ویدیویی ارسالی لحظه آتش گرفتن یک دستگاه خودرو ۲۰۶ در کوچه‌ای در محله خانی‌آباد تهران ساعت ۵ را نشان می‌دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مردی در روسیه بر اثر برق گرفتگی از بالای یک دکل برق سقوط کرد اما با زمین برخورد نکرد ولی بدن بی جانش در بین میله‌ها گیر کرد.
عصر امروز یک شنبه براثر نشت گاز انفجار مهیبی در منطقۀ ولیعصرِ تبریز رخ داد. براثر این انفجار شیشۀ ساختمان‌های اطراف شکسته و برق این منطقه قطع شده است.
یک تلفن همراه به علت خرابی باتری در دست استفاده کننده‌ی آن، منفجر شد.
تصاویری از لحظه انفجار چند باره یک مدل از خودرو‌های گروه صنعتی تسلا در حاشیه یک آزاد راه را ببینید.
یک خانه قدیمی در خیابان فلاح تهران منفجر شد.
سرعت بالای یک خودرو در کویر منجر به اتش گرفتن موتور خودرو شد.
یک جارو برقی بعد از مکش سیگار به شکل وحشتناک، منفجر شد. لحظه انفجار را در این ویدئو می‌بینید.
موج این انفجار که ناشی از نشت گاز بود واحد‌های مسکونی با فاصله حدود ۵۰۰ متری را لرزاند.
فردی به‌طور تصادفی یک پاوربانک موبایل را در خشک‌کن لباس قرار داد و با گرما، انفجاری مهیب ایجاد کرد که شیشه‌های فروشگاه را شکست و تکه‌هایی از سقف آن سقوط کرد.
انفجار در یک کافه در سن‌پترزبوگ باعث کشته‌شدن ولادلن تاتارسکی، وبلاگ‌نویس روس حوزه جنگ شد که در این کافه در حال برگزاری برنامه‌ای بود.
یک قطار حاوی اتانول در مینه‌سوتای امریکا در پی خروج از ریل منفجر شد.
ویدیویی که در آن بی دقتی صاحب سگ خانگی، جان او را به خطر می‌انداخت را مشاهده می‌کنید.
ملکی با بیان اینکه این انفجار منجر به آتش سوزی نشد گفت: یک زن ۵۷ ساله و مردی ۳۵ ساله که البته بطور کامل زیرآوار قرار نداشتند در محل گرفتار بودند که آتش نشانان این ۲ فرد را از محل خارج کردند.
در پی وقوع یک انفجار در مسیر شرکت کنندگان در مسابقه دوی ماراتن در جنوب غربی کامرون دستکم ۱۹ ورزشکار زخمی شدند. گروه جدایی طلب آمبازونیا با بر عهده گرفتن مسئولیت این حمله اعلام کرد که هدف اصلی انفجار نیرو‌های کامرونی بودند که ایمنی ورزشکاران را تضمین کرده بودند. این گروه تاکید کرد که اجازه نخواهد داد کامرون در اشغال بماند. در این رقابت ۵۲۹ ورزشکار شرکت داشتند.
ملکی با بیان اینکه شدت انفجار به حدی بود که همه دیوار‌ها و نمای ساختمان تخریب شده بود، گفت: به گفته شاهدان یکی از کارگران به دلیل شدت انفجار از داخل ساختمان به بیرون پرتاب شده بود و یکی دیگر از کارگران در داخل ساختمان مصدوم شده بود که هر ۲ مصدوم تحویل عوامل اورژانس شدند.
پلیس انگلیس اعلام کرد یک بمب ۲۵۰ کیلوگرمی جنگ جهانی دوم به طور غیرمنتظره‌ای در گریت یارموث منفجر شد. سرویس‌های خنثی سازی پس از کشف یک بمب بزرگ منفجر نشده در گذرگاه رودخانه در شهر نورفک برای خنثی سازی آن وارد عمل شدند اما بمب منفجر شد. پلیس نورفک گفت که یک انفجار غیر برنامه ریزی نشده رخ داده است، اما به کسی آسیب نرسیده است.
منصور شیشه فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان اظهار داشت: بنا بر اعلام شهروندان به یگان‌های امدادی صداهای ناهنجاری طی سه الی چهار مرحله در محدوده امام خمینی شنیده شده است.
منصور شیشه فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان اظهار داشت: بنا بر اعلام شهروندان به یگان‌های امدادی صداهای ناهنجاری طی سه الی چهار مرحله در محدوده امام خمینی شنیده شده است.
این حادثه دقایقی قبل در یک منزل مسکونی در کوچه چهارم بهار در خیابان ورزش بوکان روبروی میدان فوتبال وحدت این شهر و بر اثر نشت گاز شهری روی داد.
اتوبوس حامل کارمندان شرکت نفت حیرتان در ناحیه سوم امنیتی شهر مزارشریف مرکز استان بلخ افغانستان هدف انفجار مین کنار خیابان قرار گرفت.
بر اثر انفجار بمب در یک مدرسه قرآنی در شهر ایبک در شمال افغانستان ده‌ها تن کشته و زخمی شدند.
یک مین دریایی متعلق به دوران جنگ جهانی دوم در آب‌های هنگ کنگ منفجر شد. این مین ساخت بریتانیا در زمان جنگ با بیش از ۲۲۰ کیلوگرم (۴۸۵ پوند) مواد منفجره قوی پر شده بود. این اولین بار در سه دهه گذشته بود که یک مین کاملا دست نخورده ساخت بریتانیا در نزدیکی جزیره هنگ کنگ کشف شد.
یک منبع دیپلماتیک تأیید کرد که در نزدیکی بخش کنسولی سفارت روسیه در کابل انفجاری رخ داده است و ممکن است قربانی نیز داشته باشند.
معاون سخنگوی طالبان از کشته شدن یک عضو ارشد این گروه در انفجار یکی از مدارس کابل خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ