رسانه‌های روسی مدعی شدند که فرمانده کل ارتش اوکراین در حملات موشکی روسیه به منطقه خرسون از ناحیه سر زخمی شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرمانده کل ارتش گفت: لطف و عنایت ویژه فرمانده معظم کل قوا در دیدار با خانواده‌ها و کارکنان ناوگروه ۸۶ نداجا موجب ارتقای روحیه رزم کارکنان ارتش شد.
فرمانده کل ارتش گفت: لطف و عنایت ویژه فرمانده معظم کل قوا در دیدار با خانواده‌ها و کارکنان ناوگروه ۸۶ نداجا موجب ارتقای روحیه رزم کارکنان ارتش شد.
رئیس جمهور روسیه در ویدئویی که یک خبرنگار روس منتشر کرده، به طعنه درباره موقعیت مکانی فرمانده کل ارتش اوکراین اطلاعاتی ارائه می‌کند.
اسناد محرمانه امریکا که از طریق شبکه اجتماعی دیسکورد افشا شد، نشان می‌دهد سه ماه پیش از آنکه خطوط لوله نورداستریم منفجر شود، دولت بایدن از طریق یک متحد اروپایی مطلع شده بود که گروه کوچکی از ارتش اوکراین که مستقیما زیر نظر فرمانده کل نیرو‌های مسلح این کشور فعالیت می‌کنند، برای یک حمله مخفیانه برنامه‌ریزی کرده‌اند.
فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: رهبری فرمودند ارتش از روزهای اول انقلاب، به مراتب انقلابی‌تر، مؤمن‌تر و آماده‌تر است؛ البته که ما به این سطح راضی نیستیم و هرگز متوقف نخواهیم شد.
فرمانده کل سپاه در پیامی به سرلشکر موسوی تاکید کرد: ارتش و سپاه دست در دست هم در خط مقدم پاسداری از انقلاب و ایران عزیز همچنان دشمنان را ناامید خواهند ساخت.
فرمانده کل ارتش با صدور پیام، درگذشت سرهنگ سید محمدعلی شریف‌النسب را تسلیت گفت.
امیر سرلشگر موسوی فرمانده کل ارتش گفت: هرکس با توان رزمی ایران و رژیم صهیونیستی آشنایی مختصری داشته باشد، می‌داند که اندازۀ رژیم صهیونیستی فقط اندازۀ یکی از عملیات‌های دوران دفاع مقدس ماست.
فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، با صدور پیام، درگذشت والده سردار سرتیپ حسین اشتری را تسلیت گفت.
امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با صدور پیام فرارسیدن سال نو شمسی و عید نوروز را تبریک گفت.
فرمانده کل ارتش در پیامی فرا رسیدن سوم شعبان، ولادت حضرت امام حسین علیه السلام و روز پاسدار را تبریک گفت.
فرمانده کل ارتش طی دستوری به فرمانده نیروی زمینی بر استمرار کمک رسانی به مردم زلزله زده درخوی و مناطق سردسیر وصعب العبور تاکید کرد.
فرمانده کل ارتش طی دستوری به فرمانده نیروی زمینی بر استمرار کمک رسانی به مردم زلزله زده درخوی و مناطق سردسیر وصعب العبور تاکید کرد.
فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با صدور پیام، درگذشت والده امیر سرتیپ محمدحسن نامی رئیس سازمان مدیریت بحران کشور را تسلیت گفت.
فرمانده کل ارتش با بیان این که «مقامات فاسد رژیم صهیونیستی به دلیل اختلافات سیاسی و بحران داخلی به یاوه‌گویی روی‌آورده‌اند»، گفت: به هر مبدا که از آن تعرضی علیه امنیت منافع جمهوری اسلامی ایران صورت گیرد یا کمکی به رژیم صهیونیستی ارائه شود، پاسخ پشیمان کننده خواهیم داد.
فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی در گفتگو با شبکه المسیره با تأکید بر اینکه نابودی رژیم بزدل و ترسوی صهیونیستی حتمی است، گفت صهیونیست ها اگر برای نابودی عجله دارند، به ایران حمله کنند.
فرمانده کل ارتش تاکید کرد: تفکر بسیجی راهکاری اثربخش برای خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان بوده و به فضل الهی، میهن و مردم عزیزمان با اقتدار و اتحاد و انسجام ملی از گزند کینه‌توزان مصون خواهند ماند.
فرمانده کل ارتش گفت: امپراطوری رسانه‌ای تلخی‌ها را بار‌ها بزرگنمایی می‌کند و بلکه اصلا به دروغ، می‌سازد و با ترفند‌های شیطانی با جنگ شناختی روی ادارک مخاطب تاثیر منفی می‌گذارد تا مخاطب شیرینی‌ها، موفقیت‌ها و امید‌ها را نبیند و نشنود و با پاشیدن بذر نا امیدی و یاس و تلخی‌ها و مشکلات کام مردم را دائم تلخ می‌کند.
والری فدوروویچ زالوژنی، فرمانده کل نیروهای مسلح اوکراین ساعاتی پس از زلنسکی در بیانیه‌ای ادعا کرد که ارتش اوکراین از ابتدای ماه جاری میلادی، سپتامبر، کنترل بیش از ۳ هزار کیلومترمربع از اراضی کشورش را بدست گرفته است.
مشاور فرمانده‌کل قوا در امور ارتش گفت: اگر امروز پهپاد داریم و در لبه این فناوری در دنیا هستیم و اگر دنیا امروز فهمیده است که پهپاد در جنگ آذربایجان و اوکراین نقش ایفا می‌کند ما خیلی قبل‌تر این موضوع را فهمیدیم.
فرمانده کل ارتش با صدور پیامی کسب رتبه برتر وزارت دفاع و پشتیانی نیروهای مسلح در بین دستگاه‌های اجرایی کشور را به امیر آشتیانی تبریک گفت.
امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی گفت: از دیدگاه ما همه کارکنان ارتش و خانواده‌های آنها باید با افزایش سواد رسانه‌ای و شناخت آسیب‌های فضای مجازی به عنوان افسران جنگ نرم، در مسیر مقابله با تبلیغات امپراطوری رسانه‌ای دشمن حرکت کنند.
مسجدسلیمان - فرمانده کل ارتش با حضور در پایگاه دوم هوانیروز شهید آسیایی مسجدسلیمان توان رزمی این یگان را مورد ارزیابی قرار داد.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۴۹ میلیون و ۵۱۵ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۷۵۵ تن از ایشان وخیم است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ