اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مهاجم با تجربه فوتبال ایران بازهم از فهرست تیم ملی جا ماند.
سردار آزمون مهاجم تیم ملی فوتبال ایران ماجرای درخواست اتاق خصوصی برای حضور در اردوی تیم ملی را رد کرد.
اللهیار صیادمنش مهاجم ۲۱ ساله تیم ملی ایران و باشگاه هال سیتی انگلیس پس از پشت سر گذاشتن دو مصدومیت سنگین و طولانی مدت در این فصل، در هفته‌های گذشته برای سیتی به میدان رفت.
مهاجم ایرانی تیم فوتبال هال‌سیتی انگلیس پس از پشت سر گذاشتن دو آسیب دیدگی طولانی‌مدت، گفت: آماده دعوت به تیم ملی هستم و می‌توانم در دو یا سه جام جهانی برای ایران بازی کنم.
مهاجم اسبق تیم ملی که سابقه حضور در جام جهانی 2006 آلمان را نیز در کارنامه دارد، ابراز امیدواری کرد برای نیمکت ایران بهترین تصمیم اتخاذ شود.
مهاجم تیم ملی فوتبال ایران ضمن حضور در میان بهترین گلزنان در صدرجدول مهاجمانی است که بیشترین شانس را مقابل دروازه ایجاد کرده اند.
مهاجم تیم ملی ایران می‌گوید بازیکنان تیم‌ملی بازی‌های ولز را دیده‌اند و انتظار یک بازی خوب را مقابل آن‌ها دارند.
مهاجم تیم ملی فوتبال ایران گفت: جام جهانی برای ما از بازی با ولز شروع می‌شود.
مهدی طارمی مهاجم تیم ملی ایران بعد از گلزنی مقابل انگلیس در جام جهانی ۲۰۲۲، به یکی از سوژه‌های نقل و انتقالاتی فوتبال اروپا تبدیل شده است و احتمال دارد به زودی به یک باشگاه بزرگ برود.
مهاجم تیم ملی فوتبال ایران گفت: تجربه زیادی در جام جهانی دارم.
مهاجم تیم ملی فوتبال ایران گفت: همه چیزم را می‌دهم تا طرفداران تیم را خوشحال کنم. حضور در جام جهانی افتخاری برای خودم و کشورم است. قول می‌دهم بهترین فوتبالم را در جام جهانی بازی کنم.
مهاجم تیم ملی فوتبال ایران گفت: همه چیزم را می‌دهم تا طرفداران تیم را خوشحال کنم. حضور در جام جهانی افتخاری برای خودم و کشورم است. قول می‌دهم بهترین فوتبالم را در جام جهانی بازی کنم.
یک رسانه روسی جام جهانی قطر را فرصت خوبی برای مهاجم تیم ملی ایران و بازگشت به اوج دانست.
بعد از پایان حسرت‌بار جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه برای تیم ملی ایران و مهدی طارمی، این مهاجم حالا با انگیزه بیشتر و در شرایطی ایده‌آل فرصت جبران اتفاقات گذشته را دارد.
تیم فوتبال بایرلورکوزن در حالی موفق به کسب پیروزی در بودنسلیگا شد که مهاجم ایرانی اش را در اختیار نداشت.
تیم ملی ایران احتمالاً با ترکیب ۱-۴-۱-۴ به میدان می‌رود که در این صورت، سردار آزمون در پست مهاجم به میدان می‌رود و مهدی طارمی وینگر چپ خواهد بود.
آخرین وضعیت آسیب دیدگی و روند درمانی سردار آزمون مهاجم تیم ملی ایران تشریح شد.
مدیر برنامه سردار آزمون آخرین وضعیت مصدومیت مهاجم تیم ملی ایران و احتمال غیبتش در جام جهانی قطر را اعلام کرد.
یکی از رسانه‌های قبرسی اعلام کرد باشگاه اومونیا با حضور کریم انصاریفرد مهاجم ایرانی این تیم در جام جهانی، ۱۵۰ هزار یورو دریافت می‌کند.
اللهیار صیادمنش غایب بزرگ تیم ملی در جام جهانی قطر خواهد بود و اگر نام مهدی طارمی و سردار آزمون را در فهرست نهایی تیم ملی لحاظ کنیم، حالا برای ۳ جای خالی در فهرست مهاجمان تیم ملی ایران، رقابت جذابی در ماه‌های منتهی به جام جهانی شکل خواهد گرفت.
مهاجم ایرانی هال‌سیتی به دلیل مصدومیت از ناحیه همسترینگ جام جهانی را از دست می‌دهد.
اللهیار صیادمنش مهاجم ایرانی تیم هال سیتی همسترینگش را در لندن جراحی کرده است و به احتمال زیاد مسابقات جام جهانی قطر را از دست می‌دهد.
حضور مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ در هاله ای از ابهام قرار گرفت.
در خرداد ماه سال جاری عرضه محصولات بنزینی و دیزلی شرکت نفت ایرانول در بازارهای داخلی ۲۰درصد افزایش یافت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ