معاون وزیر نیرو از ابلاغ نظام‌نامه پژوهش، فناوری و نوآوری وزارت نیرو خبر داد و گفت:مجوز جذب هزارنخبه در مجموعه صنعت آب و برق توسط وزیر نیرو از هیئت دولت دریافت شده که ماه جاری اجرایی می شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با حضور برخی معاونین و رؤسای ادارات مرتبط، مراحل مستندسازی فرآیندهای کاری در فرودگاه بررسی شد تا نظامنامه بهره برداری از این فرودگاه برای کسب گواهینامه فرودگاهی، تکمیل و ارسال شود.
نخستین نشست بررسی پیش‌نویس نظام‌نامه تجمیع و یکپارچگی اراضی کشاورزی با حضور مسئولان سازمان امور اراضی، وزارت جهاد کشاورزی و نمایندگان سازمان تعاون روستایی برگزار شد.
معاون هماهنگ کننده سپاه با اشاره به تدوین و تصویب نظام‌نامه جامع سربازان در این نهاد، از تشکیل گردان‌های حضرت علی‌اکبر (ع) در سپاه برای رشد و تعالی سربازان خبر داد.
مدیرکل پایگاه‌های میراث ملی و جهانی گفت:نظام‌نامه پایگاه‌های میراث ملی و جهانی ابلاغ شد.
آغاز سفرهای آخر تابستان و نبود بلیت پرواز، تدوین نظام‌نامه پایگاه‌های میراث فرهنگی ملی و جهانی، برگشت طرح مانع‌زدایی از توسعه برق از جمله خبرهای حوزه میراث فرهنگی و گردشگری در این هفته بود.
مدیرکل امور پایگاه‌های میراث ملی و جهانی گفت: از ابتدای مهرماه سال‌جاری با تدوین نظام‌نامه پایگاه‌های میراث ملی و جهانی شاهد فصل جدیدی از مدیریت پایگاه‌های میراث فرهنگی کشور خواهیم بود.
در چهارمین جلسه کارگروه راهبردی و تدوین الگوی عملیاتی و مقررات عمومی صیانت از کودکان و نوجوانان طرح اینترنت کودک معرفی و نظام‌نامه رده‌بندی سنی محتوا و خدمات ارائه شد.
در سال ۱۲۹۲ شمسی برای سر و سامان دادن به وضع شهربانی کشور (نظمیه) عده‌ای مستشار سوئدی استخدام شدند. مستشاران سوئدی ابتدا نظام‌نامه محابس را تهیه کردند که در سال ۱۲۹۸ شمسی به تصویب هیات دولت رسید و این اولین آیین نامه و مقررات زندان‌ها شد. برای مثال در این آیین نامه زجر بدنی و زنجیر کردن زندانیان ممنوع بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ