در جدیدترین رنکینگ جهانی تنیس روی میز ملی پوشان کشورمان سقوط کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر ایران پس از تکرار جایگاه نهمی در جهان، با سقوط یک پله ای در رنکینگ جهانی مواجه شد.
تیم ملی والیبال ایران پس از شکست مقابل کوبا در آخرین دیدار خود از لیگ ملت‌های ۲۰۲۳، یک پله در رنکینگ مسابقات سقوط کرد.
با پیروزی آلمان برابر کوبا، این تیم جای ایران را در رتبه یازدهم جدول گرفت.
تیم ملی والیبال ژاپن با کسب چهار برد از چهار بازی در صدر جدول رده‌بندی لیگ ملت‌ها قرار گرفت و تیم ایران با نمایش ضعیف در جایگاه یازدهم ایستاد.
ناکامی تیم ملی کشتی آزاد ایران در سی و ششمین دوره رقابتهای قهرمانی آسیا هر چند دلایل مختلف و متعددی داشت اما نمی توان نقش «نادرست» سرمربی این تیم در رقم خوردن این نتیجه را نادیده گرفت.
کشتی آزاد ایران با ترکیبی پراز ملی‌پوشان سرشناس در قزاقستان شکستی تمام عیار و ناباورانه را تجربه کرد. حذف کامل در سه وزن و کسب تنها یک نشان طلا، زنگ خطری جدی در آستانه المپیک برای ورزش اول کشور به صدا درآورد
کشتی آزاد ایران با ترکیبی پراز ملی‌پوشان سرشناس در قزاقستان شکستی تمام عیار و ناباورانه را تجربه کرد. حذف کامل در سه وزن و کسب تنها یک نشان طلا، زنگ خطری جدی در آستانه المپیک برای ورزش اول کشور به صدا درآورد
دروازه بان ۲۶ ساله تیم ملی غنا در جریان تمرین این تیم بر اثر سقوط دروازه از ناحیه پا آسیب دید.
تیم ملی بسکتبال دو پله در رنکینگ جهانی سقوط کرد
پیش از این تیم ملی ایران در رده ۲۰ جهان بود که به دلیل دو شکست خود مقابل ژاپن و چین در پنجره ششم (پایانی) انتخابی جام جهانی ۲۰۲۳، جایگاه خود را از دست داد و به دو رده پایین‌تر سقوط کرد.
تیم ملی بسکتبال ایران در رده‌بندی جدید فدراسیون جهانی، 2 پله سقوط کرد.
نماینده، ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: اکنون که دولت برای تجارت یا سفر خارجی، به هر اندازه که مردم بخواهند ارز نیمایی در اختیارشان قرار می‌دهد، هرکس فراتر از نیاز برای سفر خارجی یا تجارت، تلاش کند که از طریق خرید دلار، مال‌اندوزی کند و به سود برسد، در مسیر کاهش ارزش پول ملی حرکت کرده است.
نماینده مجلس ششم نوشت: ظرف این مدت که دولت سیزدهم آقای رئیسی روی کارآمده و با دولت و مجلس انقلابی به قولی شاهد حاکمیت یکدست هستیم، ببینید وضع و شرایط اقتصادی مردم به کجا رسیده که قیمت مایحتاج روزانه مردم نسبت به گذشته بسیار بالا رفته است.
نماینده مردم ایرانشهر در مجلس گفت: ارزش پول ملی کشور بی‌سابقه‌ترین سقوط را تجربه می‌کند و متأسفانه تدبیری برای جلوگیری از پدیده شوم سقوط ارزش پول ملی شاهد نیستیم.
تیم ملی فوتسال ایران در رده بندی جهانی یک پله سقوط کرد و در جایگاه هفتم قرار گرفت.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه بعید است بتوانیم از گروه خودمان صعود کنیم گفت: با این شرایط در جام جهانی هیچ تفاوتی بین دراگان اسکوچیچ و کارلوس کی‌روش نخواهد بود.
سرمربی تیم ملی تنیس روی میز در واکنش به سقوط بازیکنان این تیم در رنکینگ جهانی گفت: فقط عملکرد بازیکنان در این رده‌بندی تاثیرگذار نیست اما به هرحال جای نگرانی دارد.
تیم ملی کشتی فرنگی با کسب ۲ مدال نقره و ۱ مدال برنز به کار خود در رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی جهان در صربستان پایان داد و با دو پله سقوط در جایگاه چهارم جهان ایستاد.
شکست 3-0 تیم ملی والیبال ایران از سوی فدراسیون جهانی والیبال نیز بی‌واکنش نماند.
شکست 3-0 تیم ملی والیبال ایران از سوی فدراسیون جهانی والیبال نیز بی واکنش نماند.
وضعیت قابل قبول هوای پایتخت
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ عاشقی با شعله‌های نفرت!/ جنازه کودک ۷ ساله بین اسباب بازی‌ها پیدا شد!/ کلاهبرداری با عضویت در گروه دوستیابی/ ۴۵ ماه حبس؛ حکم مادر بابک خرمدین/ سرقت ۲ میلیاردی پرستار خانگی/ کلاهبرداری میلیاردی با رسید ساز جعلی/ ۳ شرط برای بخشش قاتل
سقوط تیم ملی فوتبال ایران در رنکینگ فیفا
سقوط دو پله‌ای تیم ملی فوتبال در رنکینگ فیفا

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ