سرمربی هوادار بعد از شکست مقابل پرسپولیس در جام حذفی، کنفرانس طولانی مدت و‌ جالبی را پشت سر گذاشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بارسلونا امشب مقابل وایادولید، حریف قعرجدولی خود، با نتیجه 3-1 شکست خورد.
بارسلونا یک هفته بعد از قطعی کردن قهرمانی خود در لالیگا امشب مقابل میهمانش رئال سوسیداد با نتیجه 2-1 شکست خورد.
آرون رمزدیل، دروازه بان آرسنال، بعد از شکست 4-1 مقابل منچسترسیتی تاکید کرد که تیمش همچنان شانس فتح لیگ برتر را دارد.
یک رسانه انگلیسی مدعی است بعد از شکست 6-1 تاتنهام مقابل نیوکسل، کریستین استلینی، سرمربی موقت این تیم در آستانه اخراج شدن قرار دارد.
هوگو لوریس، کاپیتان تاتنهام، بعد از شکست 6-1 مقابل نیوکاسل، تایید کرد که تیمش فاقد قدرت جنگندگی لازم بوده است.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، بعد از پیروزی 3-1 تیمش مقابل لستر از عملکرد ارلینگ هالند که دو گل به ثمر رساند ستایش کرد و گفت تعویض‌های او در اواخر بازی کار سیتی را دشوار کرده بود.
فرانک لمپارد، سرمربی چلسی، بعد از شکست 2-1 مقابل برایتون گفت تیمش از هر نظر ناامیدکننده بوده ولی خواهان حمایت از چلسی در آستانه دیدار بزرگ با رئال مادرید شد.
سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر، بعد از شکست 1-0 تیمش مقابل فیورنتینا گفت از فرصت‌های زیاد گلزنی که روملو لوکاکو مهاجم بلژیکی تیمش از دست داد افسوس می‌خورد.
بعد از شکست 4-1 لیورپول مقابل منچسترسیتی هواداران این تیم از جردن هندرسون عصبانی هستند و در شبکه‌های اجتماعی کارزاری علیه کاپیتان لیورپول به راه افتاده و هواداران خواهان خداحافظی او شده‌اند.
میکل آرتتا بعد از پیروزی 4-1 آرسنال مقابل کریستال پالاس گفت از اینکه تیمش بعد از حذف از لیگ اروپا مقابل اسپورتینگ توانست امشب چنین واکنشی نشان بدهد خوشحال است.
اسکات پارکر، سرمربی انگلیسی کلوب بروژ، بعد از شکست 5-1 مقابل بنفیکا از این تیم اخراج شد. او 67 روز پیش به عنوان سرمربی تیم بلژیکی منصوب شده بود.
مکس آلگری، سرمربی تیم یوونتوس، بعد از شکست 1-0 مقابل رم تاکید کرد که بخاطر یک بازی نباید عملکرد خوب اخیر تیمش زیر سوال برود.
چلسی در هفته بیست و ششم لیگ برتر در خانه خود به مصاف لیدز رفت و بعد از سه شکست پیاپی موفق شد با نتیجه 1-0 به پیروزی برسد.
میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، بعد از شکست 1-0 تیمش مقابل اورتون گفت توپچی‌ها نتوانستند خودشان را با سبک بازی مستقیم اورتون هماهنگ کنند.
یورگن کلوپ، بعد از شکست 2-1 تیمش مقابل برایتون گفت تیمش از روی موقعیت‌های ایستگاهی دو گل دریافت کرده و این نباید برای قرمزها تکرار شود.
سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر، بعد از پیروزی 2-1 تیمش مقابل کرمونزه از عملکرد بازیکنان نراتزوری ستایش کرد و گفت تیمش بهترین روزهای این فصل را سپری می‌کند.
بعد از شکست 3-1 پاری سن ژرمن مقابل لانس، سرمربی پی‌اس‌جی، به کیلیان امباپه اجازه داد با ترک اردوی این تیم مدتی استراحت کند تا با پشت سر گذاشتن خستگی جام جهانی بازگردد.
اونای امری، سرمربی استون ویلا، بعد از شکست 3-1 تیمش مقابل لیورپول گفت استحقاق شاگردان او بیشتر از شکست 3-1 بوده است.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، بعد از شکست 2-1 تیمش مقابل برنتفورد در یک کنفرانس خبری شرکت کرد.
تیم نساجی روز بعد از بازی با گل گهر در مصاف دوستانه با تیم دسته دومی ویستا توربین دیدار کرد و این تیم را با نتیجه 4-1 شکست داد.
تیم شمس آذر قزوین با ارایه بازی تهاجمی موفق شد تیم شهرداری آستارا را به نتیجه 3- 1 شکست دهد و این نتیجه به معنی تداوم صدرنشینی شاگردان سعید دقیقی بود.
رسانه‌های اتریش بعد از شکست 3-1 تیم ملی این کشور مقابل کرواسی به شدت از رالف رانگنیک، سرمربی اتریش، انتقاد کردند.
بعد از شکست 1-0 منچستریونایتد مقابل سوسیداد، پنالتی مشکوکی که برای تیم اسپانیایی گرفته شد جنجال به پا کرده و با انتقادات شدید هواداران یونایتد مواجه شده است.
به گزارش "ورزش سه"، رم بعد از کسب دو پیروزی در دو هفته اول سری آ در هفته سوم به مصاف یوونتوس رفت و 1-1 متوقف شد. جالوروسی نیمه اول را با شکست 1-0 به پایان برد و در نیمه دوم موفق شد کار را به تساوی بکشاند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ