بندر شمالی کیاشهر و بندر جنوبی خمیر طی مراسمی با حضور نوبخت خواهرخوانده شدند .
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس کل دادگستری هرمزگان از پهلوگیری یک کشتی حامل ۷۰ هزار تن گندم وارداتی در بندر شهید رجایی خبر داد.
پروژه عظیم بندر فاو به عنوان یک مسیر استراتژیک اتصال عراق به مدیترانه و اروپا، می تواند منجر به ارتقای جایگاه و موقعیت سیاسی و اقتصادی عراق در منطقه شود.
این گیاه که جزو سبزیجات دسته بندی می‌شود در قرن شانزدهم به انگلستان منتقل شد و برای اولین بار توسط یک پزشک انگلیسی به نام جان جرارد کشت داده شد و در واقع او اولین کسی بود که به این حقیقت دست یافت که گوجه فرنگی حاوی ماده سمی است، که بعد‌ها مشخص شد که این ماده نوعی سم به نام گلیکوآلکالوئید است و به همین علت جرارد در کتابی که منتشر کرد گوجه فرنگی را یک گیاه سمی اعلام نمود و در نتیجه انتشار این مطلب تا مدت‌ها در انگلستان و آمریکای شمالی خوردن آن به علت ناسالم بودن مرسوم نبود.
مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: یک فروند کشتی گندم به مجموع تناژ ۷۱ هزار و ۵۰۰ تن در اسکله ۱۴ بندر شهید رجایی پهلودهی و کار تخلیه آن آغاز شده است.
به گفته پلیس علاوه بر شناسایی چندین دستگاه خودرو لکسوس، جنسیس و…، یک قایق تفریحی لوکس هم بخشی از اموال این قاچاقچی بزرگ بود که در زمان دستگیری‌اش در یکی از بنادر شمالی کشور پهلو گرفته بود.
به گفته پلیس علاوه بر شناسایی چندین دستگاه خودرو لکسوس، جنسیس و…، یک قایق تفریحی لوکس هم بخشی از اموال این قاچاقچی بزرگ بود که در زمان دستگیری‌اش در یکی از بنادر شمالی کشور پهلو گرفته بود.
یک فروند زیردریایی اتمی آمریکا با هدف هشدار به کره شمالی در شهر بندری «بوسان» در کره جنوبی پهلو گرفته است.
اهواز - سخنگوی مرکز فوریت‌های پزشکی استان خوزستان از آتش‌سوزی یک مجتمع مسکونی در بندر ماهشهر و مصدوم شدن هشت نفر در این حادثه خبر داد.
مصطفی هاشمی طبا در پاسخ به این سوال که آقای جلیلی گفتند مذاکره هیچ فایده ای ندارد بنظر شما ممکن هست؟، گفت: خب جای مذاکره چه می‌خواهند بگذارند؟ باید یک الگویی باشد. مثلا کره شمالی باشیم؟ کره شمالی مصرف زیادی ندارد اما ما در داخل همه چیز را رها کردیم و بی وقفه اقلام خوراکی و قیمت ها بالا میرود. برای سال ۱۴۰۲ تورم پنجاه درصدی پیش بینی شده است آیا باید دست روی دست بگذاریم؟
مدیرعامل خلیج فارس بندر ماهشهر نسبت به فشردگی رقابت‌های لیگ یک و همچنین عملکرد داوران در این مسابقات انتقاد کرد.
عضو مجمع نمایندگان استان گیلان در مجلس شورای اسلامی گفت: بنادر شمالی ایران باید به عنوان یک بازار جدید مورد توجه جدی واقع شود.
یک منبع در وزارت حمل و نقل عراق از تحرک رسمی بغداد برای بین المللی کردن پرونده تعرض به بندر فاو از سوی کویت خبر داد.
یک منبع در وزارت حمل و نقل عراق از تحرک رسمی بغداد برای بین المللی کردن پرونده تعرض به بندر فاو از سوی کویت خبر داد.
سخنگوی نیروهای مسلح یمن از انجام عملیات هشدار به یک نفتکش متخلف در بندر الضبه در حضرموت یمن خبر داد.
سخنگوی نیروهای مسلح یمن از انجام عملیات هشدار به یک نفتکش متخلف در بندر الضبه در حضرموت یمن خبر داد.
منابع رسانه ای و محلی از حمله پهپادی به محوطه بندر نفتی الضبه در استان حضرموت در شرق یمن همزمان با نزدیک شدن یک نفتکش به این بندر خبر دادند.
منابع رسانه ای و محلی از حمله با دست کم سه پهپاد به محوطه بندر نفتی الضبه در استان حضرموت در شرق یمن همزمان با نزدیک شدن یک نفتکش به این بندر خبر دادند.
انزلی- معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه یک میلیون تن سیلو در کشور در حال ساخت است، گفت: ترانزیت در بنادر شمالی ۱۷۷ درصد رشد داشته است.
عضو هیئت عامل سازمان بنادر و دریانوردی کشور با اشاره اینکه در کنار لایروبی بنادر شمال کشور، عملیات لایروبی کانال آشوراده را با تأکید رئیس جمهور به عنوان یک پروژه ملی در استان گلستان در دستور کار داریم، خاطر نشان کرد: این پروژه با پیشرفت خوبی در حال انجام است و تا سال ۱۴۰۲ به اتمام می رسد.
مدیرکل بنادر خوزستان با اشاره به ورود یک فروند کشتی ۱۰۰ هزار تنی حامل گندم به بندر امام، میزان گندم‌های وارداتی به این بندر از ابتدای سال تا کنون را بیش از ۱.۷ میلیون تن عنوان کرد.
یک کشتی جنگی متعلق به نیروی دریایی ارتش ترکیه امروز شنبه در بندر حیفا پهلو گرفت.
عملیات تخلیه محموله‌های یک فروند کشتی اقیانوس‌پیمای حامل ۶۷ هزار تن شکر خام که در بندر شهید رجایی استان هرمزگان پهلو گرفته بود، آغاز شد.
از ابتدای سال جاری تا ۱۵ مرداد، روزانه یک فروند کشتی حامل کالای اساسی وارد بنادر جنوب و شمال کشور شده است.
ملوان بندر انزلی با این پیروزی، امتیازات خود را به عدد 71 رساند و به قهرمانی مسابقات دست یافت. مس کرمان هم با 70 امتیاز در جایگاه دوم جای گرفت

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ