کلانتر محله لافورش تیبودو از ایالت لوئیزیانا، تیراندازی دسته جمعی در یک مهمانی شبانه در زیرمجموعه مریدیل تیبودو را اعلام کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
علی‌اصغر قائمی عضو شورای اسلامی شهر تهران ضمن انتقاد از مداخلات مکرر داماد زاکانی در تصمیم‌گیری‌های برخی سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه شهرداری گفت: متن این تذکر به امضای ۹ نفر از اعضای شورای شهر رسیده است که تقدیم هیات‌رئیسه شورا خواهد شد.
حجت‌الاسلام سید «عبدالمهدی موسوی» گفت: پرونده موسوم به آرمستان اراک منتهی به قرار جلب دادرسی شد و امروز پرونده در محاکم اراک ثبت خواهد شد.
اراک- رئیس‌کل دادگستری استان مرکزی گفت: حکم ۹ نفر از هنجارشکنان روز تاسوعا در آرامستان اراک امروز صادر شد.
سیزده نفر از جمله ۹ کودک پس از تیراندازی یک سرباز به مردم در مراسم خاکسپاری پسرش در روستایی در جمهوری دموکراتیک کنگو کشته شدند.
در حادثه تیراندازی در ایالت اوهایو واقع در آمریکا، ۹ نفر زخمی شدند.
پلیس واشنگتن دی‌.سی اعلام کرد که بر اثر وقوع تیراندازی جمعی در پایتخت آمریکا، ۹ نفر زخمی و راهی بیمارستان شدند.
رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی قزوین گفت: ۹ نفر امشب براثر سقوط از چرخ و فلک شهربازی بوستان باراجین مصدوم شدند.
معاون اول قوه قضاییه گفت: یکی از متهمان پرونده مسمومیت الکلی استان البرز در حال حاضر متواری است و به دنبال دستگیری این متهم هستیم.
رسانه‌های آمریکایی گزارش دادند که در پی تیراندازی در ایالت میزوری این کشور دست‌کم یک نفر کشته و ۹ تَن نیز زخمی شدند.
در حادثه تیراندازی بامداد امروز در مرکز ایالت کلرادو واقع در آمریکا، ۹ نفر زخمی شدند.
کلانتر محله لافورش تیبودو از ایالت لوئیزیانا، تیراندازی دسته جمعی در یک مهمانی شبانه در زیرمجموعه مریدیل تیبودو را اعلام کرد.
۹ نفر در ازدحام ورزشگاه فوتبال کشته شدند
رسانه‌های آمریکا اعلام کردند در پی وقوع تیراندازی در ایالت تگزاس این کشور دست‌کم ۱۷ نفر کشته و زخمی شدند.
اهر- فرمانده انتظامی شهرستان اهر از وقوع نزاع و درگیری دسته‌جمعی در خیابان رجایی اهر و دستگیری ۹ نفر از عوامل نزاع و درگیری توسط مأموران پلیس شهرستان خبر داد.
در پی تیراندازی در مدرسه ای در نشویل که منجر به کشته شدن شش نفر از جمله سه کودک ۹ ساله شد، معترضان در مقابل ساختمان ایالتی تنسی جمع شدند تا از قانونگذار بخواهند قوانین حمل سلاح را تشدید کند.
سبزوار ـ رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: برخورد ۲ خودرو سواری پژو و پراید با یکدیگر در جاده سبزوار - خوشاب ۹ مصدوم برجای گذاشت.
در حادثه تیراندازی در ایالت فلوریدا واقع در آمریکا، ۳ نفر از جمله یک خبرنگار و یک کودک ۹ ساله کشته شدند.
رسانه‌های آمریکا اعلام کردند بر اثر وقوع پدیده طوفان سنگین برف در این کشور، تاکنون دست‌کم 9 نفر کشته و برق بیش از یک میلیون نفر هم قطع شده است.
در حادثه تروریستی ایذه که عصر روز چهارشنبه توسط دو گروه موتوری که با استفاده از سلاح جنگی اقدام به تیراندازی به مردم و حافظان امنیت کردند، هفت نفر شهید و هشت تن دیگر مجروح شدند.
بهارستان- فرمانده انتظامی بهارستان گفت: ۹ نفر از لیدرهای اصلی اغتشاشات در بهارستان که مبالغی برای ناامن کردن جامعه دریافت می کردند، دستگیر شدند.
امروز دوشنبه در یک حادثه تیراندازی در شهر ایژوسک روسیه، ۹ نفر کشته و ۲۰ نفر دیگر نیز زخمی شدند.
مشهد ـ مسئول روابط عمومی سازمان اورژانس پیش بیمارستانی سبزوار گفت:بدنبال برخورد سواری پراید با خودرو ال ۹۰ در جاده جوین به این شهرستان ۹ نفر مصدوم شدند.
خنداب - فرمانده انتظامی شهرستان خنداب از شناسایی و دستگیری ۹ نفر از اتباع بیگانه در یکی از محورهای مواصلاتی این شهرستان خبر داد.
اداره اورژانس اسرائیل اعلام کرد در این عملیات تا ۹ اسرائیلی مجروح شدند که حال ۳ نفر از آن‌ها وخیم است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ