کامران قاسمپور بدون اینکه در مسابقات انتخابی شرکت کند، حالا صاحب دوبنده تیم ملی در جهانی 2023 خواهد بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه گفت: علاقمندان به تمدید گذرنامه که کمتر از ۲ سال از اعتبار گذرنامه شان گذشته است می توانند از امروز در سراسر کشور به دفاتر اداره گذرنامه مراجعه کنند.
رونالد آرائوخو، مدافع بارسلونا خوش شانس بود که در نیمه اول بازی با ختافه اخراج نشد.
شیرینی فرانسه در سال ۱۳۴۴ توسط یک فرانسوی به نام ژیلبرت بارو تاسیس شد. بنای این کافه، قدمتی بیش از پنجاه سال دارد. این بنا دارای شاخصه‌های متداول دوره آرت‌دکو است.
مدافع ۱۹۴ سانتی متری استقلال خوزستان بعد از چندین سال دوباره شاگرد سیروس پورموسوی شده است تا بدین ترتیب برای تیم استانش توپ بزند.
تیم ملی والیبال زیر 16 سال پسر ایران با شکست پاکستان عنوان قهرمانی رقابت‌های آسیای مرکزی را به دست آورد.
تیم ملی والیبال زیر 16 سال پسر ایران با شکست میزبان در آخرین مسابقه خود برای قهرمانی در رقابت‌های آسیای مرکزی به میدان می‌رود.
رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور از جذب نیروی انسانی متخصص مطابق با بودجه در سال جاری خبر داد.
ژوزه مورایس در اولین سال حضور در ایران، برای آخرین مرتبه تیمش را برای کسب یک پیروزی دیگر به میدان خواهد فرستاد.
اولین جلسه علنی مجلس شورای اسلامی در سال ۱۴۰۲ صبح سه شنبه ( ۱۵ فروردین) به ریاست محمدباقر قالیباف برگزار شد.
صبح امروز (سه شنبه- ۱۵ فروردین) اولین جلسه علنی مجلس شورای اسلامی در سال ۱۴۰۲ نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز خود به بررسی گزارش کمیسیون آموزش و تحقیقات در مورد بررسی علل و عوامل تاخیر در پرداخت حقوق اسفندماه ۱۴۰۱ فرهنگیان می پردازند.
رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ‌ از ورود قطعی وی ای آر به لیگ برتر خبر داد.
جاده شمیران، تا اواخر دوره قاجار و اوایل پهلوی جاده‌ای خاکی و البته مستقیم بود که دارالخلافه را به آبادی‌های خوش آب و هوای شمیران وصل می‌کرد؛ بنابراین در ساخت این جاده، رد پای شاهان و شاهزادگان بیشتر از هرکسی نمود دارد.
سنگربان رئال مادرید خوش شانس بود که هم‌تیمی‌هایش مانع از شکست رئال روی اشتباه او شدند.
هافبک جنگنده گل‌گهر یکبار دیگر با مصدومیتی مواجه شد که خوش شانس است که بیش از چند هفته او را از فوتبال دور نمی‌کند.
شکیرا، همسر سابق جرارد پیکه در آستانه یک محکومیت سنگین مالیاتی قرار گرفته است.
نکته جالب اینکه چند روز دیگر، مدت زمان دوری کریمی از تیم ملی دقیقا ۲ سال خواهد شد.
جهش طلا از پایین‌ترین سطح دو سال اخیر و به دنبال آن افزایش حدود سه درصدی در روز جمعه، شتاب صعودی قوی را در میان تحلیلگران وال‌استریت ایجاد کرده است. با این حال، برخی همچنین اعتقاد دارند که این فلز گرانبها هنوز باید برای معکوس‌کردن روند نزولی چند ماهه خود کار انجام دهد.
در سال گذشته خانوارهای بدمصرف که حدود ۷ درصد کل خانوارهای تحت پوشش صنعت آب و فاضلاب کشور را تشکیل داده‌اند، معادل ۶۰ درصد خانوارهای در سطح الگو که ۵۴ درصد خانوارهای کشور را تشکیل می‌دهند.
در سال گذشته خانوارهای بدمصرف که حدود ۷ درصد کل خانوارهای تحت پوشش صنعت آب و فاضلاب کشور را تشکیل داده‌اند، معادل ۶۰ درصد خانوارهای در سطح الگو که ۵۴ درصد خانوارهای کشور را تشکیل می‌دهند.
ایذه- فرنگی کاران ایذه‌ای در رقابت‌های کشتی فرنگی زیر ۲۳ سال قهرمانی جهان با کسب دو مدال طلا خوش درخشیدند.
رمکو پاسفیر، دروازه بان 38 ساله آژاکس، در دو بازی اول ملی خود برای تیم ملی هلند خوش درخشید و حالا شانس بالایی برای رفتن به جام جهانی دارد.
رمکو پاسفیر، دروازه بان 38 ساله آژاکس، در دو بازی اول ملی خود برای تیم ملی هلند خوش درخشید و حالا شانس بالایی برای رفتن به جام جهانی دارد.
کرونا در حالی در سال جدید قربانی می‌گیرد که یکی از بحران‌های همچنان برقرار، بحران اظهارنظر است. در واقع در وقت بحران، این فرهنگ هنوز وجود ندارد و زمینه‌های قانونی نیز تعریف نشده که فقط اشخاص مسئول و متخصص اظهارنظر تخصصی کرده و خود را مرجع معرفی کنند.
کرونا در حالی در سال جدید قربانی می‌گیرد و یکی از بحران‌های همچنان برقرار، بحران اظهارنظر است. در واقع در وقت بحران، این فرهنگ هنوز وجود ندارد و زمینه‌های قانونی نیز تعریف نشده که فقط اشخاص مسئول و متخصص اظهارنظر تخصصی نمایند و خود را مرجع معرفی کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ