وزیر امور خارجه جایگاه پرتغال را به عنوان یکی از کشورهای حوزه جنوب اروپا (ایبریا) مهم دانسته و تأکید کرد: هیچ مانع و یا محدودیتی برای گسترش روابط با پرتغال نداریم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار قائم مقام وزیر امور خارجه صربستان تاکید کرد ایران هیچ محدودیتی برای توسعه‌ی روابط با این کشور قائل نیست.
کرج- وزیر نیرو گفت: در استان البرز و شهرستان کرج از حیث منابع آبی محدودیت نداریم.
وزیرامورخارجه کشورمان با اشاره به تاریخ غنی و ممتاز همکاریهای مشترک و دوستانه ایران و هند تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران هیچ محدودیتی برای گسترش مناسبات با هند ندارد.
مدیرعامل بنیاد برکت گفت: اولین رویداد برکت دیدار با هدف تولید انبوه پوشاک ایرانی -اسلامی و تکمیل زنجیره ارزش پوشاک از امروز به مدت سه روز با همت بنیاد برکت برگزار می‌شود.
شیخ عبدالله بن زاید آل نهیان وزیر خارجه امارات نیز ضمن ابراز خرسندی از این دیدار، بر آمادگی وزارت خارجه کشورش برای کمک به پیشبرد روابط دوجانبه و تحقق نیات خوب رهبران دو کشور تاکید کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار با وزیر خارجه امارات گفت: ایران محدودیتی برای گسترش روابط با امارات قائل نیست و در این راستا زمینه سازی برای برگزاری کمیسیون مشترک دو کشور را خواستار شد.
وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار با نخست وزیر کویت گفت: ایران هیچ محدودیتی در گسترش روابط با کویت در زمینه‌های مورد علاقه دو کشور ندارد.
وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار قائم مقام وزارت امورخارجه پاکستان با اشاره به جایگاه ویژه این کشور در سیاست خارجی ایران گفت: ایران هیچ محدودیتی در توسعه مناسبات با پاکستان ندارد.
بررسی‌های وب‌سایت معتبر «سرف‌شارک» تایید می‌کند که در سال گذشته میلادی، ایران با ۱۱ مورد محدودیت اینترنتی جدید، رتبه دوم جهان از نظر بیشترین تعداد این محدودیت‌ها را به‌خود اختصاص داد. ایران در سال ۲۰۲۲، محدودیت واتس‌آپ و اینستاگرام به‌مدت ۲۴۲۴ ساعت، محدودیت اسکایپ به‌مدت ۲۳۵۳ ساعت، قطع اینترنت در کردستان به‌مدت ۳۳۶ ساعت و قطع اینترنت سراسری به‌مدت ۳۳۰ ساعت را تجربه کرده است. با این حال آیا می‌توان امیدوار بود که اختلال اینترنتی و فیلترینگ گسترده، در آینده نزدیک از بین برود؟
سرپرست دفتر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی اعلام کرد: عرضه مرغ منجمد ادامه دارد و هیچ محدودیتی از نظر تامین این کالای اساسی وجود ندارد.
مدیرکل دفتر بازرگانی کالاهای کشاورزی گفت: برای واردات شکر محدودیتی وجود ندارد.
خطیب جمعه قم با بیان اینکه حجاب نمادی از زیست ایمانی و هویت ایرانی و انقلابی است، گفت: حجاب محدودیتی کوچک برای آزادی های بزرگ است و زنان، این را در انقلاب اسلامی فهمیدند.
نایب رئیس اتحادیه باغداران تهران گفت: با توجه به ذخایر مناسب، محدودیتی در عرضه سیب و پرتقال تا پایان خرداد وجود ندارد.
شمخانی در دیدار با محمد بن عبدالعزیز الخلیفی وزیر مشاور در امور خارجی قطر گفت: هیچ محدودیتی برای تقویت و گسترش مناسبات با همسایگان قائل نیستیم.
شمخانی: برخی کشور‌های فرامنطقه‌ای با سوء استفاده از رخداد‌های مشکوک بدنبال ایجاد سوءتفاهم در روابط میان ایران و قطر هستند که لازم است دو کشور با هوشیاری کامل با این روند مقابله کنند.
رئیس جهاد کشاورزی استان تهران گفت: توزیع سیب و پرتقال بدون محدودیت با قیمت مصوب تا پایان فروردین انجام می‌شود و محدودیتی در این خصوص نداریم.
وزیر نفت گفت: هیچ‌گونه محدودیتی در کارت‌های جایگاه‌داران اعمال نشده، اما از مردم می‌خواهیم از کارت سوخت شخصی استفاده می‌کنند.
وزیر نفت گفت: هیچ‌گونه محدودیتی در کارت‌های جایگاه‌داران اعمال نشده، اما از مردم می‌خواهیم از کارت سوخت شخصی استفاده می‌کنند.
هالر به بازگشت به میادین تنها شش ماه پس از تشخیص ابتلایش یه سرطان فکر می کند.
وزاری امور خارجه کشورمان در گفگو با وزیرامور خارجه لوکزامبورگ تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران هیچ محدودیتی برای توسعه همکاری‌ها با لوکزامبورگ قائل نیست.
رئیس مرکز مطالعات استراتژیک ریاست جمهوری گفت: اراده ایران و تاجیکستان برای ارتقای سطح روابط عاملی مهم برای گسترش تعاملات دو کشور است. ایران برای توسعه روابط با تاجیکستان هیچ محدودیتی ندارد.
وزیر امور خارجه کشورمان ظهر امروز میزبان «السید بدر البوسعیدی» وزیر امور خارجه سلطنت عمان بود.
وزیر امور خارجه ضمن تقدیر از مواضع مثبت و سازنده دولت و ملت تونس در حمایت از مردم فلسطین، گفت: هیچ محدودیتی در توسعه روابط جمهوری اسلامی ایران و تونس وجود ندارد.
رئیس ستادکل نیروهای مسلح گفت: با رفع تحریم‌های تسلیحاتی سازمان ملل دیگر محدودیتی برای گسترش همکاری نظامی ایران وجود ندارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ