وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات خبر از ثبت رکورد ۶.۵ ترابیت بر ثانیه‌ای در زمان جام جهانی داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: بزرگراه نواب و ورودی داخل تونل توحید دارای ترافیک نیمه سنگین است.
شرکت ارتباطات زیرساخت از پایداری ارتباطات و رفع اختلال مرکز تبادل داخل خبر داد.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: بر اساس مصوبه شورای عالی فضای مجازی، تعرفه ترافیک سرویس‌های داخل کشور نیم بها و خدمات پایه کاربردی یک سوم است.
عیسی زارع پور گفت: به دنبال بومی سازی پلتفرم‌هایی که مورد نیاز مردم است، هستیم. در حال حاضر نیز شاهد جوابگویی پلتفرم‌های داخلی هستیم که به مدد جوانان ایرانی تولید شده اند. اما هیچ کس به دنبال قطع اینترنت بین الملل نیست.
رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از عبور میزان اوج مصرف ترافیک داخلی از ۶ ترابیت بر ثانیه در روز چهارشنبه خبر داد.
با انتشار لایحه برنامه هفتم توسعه تکالیف وزارت ارتباطات در این برنامه مشخص و این وزارتخانه مکلف به انجام ماموریتهایی در حوزه ترافیک داخلی، اقتصاد دیجیتال، امنیت سایبری و ... شد.
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: از ۲۴ اسفند سال ۱۴۰۱ تا ۱۳ فروردین ۱۴۰۲ و همزمان با تعطیلات و سفرهای نوروزی، ۲۱ هزار و ۳۰۰ پرواز داخلی و خارجی سرویس ناوبری و کنترل ترافیک هوایی دریافت کردند.
معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس گفت: لازم است که از توقف‌های سدمعبری در نزدیک تفرجگاه‌ها یا در معابر داخلی بوستان‌ها خودداری شود که این امر منجر به شکل‌گیری ترافیک سنگین در داخل و معابر مجاور آن‌ها و اتلاف وقت هموطنان نشود.
وزیر ارتباطات به عنوان هدیه نوروزی به مدت دو هفته ترافیک استفاده از پیام رسان های داخلی را برای مردم رایگان اعلام کرد.
عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره ترافیک پیام‌رسان‌های داخلی و اینترنت اظهار کرد: اطلاعات جزئی پیام‌رسان‌ها جزو اسرار تجاری آن‌هاست و ما نمی‌توانیم آن را منتشر کنیم!
برای دانشگاه تهران مشتری هشت! بخشی را برای تالار عروسی، بخشی را برای کافی‌شاپ و فودکورت و تمام محوطه داخلی را برای فروش مستقیم صنایع خانگی و کارآفرینی‌های کوچک زودبازده، بخش دیگری هم به فروش پایان‌نامه و رساله‌های دکتری اختصاص می‌دهند و واقعا درآمدزاست. شاید بتوان با مشتری مذاکره کرد تا بخشی از پیاده‌رو داخل دانشگاه را هم به فروش کتاب‌های نایاب و کمیاب اختصاص دهد و با این اقدام، ترافیک سنگین محدوده میدان انقلاب هم حل می‌شود و خودش یک دستاورد می‌شود برای شهرداری تهران در دل دستاورد بزرگ دولت در مولدسازی!
مدیرکل حمل و نقل عمومی و امور مناطق شهرداری تهران گفت: برای استاندارد کردن تابلوهای ترافیکی از ظرفیت تولیدکنندگان داخلی استفاده می‌کنیم.
معاون فنی شرکت ارتباطات زیر ساخت کشور - درباره دلیل اختلال رخ داده در اینترنت کشور اظهار کرد: با توجه حجم ترافیک داخل کشور و توسعه‌ای که باید اتفاق بی افتد، موقتا شاهد افت ترافیکی هستیم که با تلاش شبانه روزی همکاران شرکت ارتباطات زیرساخت، ان شاءالله این مشکل در حال حل شدن است و به زودی دیگر این مشکل پیش نخواهد آمد.
بررسی‌ها نشان می‌دهد از شب گذشته اختلالی در ترافیک داخل کشور رخ داده و همچنان ادامه دارد.
مدیر عامل شرکت ارتباطات زیرساخت از رکوردشکنی مجموع ترافیک داخل و خارج کشور در جریان رقابت‌های جام جهانی خبر داد.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از ثبت رکورد تازه ترافیک تولید و مصرف داده در داخل کشور با حدود ۶ ترابیت بر ثانیه خبر داد.
معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: افزایش پیک ترافیک داخل بیش از ۷۰ درصد است و در برخی از مواقع تا ۹۰ درصد هم افزایش می‌یابد.
زارع‌پور با بیان اینکه مردم به پیام رسان‌های داخلی اعتماد کردند گفت: ۱۷ میلیون ایرانی در یک روز به یک پلتفرم داخلی پیوستند و ۶۰ درصد از ترافیک داخلی مردم ترافیکی است که از پلتفرم‌های داخلی استفاده می‌کنند.
اگر یک بند در مصوبه اخیر فضای مجازی وجود داشته باشد که بیش از همه قسمت‌ها بوی اجرای صیانت بدهد، بند تصویب الزامات مدیریتی ترافیک داخلی و خارجی فضای مجازی کشور از سوی کمیسیون عالی تنظیم مقررات فضای مجازی کشور است. بندی که عملا امکان و اختیار قانونی اعمال سیاست خط‌مشی ترافیک و کاهش پهنای باند پلتفرم‌های مختلف را به این کمیسیون داده و دست اعضا را در محدود کردن دسترسی به شبکه‌های اجتماعی و پلتفرم‌هایی مثل اینستاگرام و واتساپ باز می‌گذارد.
اگر یک بند در مصوبه اخیر فضای مجازی وجود داشته باشد که بیش از همه قسمت‌ها بوی اجرای صیانت بدهد، بند تصویب الزامات مدیریتی ترافیک داخلی و خارجی فضای مجازی کشور از سوی کمیسیون عالی تنظیم مقررات فضای مجازی کشور است.
در جلسه ستاد مرکزی اربعین، در خصوص افزایش ترافیک مسیر ایلام تا مهران هشدارهای لازم اعلام و مشخص شد تاکنون حداقل دو ساعت حرکت در این مسیر افزایش یافته است.
وزیر ارتباطات گفت: در رابطه با تامین ترافیک و تامین باند پلتفرم‌های خارجی چند روز گذشته، در تامین اینترنت داخلی چند ساعت تاخیر ایجاد شد و برطرف شد.
معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران گفت: مترو تهران رتبه ۲۰ را در بین ۲۵۰ شهر دنیا دارد و جز قطار بخش زیادی از تجهیزات و خدمات توسط متخصصان داخلی تولید و ارائه می‌شوند.
معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران گفت: مترو تهران رتبه ۲۰ را در بین ۲۵۰ شهر دنیا دارد و جز قطار بخش زیادی از تجهیزات و خدمات توسط متخصصان داخلی تولید و ارائه می‌شوند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ