ۵ جی تی محصول جدیدی در سبد خودرو‌های چری است. چند ماهی از معرفی این خودرو به بازار چین می‌گذرد و اکنون در مراکز خرید و شوروم‌های مختلف، این خودرو به معرض نمایش گذاشته شده است. آریزو ۵ جی تی ظاهر متفاوتی نسبت به خودرو‌های این خانواده دارد و به‌شدت شبیه به محصولات لکسوس طراحی شده است. درون کابین این خودرو نیز ظاهر متفاوتی را شاهد هستیم.
رئیس‌جمهور اوکراین در گفت‌وگویی اعلام کرد که ضدحملات ارتش این کشور به‌زودی آغاز می‌شود و مدعی شد در این عملیات‌های شبه‌جزیره کریمه به اوکراین بازگردانده خواهد شد.
جنبش حماس با صدور بیانیه‌ای از سفر قریب‌الوقوع رئیس دفتر سیاسی این جنبش به ایران بنا به دعوت وزیر خارجه کشورمان خبر داد.
رسانه‌های ایتالیایی می‌گویند منچستریونایتد با ناپولی برای جذب کیم مین جائه به توافق رسیده تا لیگ برتر به‌زودی شاهد حضور یک ستاره کره‌ای دیگر باشد.
بنا به اعلام دیپلمات ارشد وزارت خارجه چین این کشور به زودی و در قالب یک سند موضع خود را در خصوص جنگ اوکراین شفاف خواهد کرد.
رئیس جمهور صربستان می‌گوید که زمان به سرعت در حال سپری شدن است و این کشور جز تسلیم شدن مقابل خواسته غرب برای تحریم دوست دیرینه‌ این کشور یعنی روسیه، دیگر هیچ چاره‌ای نخواهد داشت.
نوشادی گفت:پس از موفقیت‌ درگازرسانی به شهرهای زابل و خاش به‌زودی باتکمیل خط لوله گاز ایرانشهر،چابهار،کنارک به طول ۲۹۰ کیلومتر،سومین طرح بزرگ گازی در این استان پهناوربه ثمر می‌نشیند.
شاید به‌زودی یاشار دارالشفایی برایمان از جلسه دفاعش بنویسد و بگوید که چه کسانی در جلسه حضور داشتند. آیا از پدر و مادر و خانواده‌اش هم کسی بودند؟ استادان چه کار کردند؟ یعنی وقتی دستش را گرفتند و به او تبریک گفتند و با او صحبت کردند، چطور توانستند بغض‌شان را مخفی کنند؟
زاهدان- معاون اول رئیس‌جهمور با اشاره به برنامه‌های دولت سیزدهم برای توسعه سیستان و بلوچستان، تاکید کرد: وضعیت کنونی استان باید بهبود پیدا کند.
معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: مهمترین کار ما امروز این است نسلی پرورش دهیم و آینده کشور را به دست نسلی بسپاریم که ماموریت نیمه تمام شهید سلیمانی را تمام کند، نسل واقع‌بین باشد و در تصاویری که دیگران می‌سازند، نباشند.
معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: مهمترین کار ما امروز این است نسلی پرورش دهیم و آینده کشور را به دست نسلی بسپاریم که ماموریت نیمه تمام شهید سلیمانی را تمام کند، نسل واقع‌بین باشد و در تصاویری که دیگران می‌سازند، نباشند.
در روز‌های اخیر، هم زمان با رشد نرخ ارز، شاهد افزایش قابل توجه قیمت‌ها در بازار خودرو‌های داخلی و خارجی هستیم. این در حالی است که بازار همچنان چشم انتظار ورود خودرو‌های صفرکیلومتر وارداتی است. در این میان وزارت صمت اعلام کرده است به‌زودی شاهد کاهش قیمت‌های کاذب در بازار خودرو خواهیم بود.
وزارت صمت در گزارشی ضمن برشمردن ۵ دلیلِ گرانی خودرو طی سالهای اخیر، اعلام کرد که با تدابیر همه‌جانبه وزارتخانه از جمله تسهیل واردات خودرو به‌زودی شاهد کاهش قیمت‌های کاذب در بازار خواهیم بود.
سخنگوی وزارت صمت گفت: به‌زودی ثبت سفارش خودرو‌ها آغاز شده و شاهد محقق شدن ورود خودرو‌های وارداتی به کشور خواهیم بود. شرکت‌هایی که در مرحله اول بررسی‌ها حائز صلاحیت بودند، در جلسه‌ای با معاونت حمل و نقل وزارت صمت متعهد شدند، به سرعت ثبت سفارش و سایر مراحل واردات خودرو را انجام دهند.
رئیس دفتر فرمانده کل قوا گفت: با اطلاعاتی که دارم در حوزه هوایی بزودی به وضعیتی خواهیم رسید که تمام تجهیزات مورد نیاز خود را نه تنها می‌توانیم تولید کنید بلکه قادریم به مرحله صادرات برسیم.
شهردار منطقه ۱۴ از شناسایی و احصای ظرفیت ۵۰۰ زمین بالای ۲ هزار مترمربع در این منطقه خبر داد و گفت: از این تعداد، مختصات ۱۰۰ زمین تبدیل به کتابچه شده و سرمایه گذاران می‌توانند از ظرفیت‌های آن

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ