رضا اطری با برتری مقتدرانه در فینال وزن 61 کیلوگرم، به مقام قهرمانی جام تختی دست یافت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نکته جالب اینجاست که در سوالی که از هوش مصنوعی پرسیده شد اشاره‌ای به برترین بدنسازان مرد نشده بود اما چت جی پی تی که این فهرست را عمدتا بر اساس برندگان مسترالمپیا ارائه کرده، تصمیم گرفت که زنان برنده میس المپیا را کنار بگذارد و بنابراین اثری از آیریس کایل (با ۱۰ عنوان میس المپیا)، لندا موری (با ۸ عنوان میس المپیا) یا کوری اورسون (با ۶ میس المپیا) دیده نمی‌شود.
انتخاب دستگاه‌ها به جای افراد اشتباه است. این امر باعث می‌شود که جهان از دستاورد‌های واقعی اقتصادی و بشردوستانه که به مردم اجازه می‌دهد به جایی که نیاز دارند بروند محروم شود و به جای آن تلاش برای اختراع ماشین‌هایی که می‌توانند جایگزین انسان‌ها شوند به امری متداول تبدیل شود. این محدودیت‌های برای عبور از مرز‌های ملی برای مهاجران اقتصادی وضعیت همگان به ویژه فقرای جهان را بدتر می‌سازد.
تیم های کشتی آزاد بانک شهر ایران و روسیه امروز در فینال جام باشگاه های جهان به مصاف هم رفته اند.
مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت امور اقتصادی و دارایی در پاسخ به گزارش روزنامه «دنیای‌اقتصاد» با تیتر «شوک زنجیره‌‌‌ای به تولید» توضیح داده است: «پدیده‌های اقتصادی هیچ‌گاه با تغییرات یک‌ماهه قابل تحلیل نیستند و اساسا نمی‌توان شاخص خرید مدیران برای یک‌ماه سال را مبنایی برای تحلیل رکود یا رونق اقتصادی دانست. پدیده‌های اقتصادی در صورتی قابل تحلیل هستند که دامنه‌دار و مستمر باشند؛ بنابراین برای قضاوت در این باره بسیار زود است. به نظر می‌رسد برخی رسانه‌‌‌ها در تحلیل خود درباره آغاز رکود اقتصادی براساس گزارش مورد استناد، شتاب‌زده عمل کرده‌اند؛ چرا که بررسی سال‌های اخیر نشان می‌دهد این افت‌وخیزها در شاخص خرید در ماه‌های مختلف امری متداول بوده است. این شاخص به معنای کاهش تولیدات صنعتی نیست، بلکه میزان خرید مواد اولیه و کالاهای واسطه‌ای توسط بنگاه‌ها را نشان می‌دهد. همان‌طور که در گزارش هم اشاره شده است و بررسی‌های میدانی هم نشان می‌دهد، دلیل اصلی کاهش شاخص مدیران خرید محدودیت به وجود آمده در این ماه برای عرضه گاز به صنایع بوده است.
پیش از این نیز رضا اطری در وزن ۶۱ کیلوگرم با شکست رقبای خود به مدال طلای این رقابت ها رسید و یونس امامی در وزن ۷۴ کیلوگرم نیز با شکست ۳ بر ۳ مقابل جیسون نولف از آمریکا به مدال نقره رسید.
مرد طلایی کشتی آزاد ایران با پیروزی در دیدار فینال وزن ٨٦ کیلوگرم عنوان قهرمانی مسابقات رنکینگ اتحادیه جهانی را به خود اختصاص داد.
نایب قهرمان وزن 61 کیلوگرم کشتی آزاد جهان به مدال طلای تورنمنت رنکینگ‌دار زاگرب رسید.
رضا اطری کشتی‌گیر وزن ۶۱ کیلوگرم کشورمان در فینال مسابقات بین المللی کشتی آزاد زاگرب با شکست حریف مغول خود با ضربه فنی، قهرمان شد.
۳ آزادکار ایران در روز نخست رقابت‌های کرواسی با شکست رقیبان‌شان راهی دیدار نهایی شدند.
کشتی گیر وزن ۶۱ کیلوگرم تیم ملی ایران با پیروزی برابر رقبای خود به دیدار فینال رقابتهای بین المللی رنکینگ اتحادیه جهانی راه یافت.
4 کشتی‌گیر عنوان‌دار ایران برای مبارزه با 4 حریف خارجی راهی قرقیزستان خواهند شد.
سرمربی تیم ستارگان ساری تاکید کرد که بودجه تیمش در این دوره لیگ برتر آزاد یک چهارم تیم‌های دوم و سوم و یک ششم تیم قهرمان مسابقات بوده است.
تیم کشتی آزاد بانک شهر در روز رونمایی از حسن یزدانی در ترکیب خود موفق به شکست حریف خود شد.
نایب قهرمان کشتی آزاد جهان گفت: در فینال خودم نبودم و کشتی خودم را نگرفتم و واقعاً هنگ کرده بودم.
ملی پوش وزن ۶۱ کیلوگرم تیم کشتی آزاد کشورمان با شکست در دیدار فینال رقابتهای قهرمانی جهان به مدال نقره دست یافت.
اطری در فینال جهان ۱۰-هیچ باخت و نقره گرفت
ملی پوش وزن ۶۱ کیلوگرم تیم کشتی آزاد کشورمان با شکست در دیدار فینال رقابتهای قهرمانی جهان به مدال نقره دست یافت.
طبق برنامه اعلام شده از سوی اتحادیه جهانی کشتی، دیدار‌های رده بندی و فینال ۳ وزن پایانی این رقابت ها، از ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه امشب (یکشنبه) به وقت ایران آغاز می‌شود.
اطری بالاخره مدال جهانی گرفت، شیر بابلی در فینال
ملی پوش وزن ۶۱ کیلوگرم تیم کشتی آزاد کشورمان در دیدار نیمه نهایی رقابتهای قهرمانی جهان برنده شد و به دیدار فینال راه یافت.
هر ۳ نماینده ایران در ۳ وزن پایانی رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان با برتری مقابل رقبایشان راهی مرحله نیمه نهایی قهرمانی جهان در صربستان شدند.
رضا اطری و رحمان عموزاد خلیلی کار خود را در مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان با پیروزی شروع کردند.
اثر جدید کلاستروفوبیک و استعاری وحید جلیلوند، روایت مردی نابینا با بازی نوید محمدزاده است که دربان ساختمانش جلوی اقدام به خودکشی او را می‌گیرد و به او اطلاع می‌دهد که یک زن فراری با بازی دایانا حبیبی در ساختمان پنهان شده است. هدف مرد نابینا کمک به این زن می‌شود. اثری درباره اینکه چه اتفاقی می‌افتد زمانی که ما از انسانیتمان جدا می‌افتیم.
نخستین فیلم بلند داستانی جو تالبوت، اثری درخشان درباره ارتباط عمیق با خانه و کاشانه است؛ روایتی تاثیرگذار که هرچند سانفرانسیسکو می‌گذرد، داستانش را می‌توان به هر جغرافیایی تسری داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ