اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در رونمایی از یک بازیکن سرشناس اقدام عجیبی از سوی تیم جدیدش صورت گرفت
ستاره تهاجمی تیم ملی ایران دو روز پیش سی ساله شد و این در حالی است که او طی مدت حضورش در فوتبال اروپا به بازیکنی سرشناس تبدیل شده است.
خط‌خوردن دو بازیکن سرشناس تیم ملی والیبال
مهاجم تیم ملی فوتبال ایرا در تیررس خرید یک باشگاه ایتالیایی دیگر قرار گرفته، اما مشخص نیست تیم پرتغالی برای صدور رضایت نامه این بازیکن با مشتری جدید توافق کند یا خیر.
رسانه های ایتالیا از توافق شخصی میان راجر ایبانز با الاهلی خبر می دهند.
خدمت بازیکن سرشناس تیم ملی به گورخرها!
«علی عدنان» مدافع سرشناس عراق به تیم مس رفسنجان پیوست.
سرمربی تیم ملی والیبال جوانان ایران، 12 بازیکن نهایی برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان 2023 را معرفی کرد.
تیم فوتبال تراکتور بعد از گرد و خاک ابتدایی که در بازار نقل و انتقالات به پا کرد حالا قصد دارد به چهار بازیکن سرشناس دیگر قرارداد امضا کند.
رسانه سعودی اسپورت نوشت که النصر قصد ندارد برای فصل جدید، بازیکن آسیایی جذب کند.
سرمربی تیم ملی قطر برای حضور در مسابقات کونکاکاف نام ۷ بازیکن سرشناس خود را خط زده است.
فرناندو هرناندز داور مکزیکی به دلیل رفتار خشونت آمیز و زانو زدن به کشاله ران یک بازیکن ۱۲ بازی محروم شد. بازیکنان تیم لئون پس از اینکه حریف گل تساوی بحث‌برانگیز را به ثمر رساند از داور تقاضای بررسی VAR کرده بودند، اما هرناندز که هم تیمی لوکاس رومرو را جریمه کرده بود، با زانوی خود به کشاله ران هافبک تیم لئون کوبید و او را نقش بر زمین کرد. در دقیقه ۶۳ بازی، کلاب آمریکا یک گل مشکوک به خطای هند به ثمر رساند. بازیکنان لئون به فرناندو هرناندز، داور سرشناس مسابقه معترض شدند. لوکاس رومرو، بازیکن شماره ۲۹ لئون به هرناندس چسبید تا اعتراض کند اما این داور حین دادن کارت زرد به دیگر بازیکن معترض در اقدامی باورنکردنی با زانو به نقطه حساس لوکاس کوبید و او را نقش زمین کرد!
علی قلی زاده وینگر تیم ملی فوتبال ایران منیسک خود را تحت عمل جراحی قرار داد. این بازیکن بیش از یک ماه از میادین دور خواهد بود.
یک بازیکن سرشناس دیگر به عنوان یار قرضی، پیکان را در جام باشگاه‌های جهان همراهی می‌کند.
کی‌روش با عدم دعوت از چهار بازیکن اصلی اردوهای تیم ملی به تمرین امروز صبح در کمپ ، زمزمه حذف سرلک و نورافکن از لیست نهایی اش برای جام جهانی قطر را قوت بخشید. لغو نشست خبری مرد پرتغالی ابهام را بیشتر کرده اما لیست آخر تقریبا مشخص شده است
کی‌روش با عدم دعوت از چهار بازیکن اصلی اردوهای تیم ملی به تمرین امروز صبح در کمپ ، زمزمه حذف سرلک و نورافکن از لیست نهایی اش برای جام جهانی قطر را قوت بخشید. لغو نشست خبری مرد پرتغالی ابهام را بیشتر کرده اما لیست آخر تقریبا مشخص شده است
چهار بازیکن سرشناس لیگ‌برتری در فاصله یک روز مانده تا سفر تیم ملی به جام جهانی در تمرین حضور ندارند.
ژاردیم هموطن سرشناس کی‌روش با بازی دادن امشب نوراللهی پیام واضحی به تهران ارسال کرد که هافبک ایران می‌تواند در جام‌جهانی عصای دست تیم ملی باشد. این حضور برای باشگاه شباب الاهلی هم همراه با یود نقدی و همچنین احتمال ترانسفر این بازیکن همراه است.
چند بازیکن سرشناس حاضر در لیگ برتر فوتبال ایران جایی در فهرست سرمربی تیم ملی برای برپایی اردوی مینی‌کمپ در تهران ندارند.
دیدیه دشان اسامی 23 بازیکن را برای دو بازی پیش روی تیم ملی فرانسه اعلام کرد. فهرستی که در آن کریم بنزما غایب است و چند بازیکن سرشناس نیز بار دیگر شانس پوشیدن پیراهن فرانسه را پیدا کرده اند.
تیم جوانان به منظور حضور در بازی های مقدماتی جام ملت ها بامداد فردا عازم مشهد است و از آنجا راهی بیشکک می شود.
عباس شیراوژن، سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا به مانند همیشه، در چند توییت به شرح مصوبات و تصمیمات امروز ستاد ملی پرداخت؛ تصمیماتی که از جمله آن‌ها الزام به استفاده از ماسک در قطار، هواپیما، اتوبوس و همچنین اماکن زیارتی و هیات‌های مذهبی است؛ اما شامل یک سوال مهم این روز‌های مردم نمی‌شود.
تیم سرشناس آلمانی برای جذب دی لیخت ۸۰ میلیون یورو پرداخت کرد تا این بازیکن گران‌ترین مدافع تاریخ این باشگاه لقب گیرد.
شنیده می‌شود بازیکن مذکور استقلال از حالا به اطرافیانش گفته است که راهی تیم رقیب یعنی پرسپولیس خواهد شد!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ