کسب سهمیه لیگ قهرمانان فصل بعد باعث شد تا برنامه‌های میلان برای فصل نقل و انتقالات به جریان بیفتند و اولین خرید این تیم، هافبک آینتراخت فرانکفورت است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هری کین در اولین بازی فصل بوندسلیگا و اولین بازی‌ای که برای بایرن مونیخ فیکس به میدان رفته بود پاس گل اول تیمش را به لروی سانه داد.
مطابق انتظار جدیدترین خرید سپاهان برای تقویت بخش میانی این تیم آمده است.
تیم فوتبال الاتفاق که هدایت آن برعهده استیون جرارد است، مدافع سویا را جذب خواهد کرد.
گفته می‌شود مدیر برنامه‌های یاسین سلمانی از مدیران باشگاه استقلال خواسته پیش‌پرداخت عقد قرارداد را آماده کنند.
شهاب زاهدی در نخستین تمرین فصل پرسپولیس شرکت کرد.
یک کنش اینستاگرامی باعث شده تا بازیکن برزیلی به عنوان خرید اول خارجی سپاهان در این تابستان مطرح شود.
روبن لوفتوس چیک، بازیکن فصل گذشته چلسی، به میلان پیوست.
باشگاه ذوب‌آهن رسما با بازیکن گلزن فصل گذشته هوادار تهران قرارداد بست.
باشگاه آرسنال دقایقی پیش به صورت رسمی خرید کای هاوترز را اعلام کرد.
اولین خرید نکونام در استقلال؛ یک پرسپولیسی!
سرمربی تیم فوتبال استقلال اولین بمب نقل و انتقالاتی خود را در خط دروازه در نظر گرفت.
عارف آقاسی مدافع فصل گذشته فولاد در آستانه امضای قرارداد با تراکتور قرار دارد.
باشگاه سپاهان اصفهان با انتشار کلیپی خبر از پیوستن رضا شکاری داد.
در حالی که به روزهای پایانی اولین ماه سال جدید نزدیک می شویم، پاسکاری عجیب میان شورای رقابت و وزارت صمت مبنی بر اعلام قیمت های جدید خودرو، بسیاری از مردم و متقاضیان خرید خودرو را دچار سردرگمی کرده است.
مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت امور اقتصادی و دارایی در پاسخ به گزارش روزنامه «دنیای‌اقتصاد» با تیتر «شوک زنجیره‌‌‌ای به تولید» توضیح داده است: «پدیده‌های اقتصادی هیچ‌گاه با تغییرات یک‌ماهه قابل تحلیل نیستند و اساسا نمی‌توان شاخص خرید مدیران برای یک‌ماه سال را مبنایی برای تحلیل رکود یا رونق اقتصادی دانست. پدیده‌های اقتصادی در صورتی قابل تحلیل هستند که دامنه‌دار و مستمر باشند؛ بنابراین برای قضاوت در این باره بسیار زود است. به نظر می‌رسد برخی رسانه‌‌‌ها در تحلیل خود درباره آغاز رکود اقتصادی براساس گزارش مورد استناد، شتاب‌زده عمل کرده‌اند؛ چرا که بررسی سال‌های اخیر نشان می‌دهد این افت‌وخیزها در شاخص خرید در ماه‌های مختلف امری متداول بوده است. این شاخص به معنای کاهش تولیدات صنعتی نیست، بلکه میزان خرید مواد اولیه و کالاهای واسطه‌ای توسط بنگاه‌ها را نشان می‌دهد. همان‌طور که در گزارش هم اشاره شده است و بررسی‌های میدانی هم نشان می‌دهد، دلیل اصلی کاهش شاخص مدیران خرید محدودیت به وجود آمده در این ماه برای عرضه گاز به صنایع بوده است.
جورجینیو که در روز آخر نقل و انتقالات از چلسی به آرسنال پیوست و خبرساز شد در جریان دیدار آرسنال و اورتون به عنوان بازیکن تعویضی به میدان رفت تا اولین بازی‌اش برای توپچی‌ها را انجام بدهد.
مدافع چپ جوان پرسپولیس با توجه به صحبت میان دو باشگاه، به صورت قرضی از جمع سرخپوشان جدا شد و راهی نفت مسجدسلیمان شد.
امروز مطالبی همچون قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار، فردا دوشنبه ۲۶ دی ماه بورس باز است؟، پیش بینی بورس فردا | این نماد‌ها با تقاضا همراه هستند، پیش بینی قیمت بیت کوین و طلا در روز‌های آتی،  خبر‌های مهم برای نماد‌های دارویی، خبری خوب برای متقاضیان خرید دنا در بورس کالا،  خریداران ربع سکه چقدر سود کردند؟، مجمع خزامیا ۱۴۰۱ | چه میزان افزایش سرمایه تصویب شد؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
نشریه اکیپ امروز از توافق اولیه بارسلونا و اتلتیکو برای کاهش بند خرید دائمی آنتوان گریزمان خبر داد. توافقی که کمک خواهد کرد از بازی های بعد، گریزمان در ترکیب ثابت اتلتیکو به میدان برود.
میشل پین در مورد خرید اسب توسط سردار آزمون و میزان سرمایه گذاری اش هم اشاره کرد و گفته است که او اولین خرید خود را در مسابقات استرالیایی در سال ۲۰۲۰ انجام داد. او زمانی که به نمایشگاه Inglis Easter Yearling Sales ۲۰۲۰ رفته بود یک کلت فرانکل به قیمت ۵۰۰ هزار دلار خریداری کرد. او همچنین یک اسب ۷۰ هزار دلاری از پالنتینو به نام اوبیتسا خریداری کرد که او هنوز مسابقه‌ای نداده است.
میشل پین در مورد خرید اسب توسط سردار آزمون و میزان سرمایه گذاری اش هم اشاره کرد و گفته است که او اولین خرید خود را در مسابقات استرالیایی در سال ۲۰۲۰ انجام داد. او زمانی که به نمایشگاه Inglis Easter Yearling Sales ۲۰۲۰ رفته بود یک کلت فرانکل به قیمت ۵۰۰ هزار دلار خریداری کرد. او همچنین یک اسب ۷۰ هزار دلاری از پالنتینو به نام اوبیتسا خریداری کرد که او هنوز مسابقه‌ای نداده است.
بایرن مونیخ مجوز بازی ماتیس تل، خرید جدید فرانسوی‌اش، را از یوفا دریافت کرد و این ستاره 17ساله می‌تواند در اولین بازی باواریایی‌ها در بوندس‌لیگا به میدان برود.
رگبار، رعد و برق و وزش باد شدید در بیش از ۱۰ استان کشور
میلاد زکی‌پور که در ابتدای نقل‌وانتقالات مورد نظر پرسپولیس بود، دو ساله به سپاهان پیوست

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ