به نظر می‌رسد که بایرن مونیخ خودش را برای دوران جدید پس از جدایی اولیور کان آماده می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کوچ دسته جمعی ستاره‌های فوتسال به سمت فوتبال، خبر از روزهای نه چندان درخشان برای آینده فوتسال زنان می‌دهد.
سومین اردوی آماده‌سازی تیم ملی زنان در انزلی برگزار می‌شود.
یکی از مربیان مشهور بوندس‌لیگا می‌گوید ستاره‌ای که شروع‌کننده موج انتقال‌ها به فوتبال عربستان بوده کریم بنزما است و نه کریستیانو رونالدو.
شماره پیراهن بازیکنان پرسپولیس با تغییراتی همراه شده است و نکته جالب در اختیار گرفتن برخی شماره‌های خاص توسط بازیکنان جدید است.
یکی از این رویدادهای بزرگ کیهانی، ابرنواختر است. انفجاری ستاره‌ای که نه تنها قدرتمند است، بلکه بسیار درخشان و کاملاً تماشایی است.
تمرین عصر یکشنبه تیم ملی در هوای نه چندان مناسب زمین تمرینی بنیادکار در تاشکند برگزار شد.
قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر نه تنها برای طرفداران روی سکو بلکه برای ستاره‌های سابق این تیم نیز اهمیت ویژه دارد و آنها بازیهای تیم محبوبشان را از راه دور دنبال می‌کنند.
بر اساس فهرست منتشر شده از طرف CIES ارلینگ هالند در کنار وینیسیوس جونیور به عنوان باارزش‌ترین فوتبالیست‌های حال حاضر دنیا انتخاب شدند.
یکی از ستاره‌های سابق آرسنال به نیمار توصیه کرد اگر قصد ادامه فوتبالش در انگلیس را دارد به جای پاسخ مثبت به پیشنهادهای نیوکسل و چلسی، پیراهن آرسنال را به تن کند.
شرایط مالی نه چندان خوب بارسلونا باعث شده که مدیران این باشگاه چاره جز فروش ستاره‌ها نداشته باشند.
اولین تمرین تیم ملی در سال ۱۴۰۲، سوژه‌های استثنایی برای عکاسان حاضر در کمپ داشت.
با پیوستن پنج لژیونر، ترکیب تیم ملی فوتبال ایران برای دیدار با روسیه تکمیل شد.
پابلو سارابیا، ستاره سابق پاری‌ سن ژرمن، با انتقاد از شرایط فعلی این تیم می‌گوید حضور لیونل مسی، کیلیان امباپه و نیمار باعث شده پی‌اس‌جی تیمی متشکل از تک‌ ستاره‌ها باشد و نه تیمی متحد و واقعی.
البته داستان مخالفت‌های جلیلی و تیم همراه او با برجام نه جدید است و نه غیرمنتظره. جلیلی در تمامی روز‌های بعد از امضای برجام و در تمامی مراحل مذاکرات وین برای احیای توافق، در بیش از دو سال گذشته، همواره مخالف بوده است
سرمربی تیم تنیس روی میز نفت که با در اختیار داشتن بازیکنان شاخص این رشته تیمش را به عنوان قهرمانی لیگ برتر رساند، می‌گوید حضور این بازیکنان مشکلاتی برای تیم ایجاد کرد!
سرمربی تیم تنیس روی میز نفت که با در اختیار داشتن بازیکنان شاخص این رشته تیمش را به عنوان قهرمانی لیگ برتر رساند، می‌گوید حضور این بازیکنان مشکلاتی برای تیم ایجاد کرد!
جهان مسی، نه شصت سال و هفتاد سال که سده‌ها با جهان پله و حتی جهان مارادونا فاصله می‌گیرد؛ و آیا این جهان‌های متفاوت را می‌توان یکی پنداشت و ستاره‌های آن‌ها را در یک ترازو گذاشت؟
دو بازیکن اسطوره‌ای فوتبال انگلیس، به بحث و جدل در خصوص صحنه جنجالی نیمه اول پرداختند؛ یکی اعتقاد به پنالتی داشت اما دیگری نه.
پادکست ورزش سه در این قسمت گفتگوی ویژه‌ای با پژمان راهبر با محوریت تیم ملی آلمان ترتیب داده است.
ریچارلیسون، مهاجم تاتنهام، از عملکرد نیمار در ترکیب تیم ملی برزیل و پاری سن ژرمن تمجید کرد.
به نظر می‌رسد که شایعات مطرح شده درباره رابطه نه چندان خوب ستاره‌های پاری سن ژرمن خیلی هم بی‌مورد نیست.
با اعلام دبیرکل فدراسیون فوتبال تیم ملی آخرین اردوی خود را در تهران برگزار می‌کند.
زلاتان ایبراهیموویچ بار دیگر طرفداران و به طور کلی اهالی دنیای فوتبال را غافلگیر کرد، اما این بار نه با اظهارات سرشار از اعتماد به نفسش بلکه با ایفای نقش در یک فیلم سینمایی جدید.
پل پوگبا گرفتار مهلکه ای از اتهامات مربوط به باج خواهی، جادوگری و مردان مسلح شده و پلیس فرانسه در حال تحقیق است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ