مهاجم تازه وارد پرسپولیس نسبت به فالوورهای خود در اینستاگرام نکاتی عجیب را بیان کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ژوزه مورایس مانند فصل گذشته دو بازی ابتدایی فصل را با پیروزی آغاز کرده است.
ریکاردو آلوز در پست جدید خود نمایش موفقی را مقابل پرسپولیس ارائه نکرد.
باشگاه استقلال با انتشار پوستری، آخرین حضور منصور پورحیدری روی نیمکت این تیم را گرامی داشت.
یوشکو گواردیول، مدافع جدید منچسترسیتی، در نیمه دوم بازی با برنلی برای اولین بار برای این تیم به میدان رفت.
مردی که نامش با فوتبال و حوادث عجیب و جنجالی فدراسیون در دهه هشتاد گره خورده احتمالا برای گرفتن پست وزارت ورزش باید به مجلس برود.
رامین رضاییان پست جدیدی در اینستاگرام منتشر کرده است.
فرد، هافبک منچستریونایتد با پست عجیبی که روی اینستاگرام گذاشت، به طور ضمنی تایید کرد که از اولدترافورد به لندن خواهد رفت.
هشت ملی‌پوش والیبال ایران سابقه بازی در 9 دوره لیگ جهانی و لیگ ملت‌ها در پست قطر پاسور دارند.
با تصمیم هیئت مدیره بایرن مونیخ، دقایقی پس از مسجل شدن قهرمانی این تیم در بوندسلیگا، اولی کان و حسن صالح حمیدزیچ از پست خود برکنار شدند. خبری که توماس مولر را حیرت زده کرد.
سپهر حیدری بازیکن پیشین تیم پرسپولیس با گذاشتن کامنتی عجیب و صمیمانه در صفحه اینستاگرام کریستیانو رونالدو باعث تعجب کاربران ایرانی شده است.
حسن کامرانی‌فر، دبیرکل سابق فدراسیون فوتبال در حکمی عجیب به عنوان سرپرست دبیرکلی فدراسیون جودو معرفی شد.
پست اینستاگرامی اخیر جورجینا شایعات عجیبی را به وجود آورده است.
نکته عجیب اینکه در هیچ یک از بخش‌های انتخابات امروز چه برای پست ریاست و چه برای صندلی های نواب رئیس، بیش از یک نامزد و کاندیدا وجود نداشت!
پس از خداحافظی کارلوس کی روش از تیم ملی، حسین کنعانی زادگان کامنت عجیبی را زیر پست اینستاگرامی سرمربی پرتغالی منتشر کرده است.
پس از خداحافظی کارلوس کی روش از تیم ملی، حسین کنعانی زادگان کامنت عجیبی را زیر پست اینستاگرامی سرمربی پرتغالی منتشر کرده است.
مهاجم هلندی سابق پرسپولیس پست کنایه‌آمیزی در اینستاگرام خود قرار داده است.
پس از مصدومیت دانیال اسماعیلی‌فر یک بازیکن غیر منتظره برای بازی در پست دفاع راست از روی نیمکت بلند شد.
عجیب آنکه با چنین رزومه و کارنامه‌ای حالا ظاهرا قرار است فدراسیون فوتبال ایران پست جدیدی هم برای احسان اصولی در نظر بگیرد؛ اتفاقی که اگر رقم بخورد باید به مدیریت مهدی تاج که به اندازه کافی در گذشته بحث‌برانگیز بوده، شک کرد. در واقع انتظار می‌رفت بعد از هزینه سنگینی که داستان مشهد روی دست فوتبال گذاشت و ناکامی تیم ملی فوتسال در آسیا و البته سخنان ناصحیح در قامت سخنگو، پست‌های احسان اصولی یکی پس از دیگری از او سلب شود، نه اینکه در اقدامی بحث‌برانگیز، کاندیدای پست جدیدتری در این فدراسیون شود. به‌راستی آیا در فدراسیون فوتبال قحط‌الرجال است؟
یورگن لوکادیا که حاضر به مصاحبه با خبرنگاران نشد تصاویری از شادی پس از گلش را با یک جمله قابل تامل منتشر کرد.
خواهر کریستیانو رونالدو دفاعیه پیرس مورگان از برادرش که با انتقادهایی تند از منچستریونایتد همراه بود را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده و بعد از مدت کوتاهی حذف کرد.
محمد نادری، دفاع چپ سابق استقلال با انتشار یک پست مفصل درباره شایعه حضورش در استقلال توضیحاتی ارائه کرد.
نیاییم با کار حاشیه‌ای عجیب، پست اینستاگرام و قلب گذاشتن یا با صحبت کردن چیزی را ثابت کنیم، چون فایده‌ای ندارد تا وقتی در زمین خودمان را ثابت کنیم.
مدیران ذوق زده سازمان حفاظت محیط زیست، با تولد سه قلوها، در تدارک پویشی فراگیر برای انتخاب نام سه یوز ماده تازه‌ای بودند که پا به عرصه حیات گذاشته بودند و حتی وعده سفری را به خبرنگاران محیط زیستی دادند که در آن، قرار بود از این اتفاق دلچسب، گزارش، عکس و فیلم تهیه شود؛ تدارکاتی که با تعیین جنسیت واقعی توله‌ها و بعد مرگ یکی از آنها، بی هیچ توضیحی کنار گذاشته شد، تا بلکه همه این اشتباهات فاحش را فراموش کنند!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ